Gezellig tochquote:Op zondag 19 juni 2011 22:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zie nog geen sensatie? Alleen "drugs in anus proppende" gedetineerden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG ik heb er een kwartier om in een kriekje gelegen
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Ja he? Ik zat ook wel met een knoop te kijkenquote:Op zondag 19 juni 2011 23:15 schreef wonderer het volgende:
Wow, die Van God Los aflevering is echt heftig ...
Ben wel benieuwd op welk waargebeurd verhaal het gebaseerd is.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja he? Ik zat ook wel met een knoop te kijken
Ze slapen al johquote:Op maandag 20 juni 2011 00:11 schreef Nizno het volgende:
heuj jullie zijn nog wakker
of toch niet.......
of ik word genegeerd.........
![]()
Luid en duidelijk. Zelfs zonder bril!quote:Op maandag 20 juni 2011 00:42 schreef Nizno het volgende:
Ik merk het.... dju...
Maar goed scheelt dat jij er nog bent en in elk geval iets zegt....Weet ik in elk geval dat ik nog leesbaar ben
wauw... jij ook nog wakker?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:43 schreef wonderer het volgende:
Resultaten uit het verleden zijn geen garanties voor de (nabije) toekomst.
Heul sjiek!quote:Op maandag 20 juni 2011 00:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Luid en duidelijk. Zelfs zonder bril!
Sjiek, of niet soms
Dat lig ik ook al een hele tijdquote:Op maandag 20 juni 2011 00:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moest jij niet al lang in je bedje liggen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |