quote:
Sorry !quote:
Deze krijg ik zoooooooo vaak te zienquote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
Taptoe was laatst in Groningen (PLaza). Echt kicken!quote:Op zondag 6 februari 2011 23:21 schreef themauster het volgende:
@pino Ik moet meehelpen bij de snaredrums als onze muziekvereniging in het voorprogramma van de Taptoe in Groningen moet lopen
Bedankt. Nu kan ik het topic zeker weten terug vinden 14.gifquote:
Later dit jaar ook weer in de Martiniplaza, kom kijken Hans want ik loop ook meequote:Op zondag 6 februari 2011 23:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Taptoe was laatst in Groningen (PLaza). Echt kicken!
Daar ging mijn bierquote:
Stoerquote:Op zondag 6 februari 2011 23:21 schreef themauster het volgende:
@pino Ik moet meehelpen bij de snaredrums als onze muziekvereniging in het voorprogramma van de Taptoe in Groningen moet lopen
Dat is tofquote:Op zondag 6 februari 2011 23:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Stoer![]()
Taptoe doen wij niet zo vaak, meer bloemencorso's, wandel4daagses enzo.
Maandag 7 maart gaan we weer naar Bonn toe, en 2e paasdag naar Frankrijk. Heel tof allemaal
Whehequote:Op zondag 6 februari 2011 23:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bedankt. Nu kan ik het topic zeker weten terug vinden 14.gif
Sgoed mien jong. Lijkt mij leukquote:Op zondag 6 februari 2011 23:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Later dit jaar ook weer in de Martiniplaza, kom kijken Hans want ik loop ook mee
Qua melodie is het bij ons ook niet te ruim, mijn moeder en zus moeten eigenlijk altijd aanwezig zijn, en dat gebeurt dan ook.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:28 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is tofWij doen niet zo vaak loopactiviteiten want tot vorig jaar waren wij gehandicapt omdat we sinds 2001 geen Malletband meer hadden maar vorig jaar waren er zoveel drummers en melodisch slagwerkers dat er weer een nieuwe malletband is ontstaan. Mischien wordt ik ook weer lid want het lijkt me nu wel weer tof, Ik hoef ook nog maar een half jaar lid te zijn en dan krijg ik een speldje voor 12,5 jaar lid
Wat is dat 14.gif eigenlijk?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bedankt. Nu kan ik het topic zeker weten terug vinden 14.gif
Duimpje omhoog, 13.gif is duimpje naar benedenquote:
De thumbs up P.I hier op fok!quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Duimpje omhoog, 13.gif is duimpje naar beneden
Thanks men!quote:
Ik ben in 1995 begonnen ben er op mijn 14e een tijdje mee gestopt wegens andere interesses,toen weer een tijdje er in gezeten en toen ik ging afstuderen weer gestopt en nu dus weer beginnenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Qua melodie is het bij ons ook niet te ruim, mijn moeder en zus moeten eigenlijk altijd aanwezig zijn, en dat gebeurt dan ook.
Ik zit er bijna sinds eind 2000 volgens mij, dus dat zal dan volgend jaar of dat jaar daarna worden dat ik hem krijg.
Oldehove is toch een dorp in Groningenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:39 schreef justmattie het volgende:
Minthy, heb je nog iets van Leeuwarden gezien? De Oldehove waarschijnlijk wel
...
Oldehove was wel de bedoeling, maar die was vol... Heb als een kip zonder kop rondgereden op zoek naar een andere garagequote:Op zondag 6 februari 2011 23:39 schreef justmattie het volgende:
...
Ook nog bijna weg geblazen?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Oldehove was wel de bedoeling, maar die was vol... Heb als een kip zonder kop rondgereden op zoek naar een andere garage![]()
Kwam uiteindelijk ergens bij een Gamma uit en toen heb ik hulp ingeschakeld
Nog wel ff door het centrum gelopen vandaag, mooi!
Heb je ook Twitter?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:39 schreef justmattie het volgende:
...
Dat ook nog en ik was zo chaotisch gisteren dat ik was vergeten een jas mee te nemenquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ook nog en ik was zo chaotisch gisteren dat ik was vergeten een jas mee te nemen
Damn, de Gamma zit een aardig eindje buiten de binnenstadquote:Op zondag 6 februari 2011 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Oldehove was wel de bedoeling, maar die was vol... Heb als een kip zonder kop rondgereden op zoek naar een andere garage![]()
Kwam uiteindelijk ergens bij een Gamma uit en toen heb ik hulp ingeschakeld
Nog wel ff door het centrum gelopen vandaag, mooi!
Pics van jullie samen!quote:Op zondag 6 februari 2011 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ook nog en ik was zo chaotisch gisteren dat ik was vergeten een jas mee te nemen
Van jullie ook!quote:Op zondag 6 februari 2011 23:45 schreef CindieY het volgende:
[..]Wel enorm schattig en leuk enzo voor jullie
Is er (nog) nietquote:Op zondag 6 februari 2011 23:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Pics van jullie samen!![]()
[..]
Van jullie ook!
Ja, vinden wij ook!quote:Op zondag 6 februari 2011 23:45 schreef CindieY het volgende:
[..]Wel enorm schattig en leuk enzo voor jullie
Dat kennen we nog niet in Frieslandquote:
Dat was idd nog een hele poos (terug)rijdenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
Damn, de Gamma zit een aardig eindje buiten de binnenstad
Dat stuk waar Rocky woont, is wel mooi met die oude panden
Geen TomTomquote:Op zondag 6 februari 2011 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat was idd nog een hele poos (terug)rijdenEn op vreemd terrein ben ik niet echt een held achter het stuur meer
![]()
Binnenstad is idd erg mooi
Lang leve de trein. Ik geloof dat de binnenstad het niet haalt bij Zwollequote:Op zondag 6 februari 2011 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat was idd nog een hele poos (terug)rijdenEn op vreemd terrein ben ik niet echt een held achter het stuur meer
![]()
Binnenstad is idd erg mooi
Ik ben een keer tijdens een reis naar Amsterdam gestrand in Zwolle ik heb me er wel vermaaktquote:Op zondag 6 februari 2011 23:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Lang leve de trein. Ik geloof dat de binnenstad het niet haalt bij Zwolle
Zwollequote:Op zondag 6 februari 2011 23:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Das het schunnige aan het hele verhaal, ik had wel een navigatiedinges bij me. Die had ik ingesteld op Oldenhove, maar omdat die vol zat ben ik verder gereden. En zo dus aan het dwalen gekomen. Ik kreeg wel een andere garage door via sms, maar die stond niet meer op de borden omdat ik al zo'n eind buiten het centrum zatquote:Op zondag 6 februari 2011 23:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
Geen TomTom? Leeuwarden is wel een hel tegenwoordig met parkeren. De grootste parkeerkelder is dicht ivm verbouwing.
Trein is dan idd wel erg handig! Binnenstad lijkt wel wat op Zwolle, alleen wat groter. Heb ik geloof ik ook nog gezegd vanmiddag!quote:Op zondag 6 februari 2011 23:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het waaide vrijdagavond te hard om echt op de binnenstad te lettenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Trein is dan idd wel erg handig! Binnenstad lijkt wel wat op Zwolle, alleen wat groter. Heb ik geloof ik ook nog gezegd vanmiddag!
Het leek veel ruimer dan Zwolle, maar dat was m'n eerste indruk. Was er ook niet eerder geweest, wel vaak langsgereden maar nog nooit eerder de behoefte gehad om er eens te gaan kijkenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het waaide vrijdagavond te hard om echt op de binnenstad te lettenBen er vorig jaar ook eens geweest toen m'n zusje er nog woonde, maar kan me de binnenstad niet echt herinneren.
Wel 3!!!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:01 schreef hole1988 het volgende:
merk ik nou gewoon dat er min of meer 2 relaties zijn tussen fokkers hier.
Je vergeet denk ik Roel en Hansquote:Op maandag 7 februari 2011 00:01 schreef hole1988 het volgende:
merk ik nou gewoon dat er min of meer 2 relaties zijn tussen fokkers hier.
quote:
Daar moeten we nog wel ff over nadenken... Welke naam noemen we nu eerst?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Je vergeet denk ik Roel en Hans
ik begin bijna jaloers te worden.quote:
Alors, Janneke en Mieejj zijn nog over voor jouquote:Op maandag 7 februari 2011 00:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik begin bijna jaloers te worden.
Dan ga ik met CindieY mee en zeg Hans en Roelquote:Op maandag 7 februari 2011 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Daar moeten we nog wel ff over nadenken... Welke naam noemen we nu eerst?
Ja, bij man/vrouw-combinaties wordt de man meestal het eerst genoemd... Gaat Roel zich dan niet erg beledigd voelen??quote:Op maandag 7 februari 2011 00:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan ga ik met CindieY mee en zeg Hans en Roel
Briggy ook nog toch>quote:Op maandag 7 februari 2011 00:08 schreef themauster het volgende:
[..]
Alors, Janneke en Mieejj zijn nog over voor jou
Roel kun je nog vrouwelijk maken bijv Roelina en Roeliequote:Op maandag 7 februari 2011 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, bij man/vrouw-combinaties wordt de man meestal het eerst genoemd... Gaat Roel zich dan niet erg beledigd voelen??
Vergeet ik het beste peerd van stalquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:13 schreef themauster het volgende:
[..]
Roel kun je nog vrouwelijk maken bijv Roelina en Roelie,Hans niet dus vandaar Hans en Roel
Get ready for this zeker?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:14 schreef TheZapster het volgende:
Muziek van 2Unlimited bij de Superbowl![]()
Is ook zo had ik helemaal niet aan gedachtquote:Op maandag 7 februari 2011 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Das wel waar, al ken ik ook een aantal dames die Hansje heten... Dillemma
Alleen alors is van mijn leeftijd volgens mij..quote:Op maandag 7 februari 2011 00:14 schreef themauster het volgende:
[..]
Vergeet ik het beste peerd van stalen Pino voor welke van de 4 ga jij?
Hansje?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Das wel waar, al ken ik ook een aantal dames die Hansje heten... Dillemma
Hans is duidelijk het vrouwtje want hij lult zoveel.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Daar moeten we nog wel ff over nadenken... Welke naam noemen we nu eerst?
Dat is waar al kun je ook denken op een oude fiets moet je het lerenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alleen alors is van mijn leeftijd volgens mij..
Oke, dank voor het doorhakken van de knoop!!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hans is duidelijk het vrouwtje want hij lult zoveel.
Roel en Hans dus
Op je 17e is een oude fiets erg prettig weet ik uitvaringquote:Op maandag 7 februari 2011 00:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is waar al kun je ook denken op een oude fiets moet je het leren
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Op je 17e is een oude fiets erg prettig weet ik uitvaring
Slaap lekkerquote:Op maandag 7 februari 2011 00:19 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga naar bed, Echte Jannen luisteren
Trusten!.
Paardquote:Op maandag 7 februari 2011 00:14 schreef themauster het volgende:
[..]
Vergeet ik het beste peerd van stalen Pino voor welke van de 4 ga jij?
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wees blij dat hij geen koe zei.:+
weltrustenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:31 schreef CindieY het volgende:
Ik ga mijn bed eens met een bezoek vereren. Welterusten alvast!
Rot maar op danquote:Op maandag 7 februari 2011 02:09 schreef BartK. het volgende:
Hallo, ik kom even melden dat ik pleit voor vervanging van de 'ff ekdom' show met Timur open radio.
Hallo, ik kom even melden dat ik je een goedemorgen wens en een wijziging van je mening.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:09 schreef BartK. het volgende:
Hallo, ik kom even melden dat ik pleit voor vervanging van de 'ff ekdom' show met Timur open radio.
LOL @ hole1988quote:
ik zeg niks!quote:Op zondag 6 februari 2011 23:18 schreef justmattie het volgende:
trusten rock! Weinig slaap gehad, vannacht?
Timurquote:Op maandag 7 februari 2011 02:09 schreef BartK. het volgende:
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hans is duidelijk het vrouwtje want hij lult zoveel.
Roel en Hans dus
ja! over 9 maanden....mmm, niet zo handig want ik heb in september al zoveel verjaardagen....quote:Op maandag 7 februari 2011 07:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of komt er nu al een mini-Rock?
GOEDEMORGEN!
Leukquote:Op maandag 7 februari 2011 07:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja! over 9 maanden....mmm, niet zo handig want ik heb in september al zoveel verjaardagen....
ja, je mag peetoom worden :pquote:
Sterkte!quote:Op maandag 7 februari 2011 08:13 schreef Pino112 het volgende:
Jacqueline, Racoon, Ilse de Lange en Moke komen op BFO
Zijn grootste hit is Limbo's Paradisequote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Zijn grootste hit is Limbo's Paradise
......
Been spending most our lives living in the Limbo's Paradise
......
Haha borisz.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Zijn grootste hit is Limbo's Paradise
......
Been spending most our lives living in the Limbo's Paradise
......
Als hij ooit nog op zijn oude niveau kan racen, heeft hij al ongelofelijk veel geluk gehad, lijkt me.quote:Op maandag 7 februari 2011 07:41 schreef -Hans- het volgende:
Blackstreet
Damn, die Kubica is met een beetje pech een jaar uit de running.. http://www.gpupdate.net/n(...)izoen-niet-in-actie/
Jup, super veel geluk inderdaad. Het schijnt ook een aardig heftige operatie te zijn geweest aan zijn pols. Hoop dat het nog goedkomt want het is een goede coureur.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als hij ooit nog op zijn oude niveau kan racen, heeft hij al ongelofelijk veel geluk gehad, lijkt me.
jaquote:Op maandag 7 februari 2011 07:41 schreef -Hans- het volgende:
Blackstreet
Damn, die Kubica is met een beetje pech een jaar uit de running.. http://www.gpupdate.net/n(...)izoen-niet-in-actie/
Rally is een stuk gevaarlijker dan F1, dat blijkt maar weer. Denk alleen maar aan die megaklapper die Kubica maakte in Canada, toen was ie de volgende dag het ziekenhuis al weer uit.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:31 schreef alors het volgende:
Goedemorgen
[..]
jawist niet dat het zo erg was met hem, die kerels komen toch vaak ongeschonden uit de raarste crashes....
Ik doe het dansje en alles.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sersjee stuitert nu door de kamer. Wat een klassieker dit.
Uiteraardquote:Op maandag 7 februari 2011 12:05 schreef CindieY het volgende:
Omg, ik zie het zelfs op Twitter voorbij komen
quote:Een grote speculaaspop wordt een vrijer genoemd. Vroeger versierde een jongen een speculaaspop met bijvoorbeeld glazuur en noten. Deze bracht hij naar een meisje om haar te laten merken dat hij gevoelens had voor haar. Als de pop door het meisje werd aangenomen, waren de gevoelens wederzijds. Hier komt de uitdrukking iemand versieren vandaan.
Nou, dan vind ik "Hoi! Neuken?" toch een stuk praktischer. Scheelt een hoop werk ook.quote:
Pff, mannenquote:Op maandag 7 februari 2011 12:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, dan vind ik "Hoi! Neuken?" toch een stuk praktischer. Scheelt een hoop werk ook.
Ik heb de verkeerde PI gebruikt, zie ik net. Moestquote:Op maandag 7 februari 2011 12:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Pff, mannenIk vind die moeite wel leuk!
Je kan em ook zelf opetenquote:Op maandag 7 februari 2011 12:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb de verkeerde PI gebruikt, zie ik net. Moestzijn. Ach ja.
Maar dan versier je een speculaaspop en dan wil ze 'em niet. Dan zit je dus met een versierde speculaaspop. Die dingen blijven ook niet eeuwig goed, dus moet je rap op zoek naar een andere mogelijke liefde van je leven... Nee, dan een mixtape, da's pas mooi werk!
quote:Op maandag 7 februari 2011 12:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jammer dat Coldplay er inzit, maar Gotye maakt alles goed
quote:Op maandag 7 februari 2011 12:56 schreef Qunix het volgende:
Snoop dogg.
Ik luister mee, alleen zal niet reageren
Wat een heerlijke plaat is het ookquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:27 schreef Sersjee het volgende:
Blij zijn met kaarten voor Kane. Ik blijf het een raar fenomeen vinden.
Doorverkopenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:27 schreef Sersjee het volgende:
Inderdaad zegquote:Op maandag 7 februari 2011 13:27 schreef Sersjee het volgende:
Geld verdienen aan andermans ellende is niet mijn stijl.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Geld verdienen aan andermans ellende is niet mijn stijl.
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Geld verdienen aan andermans ellende is niet mijn stijl.
Daar zat ik ook al aan te denken, inderdaad.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:24 schreef alors het volgende:
Zo tragisch, Madonna kuste ook met Christina Aguilera, die ernaast stond, maar daar hoor je niemand over
Toen de half time show begon ben ik gaan zappen.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:17 schreef Paul-89 het volgende:
Die Usher klonk vannacht bij de Super Bowl echt dramatisch evenals BEP.
Fergie die Sweet Child of Mine deed, echt dramatisch.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:17 schreef Paul-89 het volgende:
Zonder geluid was het nog best aardig geweest.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Toen de half time show begon ben ik gaan zappen.
Vind dit wel vet hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 15:17 schreef Paul-89 het volgende:
Show was tof, geluid was vreselijk.quote:
Wel inderdaad dat de microfoon te zacht stond ja.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Show was tof, geluid was vreselijk.
Op Werchter gezien, ik vond het ook daar slecht. Ze kunnen gewoon niet zingen, tenzij er allerlei effectjes overheen worden gegooid maar ja dan kan iedereen zingen.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wel inderdaad dat de microfoon te zacht stond ja.
BEP live is best vet vind ik
Meen je dat?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wel inderdaad dat de microfoon te zacht stond ja.
BEP live is best vet vind ik
Ik meen het ja, maar smaken verschillen toch?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Meen je dat?
Wat was dat vreselijk slecht zeg. Die Fergie kan echt niet zingen
Smaken verschillen ja, maar dit heeft weinig met smaak te maken.Zelfs Zanger Rinus zingt nog beter dan dat stel van BEP.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik meen het ja, maar smaken verschillen toch?
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Smaken verschillen ja, maar dit heeft weinig met smaak te maken.Zelfs Zanger Rinus zingt nog beter dan dat stel van BEP.
Viel me erg tegen van beide inderdaad.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:47 schreef Bellatrix het volgende:
Kom op man, steden was wel heel makkelijk.
QFT.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Smaken verschillen ja, maar dit heeft weinig met smaak te maken.Zelfs Zanger Rinus zingt nog beter dan dat stel van BEP.
Vind ik niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Uhm, nu niet. Waarom zou ik zeggen dat ik ze goed vind als ik ze eigenlijk slecht vind?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb af en toe het gevoel dat jij gewoon opstandig wilt zijn.
Leeftijdquote:Op maandag 7 februari 2011 15:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb af en toe het gevoel dat jij gewoon opstandig wilt zijn.
Je avatarquote:Op maandag 7 februari 2011 15:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uhm, nu niet. Waarom zou ik zeggen dat ik ze goed vind als ik ze eigenlijk slecht vind?.
Sommige zijn nogal graag tegen de keer in.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uhm, nu niet. Waarom zou ik zeggen dat ik ze goed vind als ik ze eigenlijk slecht vind?.
En het is menselijkerwijs haast niet mogelijk om met werkende oren BEP live tof te vinden. Smaak oké, maar het kan te gek ook.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Sommige zijn nogal graag tegen de keer in.
Halve finale toch?quote:
Pics van je poes.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:28 schreef alors het volgende:
mijn kat doet dat ook, mijn tenen kneden op bed, maar naar boven gaat ie gelukkig niet!!
Ge-fe-li-ci-teerd, Alors!quote:Op maandag 7 februari 2011 16:38 schreef alors het volgende:
wooohooo eerste tentamen volkomen onverwacht gehaald, met een 7 nog wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |