He, gadver, zal een eng gevoel geweest zijn. Beterschap in ieder geval!quote:Op maandag 7 februari 2011 23:50 schreef Patch het volgende:
Nee niets gedronken en ben nog nooit op de vuist gegaan.
Ik kreeg om half negen pijn in mijn arm en over mijn borst en hart.
En die werd langzaam erger.
Alsof een olifant zijn poot op mijn borst zette, benauwdheid, hijgen, transpiratie, alsof ik 100 trappen had gelopen, droge keel en een droge zeer pijnlijke hoest.
Ik ga nooit naar de dokter of ziekenhuis, maar iets zei me dat er iets aan de hand was.
Het had blijkbaar te maken met een virale infectie, die hoesten veroorzaakt, en daardoor voor een gekneusd middenrif zorgt.
Dus nu aan de pillen en paar dagen rust.
Ik vroeg nog of het aan FMT-stress lag, maar hij vond van niet, ik gok dat het ook een FMT-er was...
Ik hoop dat je snel hersteldquote:Op maandag 7 februari 2011 23:54 schreef Patch het volgende:
In ieder geval, het leven is te mooi om je druk te maken, ik zal ietwat minder zeuren hiero.
Deze belofte is overigens alleen vandaag geldig.
Kan ik me voorstellen. Goede incentive om je goede voornemen (drinken en roken afbouwen) vol te houden?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:53 schreef Patch het volgende:
eerlijk is eerlijk, ik schrok er wel van, hartproblemen in de familie enzo
Zekers, maar dat gaat ook lukken.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Goede incentive om je goede voornemen (drinken en roken afbouwen) vol te houden?
Wij ook van jouquote:
ik wil je mood niet verpesten, maar wat hebben ze je in godsnaam aan medicatie gegeven?quote:
Zo kennen we je weerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:02 schreef Patch het volgende:
owh het is over twaalven...
stelletje opzoekers hiero...
![]()
newbies
Zijn filmrol-naamquote:
iets lekkers op de taartquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |