Nee, pas toen er geen vrouw meer bij me in bed lag, ging ik als een malle naar die koffiequote:Op zondag 6 februari 2011 20:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanochtend stond er een hele pot, geurende koffie in de keuken die je door het hele huis rook, en MPG bleef gewoon in zijn nest liggen. Pas toen ik zei dat de koffie koud aan het worden was, wist hij niet hoe snel hij bij de pot moest zijn.
Ik ga volgend weekend ook weer nieuwe hulpstukken uitproberenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ze heeft toch gewoon vingers? Dus hoezo hulpstukken?
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar na die wilde nacht in Wakkerdam gister met zowel een man als een vrouw ben ik voorlopig wel verzadigd
Hihiquote:Op zondag 6 februari 2011 20:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, in mijn slaapkamer op een luchtbed, naast het bed waarin 4 anderen lagen.
Nietsquote:Op zondag 6 februari 2011 20:07 schreef Toekito het volgende:
wat heb ik fout gedaan in mijn leven dat ik vannacht ver van het feest was?
Dordt - Geldermalsen is toch geen NS-lijn?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach omweg, omweg. Viel wel mee.
10:50 Zandvoort weg
11:18 x 11:32 Amsterdam Centraal
11:58 x 12:24 Hoofddorp
12:42 x 12:48 Leiden Centraal
13:31 x 13:41 Rotterdam Lombardijen
13:55 x 14:07 Dordrecht
15:03 x 15:08 Geldermalsen
15:32 Utrecht Centraal
Ik had meer willen doen maar er ging weer eens wat stuk bij Lage Zwaluwe.
keuzes, het leven bestaat eruitquote:Op zondag 6 februari 2011 20:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, pas toen er geen vrouw meer bij me in bed lag, ging ik als een malle naar die koffie_)-
![]()
Sandwichquote:Op zondag 6 februari 2011 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook, vond het echt kei-lekkeren die sandwich was ook goddelijk
Er lag helemaal geen vrouw bij jou in bed... die lagen in het bed ernaastquote:Op zondag 6 februari 2011 20:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, pas toen er geen vrouw meer bij me in bed lag, ging ik als een malle naar die koffie_)-
![]()
Zoals ik: gewoon niet kunnen arriveren op het feest?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:07 schreef Toekito het volgende:
Tis maar wat je goed noemtquote:
Nicequote:Op zondag 6 februari 2011 20:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga volgend weekend ook weer nieuwe hulpstukken uitproberen
Volgens mij heb je een bril nodigquote:
*gniffel* mwuahahahahaquote:
Ik had het nog zo gezegdquote:Op zondag 6 februari 2011 20:07 schreef Toekito het volgende:
kunnen en willen zijn 2 verschillende dingenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals ik: gewoon niet kunnen arriveren op het feest?
Daar kwam ik ook achter jaquote:Op zondag 6 februari 2011 20:07 schreef OA het volgende:
[..]
Dordt - Geldermalsen is toch geen NS-lijn?
Of ben ik in de war...
Hard aan jullie huisje gewerkt toch???quote:Op zondag 6 februari 2011 20:07 schreef Toekito het volgende:
en met wok:quote:Op zondag 6 februari 2011 20:08 schreef Pheno het volgende:
De meet als Ph. er was: 20:00: ik ga slapen, doei.
ojah dat is hetquote:
Je hebt iets gemist dusquote:Op zondag 6 februari 2011 20:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er lag helemaal geen vrouw bij jou in bed... die lagen in het bed ernaast.
Begrijpelijkquote:Op zondag 6 februari 2011 20:07 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Jaquote:Op zondag 6 februari 2011 20:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er lag helemaal geen vrouw bij jou in bed... die lagen in het bed ernaast.
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Tis maar wat je goed noemt
De trein ging maar tot Dordrecht vandaag, en moest 20 min. wachten op de trein naar Breda.
Die had ook nog rood licht onderweg, en moest ook nog een halfuur op de bus wachten
Arme jijquote:Op zondag 6 februari 2011 20:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
De trein ging maar tot Dordrecht vandaag, en moest 20 min. wachten op de trein naar Breda.
Die had ook nog rood licht onderweg, en moest ook nog een halfuur op de bus wachten
Als je na 1 wilde nacht al voorlopig verzadigd bent.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij heb je een bril nodig
Pffffff. Balen....quote:Op zondag 6 februari 2011 20:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Toen stond ik zeker onder de douche om te zorgen dat ik aangekleed was voordat de supermarkt open was, en ik croissants kon halen?quote:
Het bleef toch zeker wel bij een waarschuwing?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook achter jaOf nou ja, dat wist ik allang natuurlijk. Behalve dat je bij Arriva schijnbaar geen bier mag drinken in de trein
Heaumeaux
Dat is wel zwaar klotequote:Op zondag 6 februari 2011 20:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Sushi dan he. Pervert.quote:
Oh, zwaar teleurstellendquote:
O, dat is minderquote:Op zondag 6 februari 2011 20:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij was er niet bij jaquote:Op zondag 6 februari 2011 20:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen stond ik zeker onder de douche om te zorgen dat ik aangekleed was voordat de supermarkt open was, en ik croissants kon halen?.
Ja, en bij het volgende station moest ik hem maar OP HET PERRON in de vuilnisbak gaan gooienquote:Op zondag 6 februari 2011 20:11 schreef OA het volgende:
[..]
Het bleef toch zeker wel bij een waarschuwing?
is dat een spreekwoord?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:12 schreef DaMart het volgende:
O ja, dit topic wacht al een half jaar op een beschrijving van het spreekwoord "De bloemen van het servies krabben": De kersen uit het molenraam vissen.
goedzoquote:
Toen hebben we iets anders gedaanquote:Op zondag 6 februari 2011 20:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen stond ik zeker onder de douche om te zorgen dat ik aangekleed was voordat de supermarkt open was, en ik croissants kon halen?.
Volgens mij had ik het de meeste keren wel goedquote:Op zondag 6 februari 2011 20:13 schreef Symphonic het volgende:
Het was echt supergezellig
En volgende keer bij het spel naar mij luisteren en niet naar WOK
Een verzonnen spreekwoord waar je een oorsprong, betekenis en gebruiksvoorbeeld bij moet bedenken. Daarna mag je je eigen spreekwoord bedenken.quote:
Een verzonnen ja, en iemand anders moet er een betekenis bij bedenken.quote:
Snep opzuup'nquote:Op zondag 6 februari 2011 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en bij het volgende station moest ik hem maar OP HET PERRON in de vuilnisbak gaan gooien![]()
Proberen ze je ook nog een stop-and-go-penalty van een half uur aan te naaienMaar goed, ik weet wel hoe dat soort spelletjes werken natuurlijk
tja, ben ik net die ene keer de weerwolfquote:Op zondag 6 februari 2011 20:13 schreef Symphonic het volgende:
Figuurtjes makenquote:
En vooral op mijn hints letten als ik een dode ziener benquote:Op zondag 6 februari 2011 20:13 schreef Symphonic het volgende:
Vertel! Je hebt het vanuit de deuropening in de vuilnisbak gesmeten?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en bij het volgende station moest ik hem maar OP HET PERRON in de vuilnisbak gaan gooien![]()
Proberen ze je ook nog een stop-and-go-penalty van een half uur aan te naaienMaar goed, ik weet wel hoe dat soort spelletjes werken natuurlijk
Ga ik ook doenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:15 schreef Toekito het volgende:
* Toekito Ik ga BzV kijken met mijn eigenste mafferd.
Tot later![]()
Ikke 1 keerquote:
Bis Later Toekquote:Op zondag 6 februari 2011 20:15 schreef Toekito het volgende:
* Toekito Ik ga BzV kijken met mijn eigenste mafferd.
Tot later![]()
Keisnepquote:
Dat was het risicoquote:Op zondag 6 februari 2011 20:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan mij een beetje een giftig toverdrankje geven terwijl ik onschuldig was.
Whehehe dat zou helemaal het toppunt zijn iddquote:Op zondag 6 februari 2011 20:15 schreef OA het volgende:
[..]
Vertel! Je hebt het vanuit de deuropening in de vuilnisbak gesmeten?
omg een tiepvoudquote:Op zondag 6 februari 2011 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Keisnep
En dan de deur uit, braaf blikje in de prullenbak doen en meteen weer terug de trein in
Zeg je niks meer terug??quote:
Wat een aso hequote:Op zondag 6 februari 2011 20:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeg je niks meer terug??
Istie op meet geweest en spreekt 'ie ineens niet meer tegen het achtergebleven volk
Jaquote:Op zondag 6 februari 2011 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toen hebben we iets anders gedaan![]()
Sorryquote:Op zondag 6 februari 2011 20:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeg je niks meer terug??
Istie op meet geweest en spreekt 'ie ineens niet meer tegen het achtergebleven volk
Ehm, stel je niet zo aan?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeg je niks meer terug??
Hehequote:
Hoi pgrquote:Op zondag 6 februari 2011 20:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Sorry
Ik zag je wel hoor
Maar ik was ook ff aan de telefoon en met wat andere dingen bezig
Hoi Whis![]()
Zo gaat dat. Uit het oog, uit het hart.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeg je niks meer terug??
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij ook altijd met je koffie
[..]
Heb je een geluk dat ik er nog ben
Just checkingquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
nog wat leuks op de planning staan voor deze week?
Jaquote:Op zondag 6 februari 2011 20:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat nou?
Ik mag het toch gewoon vragen
Helaas nietquote:Op zondag 6 februari 2011 20:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
nog wat leuks op de planning staan voor deze week?
Ik ookquote:
Rustig bedaar, ik sta al klaar.quote:
Nou danquote:
Ik weet wat je bedoelt, misschien knap je er wel van opquote:Op zondag 6 februari 2011 20:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Helaas niet![]()
Nou ja, woensdagavond voor het eerst in tijden weer sporten.. Maar om nu te zeggen dat ik dat LEUK vind
Wat jonger heb ik geen moeite mee, maar een man zie ik niet zo zittenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Rustig bedaar, ik sta al klaar.
Mis ik iets??quote:Op zondag 6 februari 2011 20:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat nou?
Ik mag het toch gewoon vragen
Ik vond het wel erg opletten als vertellerquote:
Ohh, in die trant, en op die fiets.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wat jonger heb ik geen moeite mee, maar een man zie ik niet zo zitten
Hij heeft wel lang haar en is werkschuw tuig!quote:Op zondag 6 februari 2011 20:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wat jonger heb ik geen moeite mee, maar een man zie ik niet zo zitten
Als je hetzelfde mist moet je me ff PM'enquote:
heb net gedouched, en nu is het altijd langer, en komt het achter tot m'n schouders en voor als ik er even aan trek tot m'n lippenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij heeft wel lang haar en is werkschuw tuig!
Daarom ook, en ik ga met een vriendin, dus da's sowieso al leukquote:Op zondag 6 februari 2011 20:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nou dan
[..]
Ik weet wat je bedoelt, misschien knap je er wel van op
Gaat hem niet worden dus. jij nog wat te doen P?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij heeft wel lang haar en is werkschuw tuig!
Ik heb altijd wat te doen.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden dus. jij nog wat te doen P?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |