En busdeurrubbersquote:Op maandag 23 mei 2011 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iedere eerste vrijdag van de maand, iets met zweepjes
Of een speciale pan om killer-sushi in te maken!quote:Op maandag 23 mei 2011 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat denk ikOf radio-actief spullie
O wacht, jullie speculeerden nogquote:Op maandag 23 mei 2011 20:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of een speciale pan om killer-sushi in te maken!
IEKquote:
Sushiquote:Op maandag 23 mei 2011 20:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of een speciale pan om killer-sushi in te maken!
ik doe niks stoutquote:Op maandag 23 mei 2011 20:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar soms doen lieve mensen stoute dingen.
wie zegt er dat ik daar aan meedoequote:Op maandag 23 mei 2011 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iedere eerste vrijdag van de maand, iets met zweepjes
Damnquote:Op maandag 23 mei 2011 20:24 schreef TheFamousMan het volgende:
Oma vanis plotseling overleden
Ga zo naar d'r toe.
Dat is klote, stektequote:Op maandag 23 mei 2011 20:24 schreef TheFamousMan het volgende:
Ga zo naar d'r toe.
Sterktequote:Op maandag 23 mei 2011 20:24 schreef TheFamousMan het volgende:
Ga zo naar d'r toe.
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik vind dat als vrouwen ooit nog mee willen praten over politiek, ze binnenkort op de Dam moeten staan en rellen.
Anders verliezen vergoed hun stemrecht, als het niet waard is om ervoor te vechten.
Ehmquote:Op maandag 23 mei 2011 20:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik doe niks stout![]()
[..]
wie zegt er dat ik daar meedoet
Geil jij op plankers of zo?quote:
quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik vind dat als vrouwen ooit nog mee willen praten over politiek, ze binnenkort op de Dam moeten staan en rellen.
Anders verliezen vergoed hun stemrecht, als het niet waard is om ervoor te vechten.
Gecondoleerdquote:Op maandag 23 mei 2011 20:24 schreef TheFamousMan het volgende:
Ga zo naar d'r toe.
Sterkte kerel.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:24 schreef TheFamousMan het volgende:
Ga zo naar d'r toe.
quote:
Laat die jongen toch dromen over catfights op de damquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Laat die jongen toch dromen over catfights op de dam
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vooral meisjes die daaraan doen
Maar zo stijf blijven liggen is ook niks
Het is meer dat ik hem zo gewent benquote:Op maandag 23 mei 2011 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Laat die jongen toch dromen over catfights op de dam
Met een gat erin?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan kun je beter een omgekeerde plank hebben
![]()
quote:
Op d'r rugquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vooral meisjes die daaraan doen
Maar zo stijf blijven liggen is ook niks
Van mijquote:Op maandag 23 mei 2011 20:27 schreef DaMart het volgende:
Maar, nu ben ik wel benieuwd van wie jullie denken dat we donderdag afscheid nemen. De mensen die de puzzel goed hadden... en hoe dat gebeurt!
De mensen die de puzzel donderdag goed hadden, mogen niet meespeculeren, want die weten het al.
puzzel, welke puzzel?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:27 schreef DaMart het volgende:
Maar, nu ben ik wel benieuwd van wie jullie denken dat we donderdag afscheid nemen. De mensen die de puzzel goed hadden... en hoe dat gebeurt!
De mensen die de puzzel donderdag goed hadden, mogen niet meespeculeren, want die weten het al.
Ik had geen tijd om die te kunnen maken dus is niet eerlijkquote:Op maandag 23 mei 2011 20:27 schreef DaMart het volgende:
Jij chanteerderquote:
Oh bedoelde je datquote:Op maandag 23 mei 2011 20:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Op d'r rugBen jij nou een kerel?
Die waarin mart liet blijken dat ie over de logica van een vrouw beschikt.quote:
Ik heb mijn kaartje voor morgen al besteld.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Speciaal voor jou heb ik een modderbad geregeld hoor
![]()
Oh! Slechtquote:Op maandag 23 mei 2011 20:29 schreef Muck het volgende:
ik heb nog geen enkel deel van de soap gelezen
Bah een vrouw?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Die waorum mart liet blijken dat ie over de logica bah een vrouw beschikt.
Ga zo door en je krijgt een verhaallijn met alleen maar theequote:Op maandag 23 mei 2011 20:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Die waorum mart liet blijken dat ie over de logica bah een vrouw beschikt.
Doen, is leukquote:Op maandag 23 mei 2011 20:29 schreef Muck het volgende:
ik heb nog geen enkel deel van de soap gelezen
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga zo door en je krijgt een verhaallijn met alleen maar thee.
welke puzzelquote:Op maandag 23 mei 2011 20:27 schreef DaMart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |