U wil geschiedde!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:55 schreef wyccie het volgende:
DF, misschien kun je in je laatste post van topic 9 nog vermelden dat er in een DP-topic niet geslowchat moet worden, plus een linkje naar dit topic voor de chatters onder ons?
Ik heb hetzelfdequote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:46 schreef Hulkio het volgende:
Weet ze bijna allemaal van de vraag die nu open staat, ga nu alleen een keer geen inkoppertje klaarzetten, zeker niet voor twee punten!
*knip*quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:51 schreef Patch het volgende:
en toch weer 6,5 slowchat-posts tot dusver
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:59 schreef Patch het volgende:
duh...
ik zal de volgende keer desmiley erachter plaatsen...
Have funquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:51 schreef Hulkio het volgende:
Voor mij E. En nog een probleem... zo eerst een vergadering en vanmiddag/ vanavond een fijne teambuilding dag....Tot laterz dus.
Ja kom op zeg, hou je gewoon aan de regels.quote:
Post het de volgende keer dan aub ook niet, zo vliegen de posts er doorheen, behalve als je het echt meen.quote:
ja zeg, who made u the sheriffquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:31 schreef Patch het volgende:
[..]
Post het de volgende keer dan aub ook niet, zo vliegen de posts er doorheen, behalve als je het echt meen.
Ik ga ervan uit dat SamuelofSEK echt wel weet dat Sands ook wel Donald Sutherland wist, dus vandaar zal het punt wel naar hem gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |