Uiteraardquote:Op maandag 7 februari 2011 12:05 schreef CindieY het volgende:
Omg, ik zie het zelfs op Twitter voorbij komen
quote:Een grote speculaaspop wordt een vrijer genoemd. Vroeger versierde een jongen een speculaaspop met bijvoorbeeld glazuur en noten. Deze bracht hij naar een meisje om haar te laten merken dat hij gevoelens had voor haar. Als de pop door het meisje werd aangenomen, waren de gevoelens wederzijds. Hier komt de uitdrukking iemand versieren vandaan.
Nou, dan vind ik "Hoi! Neuken?" toch een stuk praktischer. Scheelt een hoop werk ook.quote:
Pff, mannenquote:Op maandag 7 februari 2011 12:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, dan vind ik "Hoi! Neuken?" toch een stuk praktischer. Scheelt een hoop werk ook.
Ik heb de verkeerde PI gebruikt, zie ik net. Moestquote:Op maandag 7 februari 2011 12:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Pff, mannenIk vind die moeite wel leuk!
Je kan em ook zelf opetenquote:Op maandag 7 februari 2011 12:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb de verkeerde PI gebruikt, zie ik net. Moestzijn. Ach ja.
Maar dan versier je een speculaaspop en dan wil ze 'em niet. Dan zit je dus met een versierde speculaaspop. Die dingen blijven ook niet eeuwig goed, dus moet je rap op zoek naar een andere mogelijke liefde van je leven... Nee, dan een mixtape, da's pas mooi werk!
quote:Op maandag 7 februari 2011 12:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jammer dat Coldplay er inzit, maar Gotye maakt alles goed
quote:Op maandag 7 februari 2011 12:56 schreef Qunix het volgende:
Snoop dogg.
Ik luister mee, alleen zal niet reageren
Wat een heerlijke plaat is het ookquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:27 schreef Sersjee het volgende:
Blij zijn met kaarten voor Kane. Ik blijf het een raar fenomeen vinden.
Doorverkopenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:27 schreef Sersjee het volgende:
Inderdaad zegquote:Op maandag 7 februari 2011 13:27 schreef Sersjee het volgende:
Geld verdienen aan andermans ellende is niet mijn stijl.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Geld verdienen aan andermans ellende is niet mijn stijl.
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Geld verdienen aan andermans ellende is niet mijn stijl.
Daar zat ik ook al aan te denken, inderdaad.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:24 schreef alors het volgende:
Zo tragisch, Madonna kuste ook met Christina Aguilera, die ernaast stond, maar daar hoor je niemand over
Toen de half time show begon ben ik gaan zappen.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:17 schreef Paul-89 het volgende:
Die Usher klonk vannacht bij de Super Bowl echt dramatisch evenals BEP.
Fergie die Sweet Child of Mine deed, echt dramatisch.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:17 schreef Paul-89 het volgende:
Zonder geluid was het nog best aardig geweest.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Toen de half time show begon ben ik gaan zappen.
Vind dit wel vet hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 15:17 schreef Paul-89 het volgende:
Show was tof, geluid was vreselijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |