we posten ook met zijn allen hierquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:11 schreef Pheno het volgende:
Hallo langharig werschuw overgeild tuig! Met zo veel tijd te veel ga je toch niet alleen posten als je zo hitsig bent?
Je moet wat als je nog onderweg bent he..quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:11 schreef Pheno het volgende:
Hallo langharig werschuw overgeild tuig! Met zo veel tijd te veel ga je toch niet alleen posten als je zo hitsig bent?
Zijn er met, alleen het kan wezen dat dit soms niet werkt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heeft die ook een afstandsbediening-dingetje en een microfoontje?
Die van mij niet, maar ze zullen er ongetwijfeld zijnquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heeft die ook een afstandsbediening-dingetje en een microfoontje?
onderweg naar een hoogtepunt??quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Je moet wat als je nog onderweg bent he..
Zit al op de hoogste verdiepingquote:
sowieso is dealextreme wel n epische sitequote:Op woensdag 18 mei 2011 11:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Die van mij niet, maar ze zullen er ongetwijfeld zijn.
heb je weer wat te doen dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:16 schreef suikertaartje het volgende:
Het is nog lang niet vrijdag en ook nog niet avond, dus hou eens op, ik probeer te werken ja
wat voor poes?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:16 schreef PriemGirl het volgende:
Ok ok ik hou wel op
Hier.. Een random lolcat
[ afbeelding ]
af en toe gaat de telefoonquote:
Dan ga ik denk ik toch maar voor apple. Eens kijken of ze ook in-ear dingen hebben die geluid van buiten wat beter afsluiten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Zijn er met, alleen het kan wezen dat dit soms niet werkt.
Collega had er 4 besteld: bij 2 werkte alles, bij 2 alleen geluid.
Goed! Ik ben klaar met opruimen hier en ben maar wat prive zaken aan het regelenquote:
Ik kreeg net nog weer een stapeltje papierwerk en er ligt nog post om te verwerken, dus het komt vanzelf goedquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed! Ik ben klaar met opruimen hier en ben maar wat prive zaken aan het regelen
kan jij niet even wat werk van mij doen dan??quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed! Ik ben klaar met opruimen hier en ben maar wat prive zaken aan het regelen
Beter, het houdt je tenminste bezigquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kreeg net nog weer een stapeltje papierwerk en er ligt nog post om te verwerken, dus het komt vanzelf goed
Officieel niet, maar ik heb het wel op de PC staan hier, kan er wel mee uit de voeten, hoezo?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
kan jij niet even wat werk van mij doen dan??
werken jullie met MS projects ??
Ik houd mijzelf heel druk bezig met fok.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:24 schreef MaleDuck het volgende:
Hier maar eens kijken hoe ik me ga vermaken tot de lunch en daarna maar eens kijken hoe ik de middag vol ga maken
ohh dan hebben jullie dat andere programma zeker..quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Officieel niet, maar ik heb het wel op de PC staan hier, kan er wel mee uit de voeten, hoezo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |