Gaat hem niet worden dus. jij nog wat te doen P?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij heeft wel lang haar en is werkschuw tuig!
Ik heb altijd wat te doen.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden dus. jij nog wat te doen P?
Kijk zequote:Op zondag 6 februari 2011 20:26 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga tv kijken
Tot morgen of misschien eind van de avond nog.
Met zijn 2en is het leuker als dat je alleen gaatquote:Op zondag 6 februari 2011 20:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daarom ook, en ik ga met een vriendin, dus da's sowieso al leuk
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als je hetzelfde mist moet je me ff PM'en
Ja, je moet een boel in de gaten houden als verteller. En het dan ook nog smeuiig brengenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vond het wel erg opletten als vertellerDat had ik nog niet eerder gedaan. Schoot wel op toen de Ziener en de Heks dood waren
Het is wel goed voor je.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Helaas niet![]()
Nou ja, woensdagavond voor het eerst in tijden weer sporten.. Maar om nu te zeggen dat ik dat LEUK vind
Nu al weer pleite??quote:Op zondag 6 februari 2011 20:26 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga tv kijken
Tot morgen of misschien eind van de avond nog.
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu al weer pleite??![]()
Nou ja, have fun!![]()
Jij mist het ook??? Verwarrend zeg....quote:Op zondag 6 februari 2011 20:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
net zo veel als dat ik kennelijk mis
You wishquote:Op zondag 6 februari 2011 20:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ga roken, als de stemming er nog steeds niet in zit als ik terug kom gaan de eerste 5 dames die posten bij mij over de knie!![]()
Het zou wel aan PGR liggenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij mist het ook??? Verwarrend zeg....
Het was zeker een spel waar iedereen de hele avond plezier van gehad heeftquote:Op zondag 6 februari 2011 20:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, je moet een boel in de gaten houden als verteller. En het dan ook nog smeuiig brengen. Maar gezien de hoeveelheid gelach is dat laatste ons allebei zeker goed afgegaan.
Niks vanquote:Op zondag 6 februari 2011 20:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ga roken, als de stemming er nog steeds niet in zit als ik terug kom gaan de eerste 5 dames die posten bij mij over de knie!![]()
Vast wel en anders dan toch.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:29 schreef OA het volgende:
PH, is je volgende ontdekkingsreis alweer in voorbereiding?
Staat genoteerdquote:Op zondag 6 februari 2011 20:29 schreef Symphonic het volgende:
Maar goed dat ik zie dat ONZ radio een andere server heeft anders was het erg stil geworden om 10:00
http://94.23.19.48:8000/
Gelukkig maar danquote:Op zondag 6 februari 2011 20:29 schreef Symphonic het volgende:
Maar goed dat ik zie dat ONZ radio een andere server heeft anders was het erg stil geworden om 10:00
http://94.23.19.48:8000/
Precies, en met een nog grotere groep is het nog leukerquote:Op zondag 6 februari 2011 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het was zeker een spel waar iedereen de hele avond plezier van gehad heeftIets anders dan dat en Bef Cuntpiloot hebben we niet gedaan
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies, en met een nog grotere groep is het nog leuker. Zeker een aanrader
.
Yes pleasequote:Op zondag 6 februari 2011 20:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Stef Stuntpiloot dan weer wel, maar dat was voor het leuke avondspelquote:Op zondag 6 februari 2011 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het was zeker een spel waar iedereen de hele avond plezier van gehad heeftIets anders dan dat en Bef Cuntpiloot hebben we niet gedaan
Wattes??? En wat speelden jullie nou eigenlijk?? (heks, vertelle, cupido-gedoe)??quote:Op zondag 6 februari 2011 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |