Wat heb ik gemistquote:
maar ik bedoelde het helemaal niet zo deze keerquote:
wat heb je allemaal? doe maar in een pm.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nog iets nodig?? anders pleur ik die stof verzamelende zooi weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:02 schreef Barreltje het volgende:
Kelis- Flashback
voor degenen die het even nodig hebben nu
Ik noem een LDG, een PG en een LL
en de heren..wat danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan plemp ik m ff voor je neer
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
ik zou niet durvenquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:02 schreef Barreltje het volgende:
Kelis- Flashback
voor degenen die het even nodig hebben nu
Ik noem een LDG, een PG en een LL
en de heren..huh... nou begrijp ik jou niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
kelis- flashback dusquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat dandan plemp ik m ff voor je neer
Ze doen het al een jaarquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Die dingen gaan altijd zo snel kapot
[..]
C_A![]()
Wij gaan gewoon door hier hoor.
Sexytime met PriemBabequote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:04 schreef littledrummergirl het volgende:
sowieso vind ik muziek van kelis wel een beetje![]()
net als N.e.r.d
huh wat? nerd gevraagd?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:04 schreef littledrummergirl het volgende:
sowieso vind ik muziek van kelis wel een beetje![]()
net als N.e.r.d
quote:
Oortjes van een paar cent van de dealextreme hier. En serieus de beste die ik ooit gehad heb.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze doen het al een jaar
Maar Apple oortjes zijn zo duur
je hebt ook zon nummer met n kreuntje erin ergensquote:
Ik ben al onderweg!quote:
Heeft die ook een afstandsbediening-dingetje en een microfoontje?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Oortjes van een paar cent van de dealextreme hier. En serieus de beste die ik ooit gehad heb.
we posten ook met zijn allen hierquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:11 schreef Pheno het volgende:
Hallo langharig werschuw overgeild tuig! Met zo veel tijd te veel ga je toch niet alleen posten als je zo hitsig bent?
Je moet wat als je nog onderweg bent he..quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:11 schreef Pheno het volgende:
Hallo langharig werschuw overgeild tuig! Met zo veel tijd te veel ga je toch niet alleen posten als je zo hitsig bent?
Zijn er met, alleen het kan wezen dat dit soms niet werkt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heeft die ook een afstandsbediening-dingetje en een microfoontje?
Die van mij niet, maar ze zullen er ongetwijfeld zijnquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heeft die ook een afstandsbediening-dingetje en een microfoontje?
onderweg naar een hoogtepunt??quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Je moet wat als je nog onderweg bent he..
Zit al op de hoogste verdiepingquote:
sowieso is dealextreme wel n epische sitequote:Op woensdag 18 mei 2011 11:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Die van mij niet, maar ze zullen er ongetwijfeld zijn.
heb je weer wat te doen dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:16 schreef suikertaartje het volgende:
Het is nog lang niet vrijdag en ook nog niet avond, dus hou eens op, ik probeer te werken ja
wat voor poes?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:16 schreef PriemGirl het volgende:
Ok ok ik hou wel op
Hier.. Een random lolcat
[ afbeelding ]
af en toe gaat de telefoonquote:
Dan ga ik denk ik toch maar voor apple. Eens kijken of ze ook in-ear dingen hebben die geluid van buiten wat beter afsluiten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Zijn er met, alleen het kan wezen dat dit soms niet werkt.
Collega had er 4 besteld: bij 2 werkte alles, bij 2 alleen geluid.
Goed! Ik ben klaar met opruimen hier en ben maar wat prive zaken aan het regelenquote:
Ik kreeg net nog weer een stapeltje papierwerk en er ligt nog post om te verwerken, dus het komt vanzelf goedquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed! Ik ben klaar met opruimen hier en ben maar wat prive zaken aan het regelen
kan jij niet even wat werk van mij doen dan??quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed! Ik ben klaar met opruimen hier en ben maar wat prive zaken aan het regelen
Beter, het houdt je tenminste bezigquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kreeg net nog weer een stapeltje papierwerk en er ligt nog post om te verwerken, dus het komt vanzelf goed
Officieel niet, maar ik heb het wel op de PC staan hier, kan er wel mee uit de voeten, hoezo?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
kan jij niet even wat werk van mij doen dan??
werken jullie met MS projects ??
Ik houd mijzelf heel druk bezig met fok.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:24 schreef MaleDuck het volgende:
Hier maar eens kijken hoe ik me ga vermaken tot de lunch en daarna maar eens kijken hoe ik de middag vol ga maken
ohh dan hebben jullie dat andere programma zeker..quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Officieel niet, maar ik heb het wel op de PC staan hier, kan er wel mee uit de voeten, hoezo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |