da's best ad remquote:
Yes I am!quote:
Met de ietwat langere harenquote:
Waar waren jullie in godsnaam mee bezig?quote:
We beschermen Whitney, niemand mag haar aanraken en alle mensen moeten gecontroleerd worden enzoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waar waren jullie in godsnaam mee bezig?
Ik zie alleen een hoop geschreeuw en gestamp
ja, die...quote:
Ik kan er weinig tabak van maken, maar als ik het geluid aanzet wordt mijn vriendin wakker en ik afgeslagenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waar waren jullie in godsnaam mee bezig?
Ik zie alleen een hoop geschreeuw en gestamp
Lijkt me een:quote:
Echt waar? Ik moet kotsen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:22 schreef wieksel het volgende:
hi-la-risch... ik ben verliefd, hahaha
precies het was ook voor kids en voor hele dronken mensen, ideaal publiekquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Echt waar? Ik moet kotsen.
Ik vind dit soort dingen echt helemaal niks. Volgens mij is dat ook eigenlijk veel meer voor kinderen of niet?
Ideaal? Dat zijn precies die mensen die altijd de waarheid spreken!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:27 schreef Patch het volgende:
[..]
precies het was ook voor kids en voor hele dronken mensen, ideaal publiek
Klopt, en de respons was altijd grandioos, dus die Oscar komt er nog welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ideaal? Dat zijn precies die mensen die altijd de waarheid spreken!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:33 schreef Patch het volgende:
[..]
Klopt, en de respons was altijd grandioos, dus die Oscar komt er nog wel
Was me nog niet eens opgevallen.quote:The Abused![]()
![]()
Lieve Patch, er is een groot (ja echt groot!) verschil tussen iemand beschuldigen of iemand misbruiken...
Gezien je acteer kunsten zal ik er eens werk van makenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:38 schreef Patch het volgende:
hehehe, mij ook niet...
Vond het wel klinken eigenlijk
Heb nog steeds een kater van DragonFodder's verjaardag. Man, wat een feest!quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:34 schreef wieksel het volgende:
goeiemorgen allen, wat een stilte, en het is niet eens een zwartwit vraag
Bij de beesten af was het. Ben je op eigen houtje uit de sloot gekropen, of heeft de tractor je eruit getrokken?quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:12 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Heb nog steeds een kater van DragonFodder's verjaardag. Man, wat een feest!![]()
Volgens m'n kater zit ik nog steeds vastquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:24 schreef DragonFodder het volgende:
Bij de beesten af was het. Ben je op eigen houtje uit de sloot gekropen, of heeft de tractor je eruit getrokken?
Je kan 'm ook gewoon goed rekenen bij een fout antwoord hè, als je erg wanhopig bent?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:57 schreef FireFox1 het volgende:
Geef ff snel een antwoord op mijn vraag want ik moet weg
Nee hoor, je heb 'um netjes goed geradenquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:00 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Je kan 'm ook gewoon goed rekenen bij een fout antwoord hè, als je erg wanhopig bent?
Over het patroon wat Samuel ontdekt heeft uiteraard!quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:09 schreef Sands het volgende:
Nou ok foxje dan praten we hier welover uuuuuh niks
kut...quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:14 schreef The_Substitute het volgende:
Nou, je hebt Carol Reed nu gehad. Net had je Frank Capra. Dus ik denk dat Billy Wilder de volgende wordt.
Ik ook niet..dacht ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:15 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb echt totaal geen patroon in mijn vragen... ben allang blij als ik er 1 kan verzinnen
Samuel is dan ook een olbie héquote:
Neem dan zometeen Fritz Lang. Die valt niet binnen dat patroon.quote:
Die heb ik ook al eens vaker gebruikt...kut ik ben echt voorspelbaar aan het wordenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:19 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Neem dan zometeen Fritz Lang. Die valt niet binnen dat patroon.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Samuel is dan ook een olbie hé
Die weet je vragen al voordat jij ze zelf weet
U wil geschiedde!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:55 schreef wyccie het volgende:
DF, misschien kun je in je laatste post van topic 9 nog vermelden dat er in een DP-topic niet geslowchat moet worden, plus een linkje naar dit topic voor de chatters onder ons?
Ik heb hetzelfdequote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:46 schreef Hulkio het volgende:
Weet ze bijna allemaal van de vraag die nu open staat, ga nu alleen een keer geen inkoppertje klaarzetten, zeker niet voor twee punten!
*knip*quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:51 schreef Patch het volgende:
en toch weer 6,5 slowchat-posts tot dusver
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:59 schreef Patch het volgende:
duh...
ik zal de volgende keer desmiley erachter plaatsen...
Have funquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:51 schreef Hulkio het volgende:
Voor mij E. En nog een probleem... zo eerst een vergadering en vanmiddag/ vanavond een fijne teambuilding dag....Tot laterz dus.
Ja kom op zeg, hou je gewoon aan de regels.quote:
Post het de volgende keer dan aub ook niet, zo vliegen de posts er doorheen, behalve als je het echt meen.quote:
ja zeg, who made u the sheriffquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:31 schreef Patch het volgende:
[..]
Post het de volgende keer dan aub ook niet, zo vliegen de posts er doorheen, behalve als je het echt meen.
Ik ga ervan uit dat SamuelofSEK echt wel weet dat Sands ook wel Donald Sutherland wist, dus vandaar zal het punt wel naar hem gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |