Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Vrouwen van vlees en bloed. Niet een kut die aangesloten zit op een usb.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
En wat versta je onder echte vrouwen?
Ik heb vrijwel alle boeken ook zelf, dus ik hoefde ook niets te bekijkenquote:
Schoonmaken heet zoietsquote:Op zondag 6 februari 2011 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar na een tijdje zullen ze gaan plakken
gadver...
Misschien ben ik een hele rare man maar ik wil juist wel knuffelen na de seks.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lijkt me wel praktisch, ze hebben geen tanden en willen ook niet knuffelen of praten na de seks![]()
Oh okequote:Op zondag 6 februari 2011 19:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Vrouwen van vlees en bloed. Niet een kut die aangesloten zit op een usb.
Wat ben jij voor ventquote:Op zondag 6 februari 2011 19:54 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Misschien ben ik een hele rare man maar ik wil juist wel knuffelen na de seks.
En waarschijnlijk ook stinken.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Schoonmaken heet zoietsAls je vrouw zich niet doucht gaat ze ook plakken
oh? vertel eensquote:Op zondag 6 februari 2011 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ieeeuwquote:Op zondag 6 februari 2011 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe er maar wat aan, ik ben nu tequote:
Die slikt.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat raar, na de seks wil ik nog een keerquote:Op zondag 6 februari 2011 19:54 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Tja, wiki's met wachtwoordenquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:54 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, niets speciaalsquote:Op zondag 6 februari 2011 19:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh? vertel eens
MZ moeten we nog iets halen dat jij echt echt echt heel lekker vind?
Ok, omdat je het zo graag wilt horen:quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat raar, na de seks wil ik nog een keer of slapen
roze koeken?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh? vertel eens
MZ moeten we nog iets halen dat jij echt echt echt heel lekker vind?
langs mag altijd, binnen is een ander verhaal.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, niets speciaalsVind het al leuk om bij jullie langs te komen
quote:
Ookquote:Op zondag 6 februari 2011 19:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat raar, na de seks wil ik nog een keer![]()
...
Ik wist serieus even niet waar het over gingquote:Op zondag 6 februari 2011 19:55 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ok, omdat je het zo graag wilt horen:![]()
Vrouwen met brede heupen, een stevige kont en volle borsten, kortom, ze mag best wat steviger zijn.
Oh, bij jou had ik wel koffie verwachtquote:Op zondag 6 februari 2011 19:55 schreef MPG het volgende:
[..]
...
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:55 schreef MPG het volgende:
[..]
...
Ja, een kopje koffie zeker.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:55 schreef MPG het volgende:
[..]
...
quote:
Ehm, niet voor mijquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh, bij jou had ik wel koffie verwacht
GMTAquote:
Lees dan ook terug.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wist serieus even niet waar het over gingMaar goed duidelijk
quote:
Jaquote:
Nee, dat zei ik niet. Ik ben het kado wat hij weg geeft.quote:
Zeg gaan we bijdehand doen???quote:Op zondag 6 februari 2011 19:58 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Lees dan ook terug.Je hoort dit topic uit je hoofd te kennen.
Ok, dan vraag ik het over een half uur nog een keer.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg gaan we bijdehand doen???ik kom net binnen ... moet even komen
Same as Buddhaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als vrouw zijndequote:Op zondag 6 februari 2011 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg gaan we bijdehand doen???ik kom net binnen ... moet even inkomen
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Same as BuhdaLekker zachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Neequote:
Huh?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als vrouw zijnde![]()
zonder hulpstukken wil ik dat zien
Nee nee nee, nog een uurtje, je kunt het!quote:
Jetlag?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:01 schreef Pheno het volgende:
Of nog een uurtje denken dat ik hoofdpijn heb
Jij houdt niet van knuffelen na de seks?quote:
Ik heb kei lang wakker gelegenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
FLESSSSSSSSSSIE
Heb je een beetje kunnen slapen in dat uberluxe hotel van je?
quote:
Ja, dat. En verkouden aan het wordenquote:
Soms wel soms nietquote:Op zondag 6 februari 2011 20:02 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Jij houdt niet van knuffelen na de seks?
Knuffelen?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:02 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Jij houdt niet van knuffelen na de seks?
Onverzadigbaar, jaquote:Op zondag 6 februari 2011 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
My god stelletje onverzadigbare pubers
ze komt binnen, moet er even in komen.quote:
oh dat klinkt niet fijnquote:Op zondag 6 februari 2011 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb kei lang wakker gelegenen er was een veer door de bekleding van de matrasnaar buiten aan het komen
Het was een eenvoudig, gedateerd, maar op zich acceptabel gebeuren
Ach, give the man his coffee.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook al?quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze komt binnen, moet er even in komen.
dat in de context van sex.....
ze had al eens eerder zoiets gezegd...
Ik ontken allesquote:Op zondag 6 februari 2011 20:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze komt binnen, moet er even in komen.
dat in de context van sex.....
ze had al eens eerder zoiets gezegd...
Mwahahahahaquote:Op zondag 6 februari 2011 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ze heeft toch gewoon vingers? Dus hoezo hulpstukken?
Kloptquote:Op zondag 6 februari 2011 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is nu met minuten verbroken!quote:Op zondag 6 februari 2011 20:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet je je record van gisteren niet verbreken dan???
Zegt de theedrinkerquote:
Welk lijstje?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook al?
Dit werkt beetje dan dat lijstje van Barretje van gisteren
The man is dan ook MPG.quote:
En hadden ze ook croissants als ontbijt?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb kei lang wakker gelegenen er was een veer door de bekleding van de matrasnaar buiten aan het komen
Het was een eenvoudig, gedateerd, maar op zich acceptabel gebeuren
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Knuffelen?
SEX na de sex zal je bedoelen
Dan weet je ook nog heul niet of het matcht of niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Soms wel soms nietLigt ook aan de man denk ik
![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
En hadden ze ook croissants als ontbijt?
ik wel, en 3 vrouwen aan de ontbijt tafel. voor mij alleenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
En hadden ze ook croissants als ontbijt?
Jaquote:
Maar na die wilde nacht in Wakkerdam gister met zowel een man als een vrouw ben ik voorlopig wel verzadigdquote:Op zondag 6 februari 2011 20:04 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan weet je ook nog heul niet of het matcht of niet.
Vanochtend stond er een hele pot, geurende koffie in de keuken die je door het hele huis rook, en MPG bleef gewoon in zijn nest liggen. Pas toen ik zei dat de koffie koud aan het worden was, wist hij niet hoe snel hij bij de pot moest zijnquote:
Lijstje?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook al?
Dit werkt beetje dan dat lijstje van Barretje van gisteren
Ach omweg, omweg. Viel wel mee.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh dat klinkt niet fijnEn met een omweg weer naar huis?
Ik eet nooit aan tafelquote:Op zondag 6 februari 2011 20:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wel, en 3 vrouwen aan de ontbijt tafel. voor mij alleen
Jij... jij... jij... Beestquote:Op zondag 6 februari 2011 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar na die wilde nacht in Wakkerdam gister met zowel een man als een vrouw ben ik voorlopig wel verzadigd
Lag hij op het balkon of zo? Daar naar toe gewaaid?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanochtend stond er een hele pot, geurende koffie in de keuken die je door het hele huis rook, en MPG bleef gewoon in zijn nest liggen. Pas toen ik zei dat de koffie koud aan het worden was, wist hij niet hoe snel hij bij de pot moest zijn.
Vragenlijstje voor D., dat iedereen behalve D (en Stu) heeft ingevuldquote:
Ik ook, vond het echt kei-lekkerquote:Op zondag 6 februari 2011 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar na die wilde nacht in Wakkerdam gister met zowel een man als een vrouw ben ik voorlopig wel verzadigd
Nee, in mijn slaapkamer op een luchtbed, naast het bed waarin 4 anderen lagenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lag hij op het balkon of zo? Daar naar toe gewaaid?
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook, vond het echt kei-lekkeren die sandwitch was ook goddelijk
Ferrariquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook, vond het echt kei-lekkeren die sandwitch was ook goddelijk
Hmm valt idd mee...quote:Op zondag 6 februari 2011 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach omweg, omweg. Viel wel mee.
10:50 Zandvoort weg
11:18 x 11:32 Amsterdam Centraal
11:58 x 12:24 Hoofddorp
12:42 x 12:48 Leiden Centraal
13:31 x 13:41 Rotterdam Lombardijen
13:55 x 14:07 Dordrecht
15:03 x 15:08 Geldermalsen
15:32 Utrecht Centraal
Ik had meer willen doen maar er ging weer eens wat stuk bij Lage Zwaluwe.
Nee, pas toen er geen vrouw meer bij me in bed lag, ging ik als een malle naar die koffiequote:Op zondag 6 februari 2011 20:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanochtend stond er een hele pot, geurende koffie in de keuken die je door het hele huis rook, en MPG bleef gewoon in zijn nest liggen. Pas toen ik zei dat de koffie koud aan het worden was, wist hij niet hoe snel hij bij de pot moest zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |