Je bent niet de enigequote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:22 schreef lezzer het volgende:
Ja, dat had ik gegoogled, maar waarom je het zei?
quote:And I find strength in pain, and I will change my ways. I'll know my name as it's called again.
Niet dat ik weet, maar mijn achternaam komt wel (vrij) veel voor.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:25 schreef wonderer het volgende:
Ik geef hierbij ook even een knuffel aan iedereen die het kan gebruiken.
En Skunk, heb jij een familielid dat Josca heet in Woerden?
Oh, okeequote:Op zondag 19 juni 2011 20:26 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar mijn achternaam komt wel (vrij) veel voor.
Met een kaarsje?quote:
Dan kan ze tenminste wel zeggen dat er een stripper in d'r heeft gezeten.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor Skunk, weet niet of je het mooi vindt, anders ignore
Als we dat nu doen dan ben je wel de rebound-girl...quote:
Het was ooit hoerquote:Op zondag 19 juni 2011 20:31 schreef Vanyel het volgende:
ff hier omdat dat we anders een uur op en neer moeten smsen.
Fuckhoere sorry DP. Het kind en dat ik vanmorgen nog zat te janken van gestapeld slaapgebrek en dat ik daardoor niet nadenk laat staan mijn normale attente zelf ben is geen excuus heEn dat ik altijd denk dat het in mei is en er toen wel aan dacht zeker ook niet?
![]()
![]()
![]()
Een verlatemet een hevige
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:31 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Niet 100% toepasselijk, maar eigenlijk ergens ook weer wel...![]()
Dank. Muziek is goed.
Is zes minuten lang genoeg?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:32 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Als we dat nu doen dan ben je wel de rebound-girl...Moeten we beter nog even mee wachten
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:43 schreef Bakfiets. het volgende:
Modderige werkschoenen, Vans cap, wijdbeens zitten, schransen als een varken en dit schaften noemen, constant met een blikje redbull of koffie in de hand lopen, zware dingen tillen en iedere rokende dame een vuurtje aanbieden.
Zo genoeg details?
Je bent jong genoeg dat ze ALLES wat je doetquote:
Is dat omdat ze predatory gays zijn of omdat ik gewoon lief en schattig ben?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je bent jong genoeg dat ze ALLES wat je doetvinden LD
Net hoe het uit komtquote:Op zondag 19 juni 2011 21:00 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Is dat omdat ze predatory gays zijn of omdat ik gewoon lief en schattig ben?
Dat weet ik liefje. Als het vandaag was, was ik niet zo door t stof gegaan, dan had ik je gewoon gefeliciteerd. Maar wist niet of jij t ok vond dat dat hier rondgejubeld werd.quote:
Tsja..Wat vind jij nou eigenlijk van mij?quote:
O, ligt dat zo.quote:
Voor mij geldt het laatste, maar ik kan niet voor de rest spreken natuurlijkquote:Op zondag 19 juni 2011 21:00 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Is dat omdat ze predatory gays zijn of omdat ik gewoon lief en schattig ben?
Kan niet, topic is al dicht.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Eigenlijk niet![]()
Bwahaha. Ik haal het zo weg. Haal jij het ook even uit de quote?
Bakfiets-adoreer-meeting.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor mij geldt het laatste, maar ik kan niet voor de rest spreken natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |