quote:Op zondag 6 februari 2011 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg gaan we bijdehand doen???ik kom net binnen ... moet even komen
Same as Buddhaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als vrouw zijndequote:Op zondag 6 februari 2011 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg gaan we bijdehand doen???ik kom net binnen ... moet even inkomen
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Same as BuhdaLekker zachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Neequote:
Huh?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als vrouw zijnde![]()
zonder hulpstukken wil ik dat zien
Nee nee nee, nog een uurtje, je kunt het!quote:
Jetlag?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:01 schreef Pheno het volgende:
Of nog een uurtje denken dat ik hoofdpijn heb
Jij houdt niet van knuffelen na de seks?quote:
Ik heb kei lang wakker gelegenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
FLESSSSSSSSSSIE
Heb je een beetje kunnen slapen in dat uberluxe hotel van je?
quote:
Ja, dat. En verkouden aan het wordenquote:
Soms wel soms nietquote:Op zondag 6 februari 2011 20:02 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Jij houdt niet van knuffelen na de seks?
Knuffelen?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:02 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Jij houdt niet van knuffelen na de seks?
Onverzadigbaar, jaquote:Op zondag 6 februari 2011 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
My god stelletje onverzadigbare pubers
ze komt binnen, moet er even in komen.quote:
oh dat klinkt niet fijnquote:Op zondag 6 februari 2011 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb kei lang wakker gelegenen er was een veer door de bekleding van de matrasnaar buiten aan het komen
Het was een eenvoudig, gedateerd, maar op zich acceptabel gebeuren
Ach, give the man his coffee.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook al?quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze komt binnen, moet er even in komen.
dat in de context van sex.....
ze had al eens eerder zoiets gezegd...
Ik ontken allesquote:Op zondag 6 februari 2011 20:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze komt binnen, moet er even in komen.
dat in de context van sex.....
ze had al eens eerder zoiets gezegd...
Mwahahahahaquote:Op zondag 6 februari 2011 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ze heeft toch gewoon vingers? Dus hoezo hulpstukken?
Kloptquote:Op zondag 6 februari 2011 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is nu met minuten verbroken!quote:Op zondag 6 februari 2011 20:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet je je record van gisteren niet verbreken dan???
Zegt de theedrinkerquote:
Welk lijstje?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook al?
Dit werkt beetje dan dat lijstje van Barretje van gisteren
The man is dan ook MPG.quote:
En hadden ze ook croissants als ontbijt?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb kei lang wakker gelegenen er was een veer door de bekleding van de matrasnaar buiten aan het komen
Het was een eenvoudig, gedateerd, maar op zich acceptabel gebeuren
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Knuffelen?
SEX na de sex zal je bedoelen
Dan weet je ook nog heul niet of het matcht of niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Soms wel soms nietLigt ook aan de man denk ik
![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
En hadden ze ook croissants als ontbijt?
ik wel, en 3 vrouwen aan de ontbijt tafel. voor mij alleenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
En hadden ze ook croissants als ontbijt?
Jaquote:
Maar na die wilde nacht in Wakkerdam gister met zowel een man als een vrouw ben ik voorlopig wel verzadigdquote:Op zondag 6 februari 2011 20:04 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan weet je ook nog heul niet of het matcht of niet.
Vanochtend stond er een hele pot, geurende koffie in de keuken die je door het hele huis rook, en MPG bleef gewoon in zijn nest liggen. Pas toen ik zei dat de koffie koud aan het worden was, wist hij niet hoe snel hij bij de pot moest zijnquote:
Lijstje?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook al?
Dit werkt beetje dan dat lijstje van Barretje van gisteren
Ach omweg, omweg. Viel wel mee.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh dat klinkt niet fijnEn met een omweg weer naar huis?
Ik eet nooit aan tafelquote:Op zondag 6 februari 2011 20:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wel, en 3 vrouwen aan de ontbijt tafel. voor mij alleen
Jij... jij... jij... Beestquote:Op zondag 6 februari 2011 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar na die wilde nacht in Wakkerdam gister met zowel een man als een vrouw ben ik voorlopig wel verzadigd
Lag hij op het balkon of zo? Daar naar toe gewaaid?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanochtend stond er een hele pot, geurende koffie in de keuken die je door het hele huis rook, en MPG bleef gewoon in zijn nest liggen. Pas toen ik zei dat de koffie koud aan het worden was, wist hij niet hoe snel hij bij de pot moest zijn.
Vragenlijstje voor D., dat iedereen behalve D (en Stu) heeft ingevuldquote:
Ik ook, vond het echt kei-lekkerquote:Op zondag 6 februari 2011 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar na die wilde nacht in Wakkerdam gister met zowel een man als een vrouw ben ik voorlopig wel verzadigd
Nee, in mijn slaapkamer op een luchtbed, naast het bed waarin 4 anderen lagenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lag hij op het balkon of zo? Daar naar toe gewaaid?
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook, vond het echt kei-lekkeren die sandwitch was ook goddelijk
Ferrariquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook, vond het echt kei-lekkeren die sandwitch was ook goddelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |