September pas hoor!quote:
Ja, dan ben ik in NLquote:
Ik plan vier weken te gaan of zo hoor, dat moet heus wel lukken.quote:
Ook het beruchte Ctrl+Shift truukje helpt niet?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:09 schreef lezzer het volgende:
Mijn laptoptoetsenbord doet raar. Leestekens door de war en het is niet omdat het op Amerikaans ofzo staat.
Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik vond dat net via Google en dat werktequote:Op zondag 19 juni 2011 21:15 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ook het beruchte Ctrl+Shift truukje helpt niet?
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik vond dat net via Google en dat werkte
-> ? <- doet het weer
quote:
Volgens skunk, vergeleken bij jouquote:Op zondag 19 juni 2011 21:22 schreef skunkasaur het volgende:
De jonkies outsmarten de ouwetjes. Als echte bazen.
Ik ook.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:29 schreef lezzer het volgende:
Ok, nu ga ik definitief iets te snacken zoeken.
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:28 schreef Bakfiets. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://games.adultswim.co(...)chy-online-game.html
Zo één?
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:33 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar Robot Unicorn Attack is bet beste spel ooit, dank dat je daar je medewerking an verleende Unicornfiets!
Ik vind alleen die geluidjes zo stomquote:Op zondag 19 juni 2011 21:35 schreef Bakfiets. het volgende:
Trouwens:http://www.nyanicorn.com/
Edit: verkeerde link
Ja, inderdaad. Een of andere boerentrien heeft op een regenachtige zondagmiddag kattengeluiden lopen maken.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:37 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik vind alleen die geluidjes zo stomDie zijn veel te menselijk.
Dat wilde ik net vragenquote:Op zondag 19 juni 2011 21:39 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Een of andere boerentrien heeft op een regenachtige zondagmiddag kattengeluiden lopen maken.
Waarom is de aarde rond? Waar draait het om in leven? Wie zijn we? Wat zijn we? Waar ben ik? Waar zijn mijn kleren? Allemaal vragen die anders interpreteerbaar zijn en daardoor niet op te lossen.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
En waarom komt er een regenboog uit de kont van die eenhoorn?
Jij kan zo de politiek inquote:Op zondag 19 juni 2011 21:43 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Waarom is de aarde rond? Waar draait het om in leven? Wie zijn we? Wat zijn we? Waar ben ik? Waar zijn mijn kleren? Allemaal vragen die anders interpreteerbaar zijn en daardoor niet op te lossen.
Ik nog steeds.quote:
Ik denk dat ze haar schoonvader ook bedoelt.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:48 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jij kan zo de politiek in![]()
[..]
Ik nog steeds.
Ik neem aan dat ze niet bij een mannenkoppel opgegroeid is, maar wat dan wel?
Oh, hoe attentquote:Op zondag 19 juni 2011 21:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze haar schoonvader ook bedoelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |