Whehehehequote:Op woensdag 11 mei 2011 16:10 schreef Pien85 het volgende:
Ik: Ik heb al een kindje gemaakt!
Hij: Pardon?!
Ik: Een lijstje! Ik heb een lijstje gemaakt. Kut autocoureur!
Ik: *Autocorrect! verdomme
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:50 schreef DaMart het volgende:
Ze hebben hier een plafondlamp waar zelfs ik zonder leuk niet bij kom. Maar wok hoeft niet meer bang te zijn in het donker.
Autocorrect had dus nog nooit van een kruk gehoordquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Great ducks
Mijn telefoon wilde er Dicks van maken![]()
Hahaha, met m'n ex (rot woord!) deden we altijd standaard "Dikke jus!" als afscheid. Vonden we leuker.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mijn t9 maakt van kus altijd jus, ik zit dus te wachten op het moment dat ik iemand begroet met jus![]()
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Die waarin mart liet blijken dat ie over de logica bah een vrouw beschikt.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:16 schreef DaMart het volgende:
En toen stond er dankzij de autocorrect 'horloge mesjes' i.p.v. 'hoekige mesjes' in mijn berichtje.
Neem dan ook even het zinnetje mee wat eronder staatquote:
Donequote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:47 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Neem dan ook even het zinnetje mee wat eronder staat
quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:41 schreef DaMart het volgende:
Ik wilde iets zeggen over katten, dus typte 'Poesjes'... autocorrect dacht dat ik wilde zingen, en maakte er 'Liedjes' van... kon ik nog net op tijd herstellen.
En toen ik zei dat ik die kat wil aaien... dacht de autocorrect dat ik hem wilde opeten, want die maakte er 'sausje' van.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Just as i feared, nieuwe binnen en buitenland... 30 euro....
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:39 schreef jack4ya het volgende:
... Verhaal over plak band ...
- gebruik anders fucktape!
- Duck tape! Duck tape!
quote:Op maandag 20 juni 2011 01:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Lief van je. Maar ik ben nog verkrachting
.
quote:
Ik:quote:Als wij ooit samen een dochter krijgen hoop ik dat ze jouw humor krijgt en jouw figuurzaag
quote:Figuur dus
LOLquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:38 schreef tombolafan het volgende:
Ik kreeg ooit het volgende toe-gesmst:
[..]
Ik:![]()
[..]
quote:Op zondag 10 juli 2011 14:32 schreef Biancavia het volgende:
Iets over Harry Potter en zijn toverstok, werd Harry Potter en zijn rovershol.
En welk woord wilde je gebruiken in plaats van big?quote:Op zondag 17 juli 2011 20:30 schreef jack4ya het volgende:
- Neem je wel je houtsnijders mee?
- Houtsnijwerk!
- Histamines!!
![]()
Ow! Ik prop mezelf wel vol houtsnippers...
Of tegen een zwangere vrouw aan het einde van een gesprek:
Fijne avond big!
Omgquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:20 schreef DaMart het volgende:
Mijn telefoon dacht dat Nazareth hetzelfde is als 'masseer'![]()
'Wacht maar tot ik je pijnlijke schouder Nazareth'
Susma kende mijn telefoon niet, maar het kwam redelijk achterlijk over.quote:- Ik wil een cursus bij Siska volgen
- Ik bedoel Diana
- Susma bedoel ik
idd, alsof je zelf niet kunt tikkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:04 schreef TheFrankey het volgende:
Waarom autocorrect gebruiken? Echt dikke onzin en irritant
Om dit topic te vullen natuurlijk!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:04 schreef TheFrankey het volgende:
Waarom autocorrect gebruiken? Echt dikke onzin en irritant
Groetjes Kipquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:52 schreef summer2bird het volgende:
Tof topic!
Mijn naam werd altijd naar kip vertaalt, maar daar hield het wel mee op
En die verzonnen teksten zullen vast wel eens ooit echt gebeurd zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:29 schreef Cue_ het volgende:
Zitten erg leuke tussen,n ook bij die damn you auto correct. Ook al zijn ze misschien niet allemaal echt, ik heb wel gelachen
Ik moest zo lachen toen ik deze sms kreeg.quote:Als ik niet genoeg updates post van de piezels dan kom je ze weer haken?
Wat moest het zijn?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen toen ik deze sms kreeg.
Piezels = poezelsquote:
Ja, dat is zinvolquote:Er is al 30 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen.
Ik heb nog steeds geen flauw idee wat hij bedoeltquote:Las her net en stap by de oo de motor, tot steak he's! kus
Moest jongeheer zijn?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 07:22 schreef jack4ya het volgende:
"Ik ben er net en die brombeer wil een beurt."
quote:De politie in de Amerikaanse staat Georgia heeft woensdag per vergissing twee scholen omsingeld na een alarmerend sms'je van een leerling waarin sprake was van een schutter ('gunman'). De fout bleek te zijn veroorzaakt door de spellingcontrole van de iPhone, die het woord 'gunna' uit zichzelf had veranderd.
De Gainesville Times schrijft dat een van de leerlingen een sms'je verstuurde met de tekst: 'gunna be at west hall today' ('ben vandaag in de west hall'). In plaats daarvan stond er: 'gunman be at west hall today'.
Omdat op scholen in de VS een staat van verhoogde waakzaamheid geldt sinds de schietpartij op een school in Ohio, eerder deze week, voelde de ontvanger van het bericht zich geroepen de politie te waarschuwen. Een politiewoordvoerder liet weten dat dat terecht was. Hij spreekt van 'een combinatie van uitzonderlijke omstandigheden'.
bron
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |