quote:
Die ene, met dat bed!quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:30 schreef Barreltje het volgende:
Is er wel eens iemand op schiphol in een hotel wezen slapen??
welk hotel is dan aan te bevelen??
Hier op de zaak gebruiken ze het NH Hotel vaak... zelf nog geen ervaring meequote:Op woensdag 18 mei 2011 13:30 schreef Barreltje het volgende:
Is er wel eens iemand op schiphol in een hotel wezen slapen??
welk hotel is dan aan te bevelen??
quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
NAGMDTA
zo danwaarom die D dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jep, dat had ik bedachtquote:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:
Een typisch geval van GDTAquote:
Die laatste moet je alleen naartoe gaan als je van rapnegers houdtquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
maar er zijn er zoveel met bedden
sheraton
mercure ( na de douane)
Hilton
Citizen M
Yotel
etc..
ik wil uit m'n hotel schiphol in kunnen lopenquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hier op de zaak gebruiken ze het NH Hotel vaak... zelf nog geen ervaring mee
[..]
waarom die D dan?
[..]
Jep, dat had ik bedacht
Dan kan ik je niet helpenquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik wil uit m'n hotel schiphol in kunnen lopen
quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Great ducks
Mijn telefoon wilde er Dicks van maken![]()
Originele missers van de autocorrectie of spellingcontrolequote:Op woensdag 18 mei 2011 13:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Great ducks
Hoi MaleDickquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daar ga je niet achter komen ben ik bang
Sheraton is de afhaalzone oversteken en dat is het. Nou ja, er is zelfs een brug vanuit het hotel.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik wil uit m'n hotel schiphol in kunnen lopen
quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat zet feMaleDuck in een heel ander licht
MaleDuck = MaleDickquote:
geniet ervan dan!quote:
Ah, zo... jep er is een feMaleDuck en zelfs een miniDuck...quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
MaleDuck = MaleDick
feMaleDuck = ...
Jij had het toch vanmorgen over feMaleDuck?
miniDick!quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, zo... jep er is een feMaleDuck en zelfs een miniDuck...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
miniDick!Idd... het is een meisje... dus daar is geen sprake vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Wat leukquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, zo... jep er is een feMaleDuck en zelfs een miniDuck...![]()
er is wel meer wat we van elkaar niet wetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Nou, sommige mensen hier weten zelfs van elkaar de maat!quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
er is wel meer wat we van elkaar niet weten
geeft niks
I knowquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
geeft niks
quote:
Ben wel benieuwd wat voor nieuwe dingen ik hier deze week over iedereen weer ga lerenquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
geeft niks
quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi
Mijn moeder op msn
hoi hoi, wou alleen ff laten weten dat marieke maandagavond is opgenomen in zh met hartinfarct. ze zal waarschijnlijk vandaag gedotterd worden in het amc.
Marieke is mijn nichtje
welke maat? schoenmaat?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, sommige mensen hier weten zelfs van elkaar de maat!
Hoi
Mijn moeder op msn
hoi hoi, wou alleen ff laten weten dat marieke maandagavond is opgenomen in zh met hartinfarct. ze zal waarschijnlijk vandaag gedotterd worden in het amc.
Marieke is mijn nichtje
huhquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi
Mijn moeder op msn
Marieke is mijn nichtje
Waar het hart van vol isquote:
Hoi
Mijn moeder op msn
Marieke is mijn nichtje
Ook lekker om dat via msn te moeten horenquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi
Mijn moeder op msn
Marieke is mijn nichtje
Best raar ja als je haarquote:
Ja stuur dan een smsje denk ik danquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
huhdas 2 dagen geleden!
en ook even via MSn ...![]()
hoe oud is je nichtje? had ze al last van d'r hart ??
Mijn telefoon komt met ergere voorstellenquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Great ducks
ja, zo kan je dat ook brengen jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi
Mijn moeder op msn
Marieke is mijn nichtje
Vertel!quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn telefoon komt met ergere voorstellen![]()
....
Great Fucks?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn telefoon komt met ergere voorstellen![]()
....
Wokkiequote:Op woensdag 18 mei 2011 14:00 schreef wel.o.k het volgende:
zo, berg werk weg gewerkt![]()
nu maar hopen dat ze niet achter de kast kijken :§
[..]
ja, zo kan je dat ook brengen ja
quote:
Niet geschikt voor hierquote:
coming up heb geduldquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
![]()
pics
deel mister happy met ons
[..]
Yuki
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |