quote:Op zondag 6 februari 2011 20:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Tis maar wat je goed noemt
De trein ging maar tot Dordrecht vandaag, en moest 20 min. wachten op de trein naar Breda.
Die had ook nog rood licht onderweg, en moest ook nog een halfuur op de bus wachten
Arme jijquote:Op zondag 6 februari 2011 20:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
De trein ging maar tot Dordrecht vandaag, en moest 20 min. wachten op de trein naar Breda.
Die had ook nog rood licht onderweg, en moest ook nog een halfuur op de bus wachten
Als je na 1 wilde nacht al voorlopig verzadigd bent.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij heb je een bril nodig
Pffffff. Balen....quote:Op zondag 6 februari 2011 20:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Toen stond ik zeker onder de douche om te zorgen dat ik aangekleed was voordat de supermarkt open was, en ik croissants kon halen?quote:
Het bleef toch zeker wel bij een waarschuwing?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook achter jaOf nou ja, dat wist ik allang natuurlijk. Behalve dat je bij Arriva schijnbaar geen bier mag drinken in de trein
Heaumeaux
Dat is wel zwaar klotequote:Op zondag 6 februari 2011 20:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Sushi dan he. Pervert.quote:
Oh, zwaar teleurstellendquote:
O, dat is minderquote:Op zondag 6 februari 2011 20:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij was er niet bij jaquote:Op zondag 6 februari 2011 20:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen stond ik zeker onder de douche om te zorgen dat ik aangekleed was voordat de supermarkt open was, en ik croissants kon halen?.
Ja, en bij het volgende station moest ik hem maar OP HET PERRON in de vuilnisbak gaan gooienquote:Op zondag 6 februari 2011 20:11 schreef OA het volgende:
[..]
Het bleef toch zeker wel bij een waarschuwing?
is dat een spreekwoord?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:12 schreef DaMart het volgende:
O ja, dit topic wacht al een half jaar op een beschrijving van het spreekwoord "De bloemen van het servies krabben": De kersen uit het molenraam vissen.
goedzoquote:
Toen hebben we iets anders gedaanquote:Op zondag 6 februari 2011 20:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen stond ik zeker onder de douche om te zorgen dat ik aangekleed was voordat de supermarkt open was, en ik croissants kon halen?.
Volgens mij had ik het de meeste keren wel goedquote:Op zondag 6 februari 2011 20:13 schreef Symphonic het volgende:
Het was echt supergezellig
En volgende keer bij het spel naar mij luisteren en niet naar WOK
Een verzonnen spreekwoord waar je een oorsprong, betekenis en gebruiksvoorbeeld bij moet bedenken. Daarna mag je je eigen spreekwoord bedenken.quote:
Een verzonnen ja, en iemand anders moet er een betekenis bij bedenken.quote:
Snep opzuup'nquote:Op zondag 6 februari 2011 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en bij het volgende station moest ik hem maar OP HET PERRON in de vuilnisbak gaan gooien![]()
Proberen ze je ook nog een stop-and-go-penalty van een half uur aan te naaienMaar goed, ik weet wel hoe dat soort spelletjes werken natuurlijk
tja, ben ik net die ene keer de weerwolfquote:Op zondag 6 februari 2011 20:13 schreef Symphonic het volgende:
Het was echt supergezellig
En volgende keer bij het spel naar mij luisteren en niet naar WOK
Figuurtjes makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |