Lang leve de trein. Ik geloof dat de binnenstad het niet haalt bij Zwollequote:Op zondag 6 februari 2011 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat was idd nog een hele poos (terug)rijdenEn op vreemd terrein ben ik niet echt een held achter het stuur meer
![]()
Binnenstad is idd erg mooi
Ik ben een keer tijdens een reis naar Amsterdam gestrand in Zwolle ik heb me er wel vermaaktquote:Op zondag 6 februari 2011 23:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Lang leve de trein. Ik geloof dat de binnenstad het niet haalt bij Zwolle
Zwollequote:Op zondag 6 februari 2011 23:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Das het schunnige aan het hele verhaal, ik had wel een navigatiedinges bij me. Die had ik ingesteld op Oldenhove, maar omdat die vol zat ben ik verder gereden. En zo dus aan het dwalen gekomen. Ik kreeg wel een andere garage door via sms, maar die stond niet meer op de borden omdat ik al zo'n eind buiten het centrum zatquote:Op zondag 6 februari 2011 23:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
Geen TomTom? Leeuwarden is wel een hel tegenwoordig met parkeren. De grootste parkeerkelder is dicht ivm verbouwing.
Trein is dan idd wel erg handig! Binnenstad lijkt wel wat op Zwolle, alleen wat groter. Heb ik geloof ik ook nog gezegd vanmiddag!quote:Op zondag 6 februari 2011 23:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het waaide vrijdagavond te hard om echt op de binnenstad te lettenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Trein is dan idd wel erg handig! Binnenstad lijkt wel wat op Zwolle, alleen wat groter. Heb ik geloof ik ook nog gezegd vanmiddag!
Het leek veel ruimer dan Zwolle, maar dat was m'n eerste indruk. Was er ook niet eerder geweest, wel vaak langsgereden maar nog nooit eerder de behoefte gehad om er eens te gaan kijkenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het waaide vrijdagavond te hard om echt op de binnenstad te lettenBen er vorig jaar ook eens geweest toen m'n zusje er nog woonde, maar kan me de binnenstad niet echt herinneren.
Wel 3!!!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:01 schreef hole1988 het volgende:
merk ik nou gewoon dat er min of meer 2 relaties zijn tussen fokkers hier.
Je vergeet denk ik Roel en Hansquote:Op maandag 7 februari 2011 00:01 schreef hole1988 het volgende:
merk ik nou gewoon dat er min of meer 2 relaties zijn tussen fokkers hier.
quote:
Daar moeten we nog wel ff over nadenken... Welke naam noemen we nu eerst?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Je vergeet denk ik Roel en Hans
ik begin bijna jaloers te worden.quote:
Alors, Janneke en Mieejj zijn nog over voor jouquote:Op maandag 7 februari 2011 00:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik begin bijna jaloers te worden.
Dan ga ik met CindieY mee en zeg Hans en Roelquote:Op maandag 7 februari 2011 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Daar moeten we nog wel ff over nadenken... Welke naam noemen we nu eerst?
Ja, bij man/vrouw-combinaties wordt de man meestal het eerst genoemd... Gaat Roel zich dan niet erg beledigd voelen??quote:Op maandag 7 februari 2011 00:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan ga ik met CindieY mee en zeg Hans en Roel
Briggy ook nog toch>quote:Op maandag 7 februari 2011 00:08 schreef themauster het volgende:
[..]
Alors, Janneke en Mieejj zijn nog over voor jou
Roel kun je nog vrouwelijk maken bijv Roelina en Roeliequote:Op maandag 7 februari 2011 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, bij man/vrouw-combinaties wordt de man meestal het eerst genoemd... Gaat Roel zich dan niet erg beledigd voelen??
Vergeet ik het beste peerd van stalquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:13 schreef themauster het volgende:
[..]
Roel kun je nog vrouwelijk maken bijv Roelina en Roelie,Hans niet dus vandaar Hans en Roel
Get ready for this zeker?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:14 schreef TheZapster het volgende:
Muziek van 2Unlimited bij de Superbowl![]()
Is ook zo had ik helemaal niet aan gedachtquote:Op maandag 7 februari 2011 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Das wel waar, al ken ik ook een aantal dames die Hansje heten... Dillemma
Alleen alors is van mijn leeftijd volgens mij..quote:Op maandag 7 februari 2011 00:14 schreef themauster het volgende:
[..]
Vergeet ik het beste peerd van stalen Pino voor welke van de 4 ga jij?
Hansje?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Das wel waar, al ken ik ook een aantal dames die Hansje heten... Dillemma
Hans is duidelijk het vrouwtje want hij lult zoveel.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Daar moeten we nog wel ff over nadenken... Welke naam noemen we nu eerst?
Dat is waar al kun je ook denken op een oude fiets moet je het lerenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alleen alors is van mijn leeftijd volgens mij..
Oke, dank voor het doorhakken van de knoop!!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hans is duidelijk het vrouwtje want hij lult zoveel.
Roel en Hans dus
Op je 17e is een oude fiets erg prettig weet ik uitvaringquote:Op maandag 7 februari 2011 00:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is waar al kun je ook denken op een oude fiets moet je het leren
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Op je 17e is een oude fiets erg prettig weet ik uitvaring
Slaap lekkerquote:Op maandag 7 februari 2011 00:19 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga naar bed, Echte Jannen luisteren
Trusten!.
Paardquote:Op maandag 7 februari 2011 00:14 schreef themauster het volgende:
[..]
Vergeet ik het beste peerd van stalen Pino voor welke van de 4 ga jij?
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wees blij dat hij geen koe zei.:+
weltrustenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:31 schreef CindieY het volgende:
Ik ga mijn bed eens met een bezoek vereren. Welterusten alvast!
Rot maar op danquote:Op maandag 7 februari 2011 02:09 schreef BartK. het volgende:
Hallo, ik kom even melden dat ik pleit voor vervanging van de 'ff ekdom' show met Timur open radio.
Hallo, ik kom even melden dat ik je een goedemorgen wens en een wijziging van je mening.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:09 schreef BartK. het volgende:
Hallo, ik kom even melden dat ik pleit voor vervanging van de 'ff ekdom' show met Timur open radio.
LOL @ hole1988quote:
ik zeg niks!quote:Op zondag 6 februari 2011 23:18 schreef justmattie het volgende:
trusten rock! Weinig slaap gehad, vannacht?
Timurquote:Op maandag 7 februari 2011 02:09 schreef BartK. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |