Primavera, geen idee of dat iets met bloemen heeftquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh dan hebben jullie dat andere programma zeker..
iets met bloemen toch??
Dat jahquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Primavera, geen idee of dat iets met bloemen heeft
quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:29 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga zo lekker soppen met mijn brood in de soep
Soppen??quote:
Wat kan je wel lezen dan? MS Project?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Dat jah
op de een of andere manier heeft dat iets met blomen bij mij
mja daar heb ik niks aankan ik niet lezen..
quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wat kan je wel lezen dan? MS Project?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik doe "alles" in ms projectsgebruik ik niet zo vaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar jah, ook niet echt nodig hier
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
MIquote:
MIquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik doe "alles" in ms projectsIk hier alles in Primavera, heb het vooral voor planningen van subcontractors erop staan, zodat ik die kan lezen en analyserenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
en jij kan zoooooo goed soppenquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:29 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga zo lekker soppen met mijn brood in de soep
Wij doen echt te weinig aanplanningquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik hier alles in Primavera, heb het vooral voor planningen van subcontractors erop staan, zodat ik die kan lezen en analyseren![]()
[..]
Ad hoc management, brandjes blussen... klinkt bekend, is op veel plekken zo hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wij doen echt te weinig aanplanningalles zou wat gestroomlijnder kunnen..
punt is alleen dat wij niet grote projecten hebben die deadlines ebben..
wij doen wat de waan van de dag ons toeschuift.. ( wat dus 9 van de 10 keer betekent dat de deadline voor eenander project NIET gehaald wordt)
Pendulumquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:38 schreef littledrummergirl het volgende:
* ldg stuitert door de straat met keiharde pendulum muziek op haar mp3![]()
hardlopen met pendulum en the prodigyquote:
Pendulumquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:38 schreef littledrummergirl het volgende:
* ldg stuitert door de straat met keiharde pendulum muziek op haar mp3![]()
Moet ik niet doen, ren ik straks 5km en kan ik gelijk het ziekenhuis inquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hardlopen met pendulum en the prodigyhypermodus gegarandeerd
Sinds wanneer ben jij van de dub en drum n' bass ?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pendulum
Skrillex
The Qemists
Hadouken
ken ik allemaal nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pendulum
Skrillex
The Qemists
Hadouken
sinds ik echt HEUL veel leuk vind...quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Moet ik niet doen, ren ik straks 5km en kan ik gelijk het ziekenhuis in
[..]
Sinds wanneer ben jij van de dub en drum n' bass ?
oh, nooit op gevallenquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sinds ik echt HEUL veel leuk vind...en dat is al een tijdje zo hoor
Is meer genieten dan op te dansen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:45 schreef littledrummergirl het volgende:
dub vind ik n beetje vreemdkan er iig niet goed op dansen ofzo
last.fm ligt er vaak uit laatste tijd dus niet meer op gekeken laatste weken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja kijk je wel eens op last fm?
de meeste zien het wel in msn als ik muziek luister
jij kan dan beter dit doenquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Moet ik niet doen, ren ik straks 5km en kan ik gelijk het ziekenhuis in
Dat heb ik ook met hiphop, latin of hell, eigenlijke elke stijl!quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:45 schreef littledrummergirl het volgende:
dub vind ik n beetje vreemdkan er iig niet goed op dansen ofzo
ja ik vind dub ook niet slecht ofzo maar wel een beetje vaagquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Is meer genieten dan op te dansen.
[..]
last.fm ligt er vaak uit laatste tijd dus niet meer op gekeken laatste weken.
Heb je niet op msn dus kan ik niet zien
vogeltjes dans gaat je wel aardig afquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met hiphop, latin of hell, eigenlijke elke stijl!
vind hiphop en r&b het meest dansbare meestalquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met hiphop, latin of hell, eigenlijke elke stijl!
Die heb ik een keer in een vol stadion gedaanquote:
Het waaitquote:
Jij hebt datquote:
leuk tochquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heb ik een keer in een vol stadion gedaan
quote:
Succesquote:
De rest van de Japanners vond het ook wel leuk. Bizarre honkbalwedstrijd, dat was het!quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
leuk toch![]()
ik stond laatst met n groep van 20 stagekids te zingen in de tram![]()
mensen werden er helemaal blij van
succesquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Een gesprek met m'n teamleider waar ik tegenop zie. Ik heb dat. Over 3 minuten
Veel succes, en ga uit van een goede afloop.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Een gesprek met m'n teamleider waar ik tegenop zie. Ik heb dat. Over 3 minuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |