Wat heb ik gemistquote:
maar ik bedoelde het helemaal niet zo deze keerquote:
wat heb je allemaal? doe maar in een pm.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nog iets nodig?? anders pleur ik die stof verzamelende zooi weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:02 schreef Barreltje het volgende:
Kelis- Flashback
voor degenen die het even nodig hebben nu
Ik noem een LDG, een PG en een LL
en de heren..wat danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan plemp ik m ff voor je neer
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
ik zou niet durvenquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:02 schreef Barreltje het volgende:
Kelis- Flashback
voor degenen die het even nodig hebben nu
Ik noem een LDG, een PG en een LL
en de heren..huh... nou begrijp ik jou niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
kelis- flashback dusquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat dandan plemp ik m ff voor je neer
Ze doen het al een jaarquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Die dingen gaan altijd zo snel kapot
[..]
C_A![]()
Wij gaan gewoon door hier hoor.
Sexytime met PriemBabequote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:04 schreef littledrummergirl het volgende:
sowieso vind ik muziek van kelis wel een beetje![]()
net als N.e.r.d
huh wat? nerd gevraagd?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:04 schreef littledrummergirl het volgende:
sowieso vind ik muziek van kelis wel een beetje![]()
net als N.e.r.d
quote:
Oortjes van een paar cent van de dealextreme hier. En serieus de beste die ik ooit gehad heb.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze doen het al een jaar
Maar Apple oortjes zijn zo duur
je hebt ook zon nummer met n kreuntje erin ergensquote:
Ik ben al onderweg!quote:
Heeft die ook een afstandsbediening-dingetje en een microfoontje?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Oortjes van een paar cent van de dealextreme hier. En serieus de beste die ik ooit gehad heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |