WTF?quote:
De homo die de foto's van de potlucks maakt enzo. Hij doet een cursus en moet toevallig nog wat portretfoto's schietenquote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:51 schreef Vanyel het volgende:
"Dottir is het zoetste kindje van t kdv hoorde ik vandaag". Hoop niet dat ze aan haar moesten likken om daarachter te komen.
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:51 schreef Vanyel het volgende:
"Dottir is het zoetste kindje van t kdv" hoorde ik vandaag. Hoop niet dat ze aan haar moesten likken om daarachter te komen.
Ik knuffel jou ook wel! Hoef er niks voor terug, maar mag wel.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:34 schreef skunkasaur het volgende:
Als ik jouw een knuffel geef, mag ik er dan ook eentje terug heel misschien?
Something up, of gewoon een gevalletje blues?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dank Erik.
* DP ruilknuft met Skunk*
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Something up, of gewoon een gevalletje blues?
Begrijpelijk. Doe dat dan maar evenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee, somethings up. Maar ik wil het hier even niet kwijt. Alleen dak sip ben en er van moet grienen.
Nou weet je wat ik in september ga doen.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:53 schreef wonderer het volgende:
Bij de homogroep zit zo'n kerel die iedereen per se wil knuffelen en dus echt inbreekt op je gesprek en alles... erg onplezierig. Hij is ook zo'n halve meter korter dan ik dus dan is het helemaal awkward
En hij heeft zich ingeschreven voor hetzelfde appartementencomplex als ik
ik knijp je plat, hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:00 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nou weet je wat ik in september ga doen.
Luie potquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:11 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]Doe maar, dan hoef ik niet te Sonja Bakkeren.
Dat valt best mee, ik lig nog maar twee dagen op bed.quote:
Hoe "valt [dat] best mee"??quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:13 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat valt best mee, ik lig nog maar twee dagen op bed.
Nou, schuif es op dan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:25 schreef Bakfiets. het volgende:
Je mag er best naast komen liggen hoor.
Joh...quote:Je DM-file is door een technische storing stukgegaan. Hierdoor heb je mogelijk DM's gemist. Eventueel gemiste DM's kun je hier teruglezen.
Goed! Gek kind lijkt wel elke dag blijer te worden. Nu heeft ze ontdekt dat ze extreem onaangenaam en vals kan kraaien en dat doet ze als ze erg vrolijk is. Klinkt nergens naar maar wij vinden het de bom.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Goed! Gek kind lijkt wel elke dag blijer te worden. Nu heeft ze ontdekt dat ze extreem onaangenaam en vals kan kraaien en dat doet ze als ze erg vrolijk is. Klinkt nergens naar maar wij vinden het de bom.
Ze doet het nu ook aan de tiet. Klinkt nog slechter
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Goed! Gek kind lijkt wel elke dag blijer te worden. Nu heeft ze ontdekt dat ze extreem onaangenaam en vals kan kraaien en dat doet ze als ze erg vrolijk is. Klinkt nergens naar maar wij vinden het de bom.
Ze doet het nu ook aan de tiet. Klinkt nog slechter
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:23 schreef Vanyel het volgende:
Dus
-knip-
Moet trouwens zo weg dus dan gaat ie er weer vrolijk af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |