Je vergeet denk ik Roel en Hansquote:Op maandag 7 februari 2011 00:01 schreef hole1988 het volgende:
merk ik nou gewoon dat er min of meer 2 relaties zijn tussen fokkers hier.
quote:
Daar moeten we nog wel ff over nadenken... Welke naam noemen we nu eerst?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Je vergeet denk ik Roel en Hans
ik begin bijna jaloers te worden.quote:
Alors, Janneke en Mieejj zijn nog over voor jouquote:Op maandag 7 februari 2011 00:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik begin bijna jaloers te worden.
Dan ga ik met CindieY mee en zeg Hans en Roelquote:Op maandag 7 februari 2011 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Daar moeten we nog wel ff over nadenken... Welke naam noemen we nu eerst?
Ja, bij man/vrouw-combinaties wordt de man meestal het eerst genoemd... Gaat Roel zich dan niet erg beledigd voelen??quote:Op maandag 7 februari 2011 00:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan ga ik met CindieY mee en zeg Hans en Roel
Briggy ook nog toch>quote:Op maandag 7 februari 2011 00:08 schreef themauster het volgende:
[..]
Alors, Janneke en Mieejj zijn nog over voor jou
Roel kun je nog vrouwelijk maken bijv Roelina en Roeliequote:Op maandag 7 februari 2011 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, bij man/vrouw-combinaties wordt de man meestal het eerst genoemd... Gaat Roel zich dan niet erg beledigd voelen??
Vergeet ik het beste peerd van stalquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:13 schreef themauster het volgende:
[..]
Roel kun je nog vrouwelijk maken bijv Roelina en Roelie,Hans niet dus vandaar Hans en Roel
Get ready for this zeker?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:14 schreef TheZapster het volgende:
Muziek van 2Unlimited bij de Superbowl![]()
Is ook zo had ik helemaal niet aan gedachtquote:Op maandag 7 februari 2011 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Das wel waar, al ken ik ook een aantal dames die Hansje heten... Dillemma
Alleen alors is van mijn leeftijd volgens mij..quote:Op maandag 7 februari 2011 00:14 schreef themauster het volgende:
[..]
Vergeet ik het beste peerd van stalen Pino voor welke van de 4 ga jij?
Hansje?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Das wel waar, al ken ik ook een aantal dames die Hansje heten... Dillemma
Hans is duidelijk het vrouwtje want hij lult zoveel.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Daar moeten we nog wel ff over nadenken... Welke naam noemen we nu eerst?
Dat is waar al kun je ook denken op een oude fiets moet je het lerenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alleen alors is van mijn leeftijd volgens mij..
Oke, dank voor het doorhakken van de knoop!!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hans is duidelijk het vrouwtje want hij lult zoveel.
Roel en Hans dus
Op je 17e is een oude fiets erg prettig weet ik uitvaringquote:Op maandag 7 februari 2011 00:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is waar al kun je ook denken op een oude fiets moet je het leren
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Op je 17e is een oude fiets erg prettig weet ik uitvaring
Slaap lekkerquote:Op maandag 7 februari 2011 00:19 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga naar bed, Echte Jannen luisteren
Trusten!.
Paardquote:Op maandag 7 februari 2011 00:14 schreef themauster het volgende:
[..]
Vergeet ik het beste peerd van stalen Pino voor welke van de 4 ga jij?
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wees blij dat hij geen koe zei.:+
weltrustenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:31 schreef CindieY het volgende:
Ik ga mijn bed eens met een bezoek vereren. Welterusten alvast!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |