da's best ad remquote:
Yes I am!quote:
Met de ietwat langere harenquote:
Waar waren jullie in godsnaam mee bezig?quote:
We beschermen Whitney, niemand mag haar aanraken en alle mensen moeten gecontroleerd worden enzoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waar waren jullie in godsnaam mee bezig?
Ik zie alleen een hoop geschreeuw en gestamp
ja, die...quote:
Ik kan er weinig tabak van maken, maar als ik het geluid aanzet wordt mijn vriendin wakker en ik afgeslagenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waar waren jullie in godsnaam mee bezig?
Ik zie alleen een hoop geschreeuw en gestamp
Lijkt me een:quote:
Echt waar? Ik moet kotsen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:22 schreef wieksel het volgende:
hi-la-risch... ik ben verliefd, hahaha
precies het was ook voor kids en voor hele dronken mensen, ideaal publiekquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Echt waar? Ik moet kotsen.
Ik vind dit soort dingen echt helemaal niks. Volgens mij is dat ook eigenlijk veel meer voor kinderen of niet?
Ideaal? Dat zijn precies die mensen die altijd de waarheid spreken!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:27 schreef Patch het volgende:
[..]
precies het was ook voor kids en voor hele dronken mensen, ideaal publiek
Klopt, en de respons was altijd grandioos, dus die Oscar komt er nog welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ideaal? Dat zijn precies die mensen die altijd de waarheid spreken!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:33 schreef Patch het volgende:
[..]
Klopt, en de respons was altijd grandioos, dus die Oscar komt er nog wel
Was me nog niet eens opgevallen.quote:The Abused![]()
![]()
Lieve Patch, er is een groot (ja echt groot!) verschil tussen iemand beschuldigen of iemand misbruiken...
Gezien je acteer kunsten zal ik er eens werk van makenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:38 schreef Patch het volgende:
hehehe, mij ook niet...
Vond het wel klinken eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |