Je bent niet de enigequote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:22 schreef lezzer het volgende:
Ja, dat had ik gegoogled, maar waarom je het zei?
quote:And I find strength in pain, and I will change my ways. I'll know my name as it's called again.
Niet dat ik weet, maar mijn achternaam komt wel (vrij) veel voor.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:25 schreef wonderer het volgende:
Ik geef hierbij ook even een knuffel aan iedereen die het kan gebruiken.
En Skunk, heb jij een familielid dat Josca heet in Woerden?
Oh, okeequote:Op zondag 19 juni 2011 20:26 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar mijn achternaam komt wel (vrij) veel voor.
Met een kaarsje?quote:
Dan kan ze tenminste wel zeggen dat er een stripper in d'r heeft gezeten.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor Skunk, weet niet of je het mooi vindt, anders ignore
Als we dat nu doen dan ben je wel de rebound-girl...quote:
Het was ooit hoerquote:Op zondag 19 juni 2011 20:31 schreef Vanyel het volgende:
ff hier omdat dat we anders een uur op en neer moeten smsen.
Fuckhoere sorry DP. Het kind en dat ik vanmorgen nog zat te janken van gestapeld slaapgebrek en dat ik daardoor niet nadenk laat staan mijn normale attente zelf ben is geen excuus heEn dat ik altijd denk dat het in mei is en er toen wel aan dacht zeker ook niet?
![]()
![]()
![]()
Een verlatemet een hevige
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:31 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Niet 100% toepasselijk, maar eigenlijk ergens ook weer wel...![]()
Dank. Muziek is goed.
Is zes minuten lang genoeg?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:32 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Als we dat nu doen dan ben je wel de rebound-girl...Moeten we beter nog even mee wachten
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:43 schreef Bakfiets. het volgende:
Modderige werkschoenen, Vans cap, wijdbeens zitten, schransen als een varken en dit schaften noemen, constant met een blikje redbull of koffie in de hand lopen, zware dingen tillen en iedere rokende dame een vuurtje aanbieden.
Zo genoeg details?
Je bent jong genoeg dat ze ALLES wat je doetquote:
Is dat omdat ze predatory gays zijn of omdat ik gewoon lief en schattig ben?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je bent jong genoeg dat ze ALLES wat je doetvinden LD
Net hoe het uit komtquote:Op zondag 19 juni 2011 21:00 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Is dat omdat ze predatory gays zijn of omdat ik gewoon lief en schattig ben?
Dat weet ik liefje. Als het vandaag was, was ik niet zo door t stof gegaan, dan had ik je gewoon gefeliciteerd. Maar wist niet of jij t ok vond dat dat hier rondgejubeld werd.quote:
Tsja..Wat vind jij nou eigenlijk van mij?quote:
O, ligt dat zo.quote:
Voor mij geldt het laatste, maar ik kan niet voor de rest spreken natuurlijkquote:Op zondag 19 juni 2011 21:00 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Is dat omdat ze predatory gays zijn of omdat ik gewoon lief en schattig ben?
Kan niet, topic is al dicht.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Eigenlijk niet![]()
Bwahaha. Ik haal het zo weg. Haal jij het ook even uit de quote?
Bakfiets-adoreer-meeting.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor mij geldt het laatste, maar ik kan niet voor de rest spreken natuurlijk
September pas hoor!quote:
Ja, dan ben ik in NLquote:
Ik plan vier weken te gaan of zo hoor, dat moet heus wel lukken.quote:
Ook het beruchte Ctrl+Shift truukje helpt niet?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:09 schreef lezzer het volgende:
Mijn laptoptoetsenbord doet raar. Leestekens door de war en het is niet omdat het op Amerikaans ofzo staat.
Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik vond dat net via Google en dat werktequote:Op zondag 19 juni 2011 21:15 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ook het beruchte Ctrl+Shift truukje helpt niet?
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik vond dat net via Google en dat werkte
-> ? <- doet het weer
quote:
Volgens skunk, vergeleken bij jouquote:Op zondag 19 juni 2011 21:22 schreef skunkasaur het volgende:
De jonkies outsmarten de ouwetjes. Als echte bazen.
Ik ook.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:29 schreef lezzer het volgende:
Ok, nu ga ik definitief iets te snacken zoeken.
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:28 schreef Bakfiets. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://games.adultswim.co(...)chy-online-game.html
Zo één?
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:33 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar Robot Unicorn Attack is bet beste spel ooit, dank dat je daar je medewerking an verleende Unicornfiets!
Ik vind alleen die geluidjes zo stomquote:Op zondag 19 juni 2011 21:35 schreef Bakfiets. het volgende:
Trouwens:http://www.nyanicorn.com/
Edit: verkeerde link
Ja, inderdaad. Een of andere boerentrien heeft op een regenachtige zondagmiddag kattengeluiden lopen maken.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:37 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik vind alleen die geluidjes zo stomDie zijn veel te menselijk.
Dat wilde ik net vragenquote:Op zondag 19 juni 2011 21:39 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Een of andere boerentrien heeft op een regenachtige zondagmiddag kattengeluiden lopen maken.
Waarom is de aarde rond? Waar draait het om in leven? Wie zijn we? Wat zijn we? Waar ben ik? Waar zijn mijn kleren? Allemaal vragen die anders interpreteerbaar zijn en daardoor niet op te lossen.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
En waarom komt er een regenboog uit de kont van die eenhoorn?
Jij kan zo de politiek inquote:Op zondag 19 juni 2011 21:43 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Waarom is de aarde rond? Waar draait het om in leven? Wie zijn we? Wat zijn we? Waar ben ik? Waar zijn mijn kleren? Allemaal vragen die anders interpreteerbaar zijn en daardoor niet op te lossen.
Ik nog steeds.quote:
Ik denk dat ze haar schoonvader ook bedoelt.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:48 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jij kan zo de politiek in![]()
[..]
Ik nog steeds.
Ik neem aan dat ze niet bij een mannenkoppel opgegroeid is, maar wat dan wel?
Oh, hoe attentquote:Op zondag 19 juni 2011 21:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze haar schoonvader ook bedoelt.
Oh ja, ik moet de aflevering van vandaag terugkijken, gaat over homohaatquote:Op zondag 19 juni 2011 22:14 schreef lezzer het volgende:
Oh ja, dat ken ik
Dan zit ik ineens Lingo te kijken
Van God los helemaal gezien? Ik vond het wel een mooie film.
Oh, ik dacht echt dat die film was uitgezondenquote:Op zondag 19 juni 2011 22:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet de aflevering van vandaag terugkijken, gaat over homohaat
Oh My God....quote:
Zo'n beetje ons accent zeg maarquote:Op zondag 19 juni 2011 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk ook een beetje richting Limburg, maar wel nog Brabant.
O verhip ja! Dat bedoel ik idd. Potatoe/potatoe.quote:
Ik zie nog geen sensatie? Alleen "drugs in anus proppende" gedetineerden?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nomnomnomnom er gaat niets boven vol hakenkruisen getatoeëerde kale knarren hoor!
Gezellig tochquote:Op zondag 19 juni 2011 22:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zie nog geen sensatie? Alleen "drugs in anus proppende" gedetineerden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG ik heb er een kwartier om in een kriekje gelegen
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Ja he? Ik zat ook wel met een knoop te kijkenquote:Op zondag 19 juni 2011 23:15 schreef wonderer het volgende:
Wow, die Van God Los aflevering is echt heftig ...
Ben wel benieuwd op welk waargebeurd verhaal het gebaseerd is.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja he? Ik zat ook wel met een knoop te kijken
Ze slapen al johquote:Op maandag 20 juni 2011 00:11 schreef Nizno het volgende:
heuj jullie zijn nog wakker
of toch niet.......
of ik word genegeerd.........
![]()
Luid en duidelijk. Zelfs zonder bril!quote:Op maandag 20 juni 2011 00:42 schreef Nizno het volgende:
Ik merk het.... dju...
Maar goed scheelt dat jij er nog bent en in elk geval iets zegt....Weet ik in elk geval dat ik nog leesbaar ben
wauw... jij ook nog wakker?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:43 schreef wonderer het volgende:
Resultaten uit het verleden zijn geen garanties voor de (nabije) toekomst.
Heul sjiek!quote:Op maandag 20 juni 2011 00:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Luid en duidelijk. Zelfs zonder bril!
Sjiek, of niet soms
Dat lig ik ook al een hele tijdquote:Op maandag 20 juni 2011 00:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moest jij niet al lang in je bedje liggen dan
Doe 'ns slapen danquote:
Ow, dat ga ik ook nog even doen; goed ideequote:
mot je me nie ofzo?quote:
"Ik ben nog verkrachting"... wat een intrigerende zinquote:Op maandag 20 juni 2011 01:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Lief van je. Maar ik ben nog verkrachting
.
QUE?????????quote:Op maandag 20 juni 2011 01:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Lief van je. Maar ik ben nog verkrachting
.
best wel...quote:
Ik ook. Ben blij dat ik zit te roken. Voor de rust, zeg maarquote:Op maandag 20 juni 2011 01:04 schreef Nizno het volgende:
best wel...
Krijg er hele rare ideeën bij nu......
Autocorrect... tuurlijkquote:
hahahahhahahaquote:Op maandag 20 juni 2011 01:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook. Ben blij dat ik zit te roken. Voor de rust, zeg maar
Aggos... Dan moet je ook niet zo lui zijn en die autocorrect aan laten staan.quote:
En dat ook natuurlijkquote:Op maandag 20 juni 2011 01:09 schreef Nizno het volgende:
Aggos... Dan moet je ook niet zo lui zijn en die autocorrect aan laten staan.
Je had ja moeten zeggen, want dan kon ik zeggen "moet je bij Vanyel zijn!"quote:
Niet zo opwindend eigenlijkquote:Op maandag 20 juni 2011 01:34 schreef wonderer het volgende:
Erik! Hoe was je weekend, dat je zo praat?
Daar heb ik ook wel eens last van jaquote:Op maandag 20 juni 2011 02:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet zo opwindend eigenlijk. Alleen weinig slaap en dan word ik een beetje flauw
.
Tihihih, ik moest er echt hysterisch om grinniken! Mede door dat onleesbare handschrift erbij!quote:
2006 denk ik. Mijn eerste keer weg met de Mrs.quote:Op maandag 20 juni 2011 07:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tihihih, ik moest er echt hysterisch om grinniken! Mede door dat onleesbare handschrift erbij!
Geen ideeeeeeeeee welk jaar dat was ook!
trustequote:Op maandag 20 juni 2011 08:30 schreef wonderer het volgende:
Ik ga maar eens slapen, of zo. Boek net uitgelezen. Stom boek wel.
Ja dat wil ik dan wel, maar..quote:Op maandag 20 juni 2011 08:26 schreef Nizno het volgende:
Lol V. die dingen zijn bedoeld om uit te voeren.. niet om verstoppertje mee te spelen
Op zich verwacht ik niet dat zij iets heel belangrijks vergeet.quote:Op maandag 20 juni 2011 08:30 schreef Nizno het volgende:
Kijk dat scheelt lezz.... tenzij ZIJ natuurlijk ook het belangrijkste zit te vergeten.
quote:Op maandag 20 juni 2011 12:01 schreef Tha_Erik het volgende:
you are my little panda bear, little panda bear i love you, yes i do
and all the funny things you do, i love you, yes i do
you are my little panda bear, panda bears are rare, yes it's true,
there's only a few and there's no other one like you, i love you, yes i do!
WTF?quote:
De homo die de foto's van de potlucks maakt enzo. Hij doet een cursus en moet toevallig nog wat portretfoto's schietenquote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:51 schreef Vanyel het volgende:
"Dottir is het zoetste kindje van t kdv hoorde ik vandaag". Hoop niet dat ze aan haar moesten likken om daarachter te komen.
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:51 schreef Vanyel het volgende:
"Dottir is het zoetste kindje van t kdv" hoorde ik vandaag. Hoop niet dat ze aan haar moesten likken om daarachter te komen.
Ik knuffel jou ook wel! Hoef er niks voor terug, maar mag wel.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:34 schreef skunkasaur het volgende:
Als ik jouw een knuffel geef, mag ik er dan ook eentje terug heel misschien?
Something up, of gewoon een gevalletje blues?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dank Erik.
* DP ruilknuft met Skunk*
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Something up, of gewoon een gevalletje blues?
Begrijpelijk. Doe dat dan maar evenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee, somethings up. Maar ik wil het hier even niet kwijt. Alleen dak sip ben en er van moet grienen.
Nou weet je wat ik in september ga doen.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:53 schreef wonderer het volgende:
Bij de homogroep zit zo'n kerel die iedereen per se wil knuffelen en dus echt inbreekt op je gesprek en alles... erg onplezierig. Hij is ook zo'n halve meter korter dan ik dus dan is het helemaal awkward
En hij heeft zich ingeschreven voor hetzelfde appartementencomplex als ik
ik knijp je plat, hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:00 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nou weet je wat ik in september ga doen.
Luie potquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:11 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]Doe maar, dan hoef ik niet te Sonja Bakkeren.
Dat valt best mee, ik lig nog maar twee dagen op bed.quote:
Hoe "valt [dat] best mee"??quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:13 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat valt best mee, ik lig nog maar twee dagen op bed.
Nou, schuif es op dan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:25 schreef Bakfiets. het volgende:
Je mag er best naast komen liggen hoor.
Joh...quote:Je DM-file is door een technische storing stukgegaan. Hierdoor heb je mogelijk DM's gemist. Eventueel gemiste DM's kun je hier teruglezen.
Goed! Gek kind lijkt wel elke dag blijer te worden. Nu heeft ze ontdekt dat ze extreem onaangenaam en vals kan kraaien en dat doet ze als ze erg vrolijk is. Klinkt nergens naar maar wij vinden het de bom.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Goed! Gek kind lijkt wel elke dag blijer te worden. Nu heeft ze ontdekt dat ze extreem onaangenaam en vals kan kraaien en dat doet ze als ze erg vrolijk is. Klinkt nergens naar maar wij vinden het de bom.
Ze doet het nu ook aan de tiet. Klinkt nog slechter
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Goed! Gek kind lijkt wel elke dag blijer te worden. Nu heeft ze ontdekt dat ze extreem onaangenaam en vals kan kraaien en dat doet ze als ze erg vrolijk is. Klinkt nergens naar maar wij vinden het de bom.
Ze doet het nu ook aan de tiet. Klinkt nog slechter
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:23 schreef Vanyel het volgende:
Dus
-knip-
Moet trouwens zo weg dus dan gaat ie er weer vrolijk af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |