En vooral op mijn hints letten als ik een dode ziener benquote:Op zondag 6 februari 2011 20:13 schreef Symphonic het volgende:
Het was echt supergezellig
En volgende keer bij het spel naar mij luisteren en niet naar WOK
Vertel! Je hebt het vanuit de deuropening in de vuilnisbak gesmeten?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en bij het volgende station moest ik hem maar OP HET PERRON in de vuilnisbak gaan gooien![]()
Proberen ze je ook nog een stop-and-go-penalty van een half uur aan te naaienMaar goed, ik weet wel hoe dat soort spelletjes werken natuurlijk
Ga ik ook doenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:15 schreef Toekito het volgende:
* Toekito Ik ga BzV kijken met mijn eigenste mafferd.
Tot later![]()
Ikke 1 keerquote:
Bis Later Toekquote:Op zondag 6 februari 2011 20:15 schreef Toekito het volgende:
* Toekito Ik ga BzV kijken met mijn eigenste mafferd.
Tot later![]()
Keisnepquote:
Dat was het risicoquote:Op zondag 6 februari 2011 20:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan mij een beetje een giftig toverdrankje geven terwijl ik onschuldig was.
Whehehe dat zou helemaal het toppunt zijn iddquote:Op zondag 6 februari 2011 20:15 schreef OA het volgende:
[..]
Vertel! Je hebt het vanuit de deuropening in de vuilnisbak gesmeten?
omg een tiepvoudquote:Op zondag 6 februari 2011 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Keisnep
En dan de deur uit, braaf blikje in de prullenbak doen en meteen weer terug de trein in
Zeg je niks meer terug??quote:
Wat een aso hequote:Op zondag 6 februari 2011 20:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeg je niks meer terug??
Istie op meet geweest en spreekt 'ie ineens niet meer tegen het achtergebleven volk
Jaquote:Op zondag 6 februari 2011 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toen hebben we iets anders gedaan![]()
Sorryquote:Op zondag 6 februari 2011 20:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeg je niks meer terug??
Istie op meet geweest en spreekt 'ie ineens niet meer tegen het achtergebleven volk
Ehm, stel je niet zo aan?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeg je niks meer terug??
Hehequote:
Hoi pgrquote:Op zondag 6 februari 2011 20:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Sorry
Ik zag je wel hoor
Maar ik was ook ff aan de telefoon en met wat andere dingen bezig
Hoi Whis![]()
Zo gaat dat. Uit het oog, uit het hart.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeg je niks meer terug??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |