Ach kom nou toch, laat je niet zo kennen als iemand je eigen woorden een keer tegen je gebruikt. Niet gelijk gaan miepen, take it like a man, anders wordt je nog net zo verzuurd als de rechtsmensen waar je zo tegen ageert.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je bedoelt te stellen dat je het zo verschrikkelijk vindt dat ik geen reet merk van de zogenaamde segregratie. Immers je gunt het mij van harte toch?
Waar heb je het over? Ik voel me zelfs vereerd dat je mij poogt na te doen! Maar vertel eens, waarom kan je er zo slecht tegen als andere mensen niet meegaan in je pessimisme?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach kom nou toch, laat je niet zo kennen als iemand je eigen woorden een keer tegen je gebruikt. Niet gelijk gaan miepen, take it like a man, anders wordt je nog net zo verzuurd als de rechtsmensen waar je zo tegen ageert.
Ah, nu ben ik de pessimist zelfs, ingegeven door jouw wereldbeeld, hoe grappigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Ik voel me zelfs vereerd dat je mij poogt na te doen! Maar vertel eens, waarom kan je er zo slecht tegen als andere mensen niet meegaan in je pessimisme?
Ik snap ook niet helemaal waarom Mutant nu opeens offtopic wil gaan. Misschien moet 1 van de dienstdoende mods maar even vertellen dat dat niet de bedoeling is in POL?quote:
Je hebt het niet eens gelezen, je zit gewoon blind te trollen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dat klinkt misschien heel leuk popie-jopie aan de borreltafel maar in de praktijk is dat kansloos natuurlijk.
Ik vind pessimisme niet zo grappig.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:43 schreef Scorpie het volgende:
Ah, nu ben ik de pessimist zelfs, ingegeven door jouw wereldbeeld, hoe grappig
Het blijkt uit de wijze waarop je er een wedstrijdje van wilt maken. Zo poog je eenieder die een andere opinie dan jou heeft (zoals bijv. "het is allemaal niet zo erg" of "ik merk niets van de segregratie", waarop jij dan reageert met ding ding ding we have a winner) op een subtiele doch voor eenieder zichtbare wijze "voor gek" te verklaren. Overigens is er niets vulgairs aan het woord anus. Het kan niemand een anus schelen is een versie van het kan niemand een reet schelen - en heeft niets te maken met de persoon.quote:En waar staat precies dat ik er slecht tegen kan als andere mensen er een andere kijk op houden? Dat is juist gezond Mutantje, zeker als je daar normaal mee om kan gaan en niet gaat proberen mensen te kleineren of uit de tent te lokken door vulgaire woorden als 'anus' te gebruiken in een politiek debat.
Over welke Endlosing hebben we het nu? Jij refereerde naar mijn anus-uitspraak alsof het een Godwin was. Mag ik vragen hoe jij daarbij komt?quote:Maar dat is juist het unieke aan zulke debatten ! Een andere inkijk, zonder dat iemand vanuit moreel superioriteitsgevoel probeert zijn ultieme gelijk door te drukken en met een Endlosung te komen van heb ik jou daar. Daarnaast is het oogstrelend om te zien hoe iedereen rekening houdt met elkaars gevoel, en niet elkaars mening direct afdoet als nonsens, of hersenspinsels omdat iemand zijn/haar persoonlijke ervaringen wil delen. Dat doet me goed weet je dat? Daarom ben ik hoogst verbaasd waarom je denkt dat ik jou zou beletten om een andere mening te hebben over dit veelbesproken en zwaarbeladen onderwerp.
Technisch moet het misschien kunnen. Je krijgt een soort rare kunstingreep, want je kunt natuurlijk niet een verschillende wet hebben voor twee mensen met een Nederlands paspoort die hetzelfde vergrijp plegen, dat gaat in tegen de grondwet. Je zou het misschien zo kunnen doen dat bij een zwaar vergrijp je Nederlandse nationaliteit wordt afgepakt, echter wordt de uitspraak ongedaan gemaakt bij iemand met enkel de NL nationaliteit omdat dat tegen de EVRM zou indruisen. Het is een lelijke kunstgreep, maar misschien kan het.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:45 schreef sneakypete het volgende:
Ik vraag me overigens af hoe 'kansloos' het is. Dat hoor je wel vaker wanneer alle argumenten verder op zijn. Het beleid zou wel te verdedigen zijn ware het niet dat het onuitvoerbaar is. Uitvoerbaarheid is echter gewoon een kwestie van 'de aanhouder wint'. Er moet dan gewoon politieke wil zijn, ook als bijv. Barrosso, Obama, Erdogan of iemand anders het niet leuk vind dat we tegen de stroom in gaan.
Jij bent geen pessimist, ik ben het ook niet. Ik roep geen moord en brand, denk niet dat Nederland gedoemd is af te zakken naar een 3e wereld land niveau. Ik onderscheid echter wel een paar problemen die jaloers makend zijn voor derde wereld landen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik vind pessimisme niet zo grappig.
Welnee, de ding ding ding sloeg op mijn voorspelling dat speknek`s ervaringen wel zouden worden afgedaan als quatsch. Dat jij dat als neerbuigend ervaart om vervolgens in de verdedings-modus te schieten, tja.quote:Het blijkt uit de wijze waarop je er een wedstrijdje van wilt maken. Zo poog je eenieder die een andere opinie dan jou heeft (zoals bijv. "het is allemaal niet zo erg" of "ik merk niets van de segregratie", waarop jij dan reageert met ding ding ding we have a winner) op een subtiele doch voor eenieder zichtbare wijze "voor gek" te verklaren.
Ik vind het vulgair klinken in een debat over Multiculti.quote:Overigens is er niets vulgairs aan het woord anus. Het kan niemand een anus schelen is een versie van het kan niemand een reet schelen - en heeft niets te maken met de persoon.
Ik ben niet helemaal wakker, het was geen Godwin maar neigde meer naar een Ad Hominem.quote:Over welke Endlosing hebben we het nu? Jij refereerde naar mijn anus-uitspraak alsof het een Godwin was. Mag ik vragen hoe jij daarbij komt?
We hanteren allang 'aparte' straffen, wat denk je dat TBS is ten opzichte van gevangenisstraf?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:56 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens is het leuk om te zien dat mensen segregrerende instrumenten (aparte straffen voor mensen met verschillende achtergronden) willen inzetten om segregratie tegen te gaan.
Werkelijk? Ik zie je notabene al posten over de niet bestaande 4e generatie marokkanen. Of ben je gewoon bewust aan het overdrijven? Want dan weet ik hoe ik je posts moet interpreteren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:57 schreef Scorpie het volgende:
Jij bent geen pessimist, ik ben het ook niet. Ik roep geen moord en brand, denk niet dat Nederland gedoemd is af te zakken naar een 3e wereld land niveau. Ik onderscheid echter wel een paar problemen die jaloers makend zijn voor derde wereld landen.
Dus omdat mijn ervaringen anders zijn dan die van speknek, zijn zijn ervaringen quatsch? Je vult zelf je eigen verhaaltjes in. Als ik zeg dat ik niks merk van segregratie, dan merk IK niks van de segregratie. Dat staat compleet los van wat speknek wel of niet meemaakt.quote:Welnee, de ding ding ding sloeg op mijn voorspelling dat speknek`s ervaringen wel zouden worden afgedaan als quatsch. Dat jij dat als neerbuigend ervaart om vervolgens in de verdedings-modus te schieten, tja.
Sommige mensen vinden Multiculti vulgair klinken. Als we met dit soort futiliteiten rekening moeten houden....quote:Ik vind het vulgair klinken in een debat over Multiculti.
Net als je post waar ik naar refereerde neigde naar een keiharde troll?quote:Ik ben niet helemaal wakker, het was geen Godwin maar neigde meer naar een Ad Hominem.
De 4e generatie Marokkanen beschouw ikzelf als degene die over 10, misschien 15 jaar zullen opereren in een keiharde nietsontzienende maatschappij, dat deze nog niet bestaat wil niet zeggen dat ik daar niet over nadenk.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Werkelijk? Ik zie je notabene al posten over de niet bestaande 4e generatie marokkanen. Of ben je gewoon bewust aan het overdrijven? Want dan weet ik hoe ik je posts moet interpreteren.
Zo laat je het wel overkomen ja.quote:Dus omdat mijn ervaringen anders zijn dan die van speknek, zijn zijn ervaringen quatsch?
Dat doe jij ookquote:Je vult zelf je eigen verhaaltjes in.
Wel als je het als reactie plaatst op zijn verhaal. Dan kan je het natuurlijk niet los zien hequote:Als ik zeg dat ik niks merk van segregratie, dan merk IK niks van de segregratie. Dat staat compleet los van wat speknek wel of niet meemaakt.
Je mag vinden wat je wil, ik heb er geen belang bij te trollen. Mijn aanpak is voor sommige mensen misschien wat radicaalquote:Net als je post waar ik naar refereerde neigde naar een keiharde troll?
TBS grijpt terug op de psyche van de dader, het heeft niets te maken met zoiets tribaals als afkomst.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:00 schreef Scorpie het volgende:
We hanteren allang 'aparte' straffen, wat denk je dat TBS is ten opzichte van gevangenisstraf?
Waaruit blijkt dat? Waaruit blijkt dat die kans beter is als deze jongeren anders zouden worden gestraft? Wat voor waarde heeft dat bij jongeren die hier opgegroeid zijn en geen enkel besef hebben van het normen en waarden systeem in land van herkomst (van ouders).quote:Onze strafmaatregelen zijn gericht op een terugkeer van de overtreder in kwestie in de maatschappij door een onder omstandigheden best passende straf en dito begeleiding te hanteren. Waarom zou het dan gek zijn om voor jongens die uit de Turkse of Marokkaanse cultuur komen een andere strafvorm te hanteren als dat betekent dat deze overtreders een betere kans hebben in de maatschappij bij terugkeer?
Hoe moet ik dit voor me zien? Een Marokkaan die een brood steelt, wordt publiek vernederd. Een autochtoon krijgt 5 dagen cel?quote:Ik zeg dus expliciet niet dat ze harder gestraft moeten worden dan een autochtoon, alleen anders . Zulke experimenten waarbij vernedering in sociale vorm werd toegepast waren behoorlijk succesvol kan ik mij herinneren.
Zeg maar gerust 20 - 30 jaar. En pas op dat je niet al voor jezelf gaat invullen hoe deze generatie eruit gaat zien.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:07 schreef Scorpie het volgende:
De 4e generatie Marokkanen beschouw ikzelf als degene die over 10, misschien 15 jaar zullen opereren in een keiharde nietsontzienende maatschappij, dat deze nog niet bestaat wil niet zeggen dat ik daar niet over nadenk.
Er staat alleen vrij duidelijk SCORPIE in mijn quote, het was geen reactie op Speknek.quote:Wel als je het als reactie plaatst op zijn verhaal. Dan kan je het natuurlijk niet los zien he
Radicaal, onrealistisch, onpraktisch, onethisch.quote:Je mag vinden wat je wil, ik heb er geen belang bij te trollen. Mijn aanpak is voor sommige mensen misschien wat radicaal
Wie waren dat ook alweer in de jaren 60 en 70 van de vorige eeuw die dat deden?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat hij het nu pas ziet zeg. Het massaal importeren van een andere cultuur, en dan vooral de islam, is niks anders dan een Trojaans paard je eigen muren binnenslepen.
Nederland eerder.quote:
Zijn oplossing: Een RSS feed van FOK! met een filter op alleen marokkanen- en moslimnieuws en alles bagetaliseren of rechtlullen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Verlicht ons dan maar eens, o grote 'Gelijkhebbende'. Wat zijn jouw oplossingen voor de straatroven, de homo-bashers, de eerwraak-plegers en de segregatie tussen allochtoon en autochtoon.
In tegenstelling tot wat jij op school geleerd hebt viel het allemaal best wel mee wat WO II betreft in Nederland. De gemiddelde inwoner zag praktisch nooit een Duitser, zeker in in de jaren 1941 tot 1944. Bovendien was het na 5 jaar alweer helemaal voorbij. De gevolgen van de oorlog waren ook enorm beperkt. In hoeverre was Nederland nu veranderd 5 jaar later? Nauwelijks.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:56 schreef IHVK het volgende:
Zowel LXVI als Sachertote (sorry Sacher) moeten inderdaad een bezoek overwegen naar de psychiater.
De WOII verbleken![]()
Jezus Christus
Gast, je moet echt serieus naar de psychiater.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat jij op school geleerd hebt viel het allemaal best wel mee wat WO II betreft in Nederland. De gemiddelde inwoner zag praktisch nooit een Duitser, zeker in in de jaren 1941 tot 1944. Bovendien was het na 5 jaar alweer helemaal voorbij. De gevolgen van de oorlog waren ook enorm beperkt. In hoeverre was Nederland nu veranderd 5 jaar later? Nauwelijks.
Het waren inderdaad 5 jaren van stagnatie en in West-Nederland ook wel van ontbering in het laatste jaar, maar als geheel genomen was de schade in 1950 eigenlijk al weer volledig weggewerkt.
De multikul heeft een veel langere en ingrijpendere invloed op Nederland gehad. En daarvan kunnen we niet zeggen dat ze over 5 jaar voorbij is.
Wat is er dan feitelijk onjuist aan deze post?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gast, je moet echt serieus naar de psychiater.
Ik ben zelf deels Brits.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ach gossie. Volgens mij ken jij de Britten niet Goed genoeg.
Um, eigenlijk alles.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat is er dan feitelijk onjuist aan deze post?
Bekijk de Brtise geschiedenis eens, of kijk wat de Britse geheime dienst allemaal heeft gedaan en nog steeds goed.quote:
Ik denk dat je een onderscheid moet maken tussen de gevolgen voor individuele personen en voor het land/politiek/economie. WO2 heeft uiteindelijk voor ons land goede gevolgen gehad, maar voor sommige personen desastreuze gevolgen, vooral als je Jood was.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:24 schreef LXIV het volgende:
Wat is er dan feitelijk onjuist aan deze post?
Nou dat staat natuurlijk in geen verhouding met de fietsen die van onze dochters worden afgepakt door de vijfde colonne.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:30 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ik denk dat je een onderscheid moet maken tussen de gevolgen voor individuele personen en voor het land/politiek/economie. WO2 heeft uiteindelijk voor ons land goede gevolgen gehad, maar voor sommige personen desastreuze gevolgen, vooral als je Jood was.
Ja maar... een colonne heeft een gezamenlijk type vervoermiddel nodig... en die dochters zijn toch maar tutjes enzo.. de zgn vierde colonne..quote:Op zondag 6 februari 2011 13:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou dat staat natuurlijk in geen verhouding met de fietsen die van onze dochters worden afgepakt door de vijfde colonne.
Natuurlijk hebben sommige mensen verschrikkelijk geleden tijdens de oorlog. Dat wil ik niet ontkennen of zelfs maar bagatelliseren.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:30 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ik denk dat je een onderscheid moet maken tussen de gevolgen voor individuele personen en voor het land/politiek/economie. WO2 heeft uiteindelijk voor ons land goede gevolgen gehad, maar voor sommige personen desastreuze gevolgen, vooral als je Jood was.
Jaja... in jouw leven is de aanwezigheid van niet-nazi buitenlanders inderdaad concreet te ervaren.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben sommige mensen verschrikkelijk geleden tijdens de oorlog. Dat wil ik niet ontkennen of zelfs maar bagatelliseren.
Maar in Nederland is er uiteindelijk tijdens die vijf jaar tijd weinig blijvend veranderd. Na de oorlog kon men op dezelfde voet weer verdergaan en was het straatbeeld feitelijk ongewijzigd.
De gevolgen van de multikul duren al decennia en hebben ons land voor eeuwig een ander aanzicht gegeven. Daarom vind ik de multikul ingrijpender dan de tweede Wereldoorlog.
Klopt het mantra dat buitenlanders eng zijn is er niet uit te krijgen.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Het lijkt het CO2 debat wel, iedere vorm van kritiek of discussie wordt door de believers onmogelijk gemaakt.
Ik neem aan dat jij geen familieleden hebt die de oorlogsjaren hebben meegemaakt. Vraag anders aan de gemiddelde Puttenaar of zij wat hebben gemerkt van de Duitse bezetting. Dom stuk stront dat je er bent.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat jij op school geleerd hebt viel het allemaal best wel mee wat WO II betreft in Nederland. De gemiddelde inwoner zag praktisch nooit een Duitser, zeker in in de jaren 1941 tot 1944. Bovendien was het na 5 jaar alweer helemaal voorbij. De gevolgen van de oorlog waren ook enorm beperkt. In hoeverre was Nederland nu veranderd 5 jaar later? Nauwelijks.
Het waren inderdaad 5 jaren van stagnatie en in West-Nederland ook wel van ontbering in het laatste jaar, maar als geheel genomen was de schade in 1950 eigenlijk al weer volledig weggewerkt.
De multikul heeft een veel langere en ingrijpendere invloed op Nederland gehad. En daarvan kunnen we niet zeggen dat ze over 5 jaar voorbij is.
Zoals gewoonlijk ben jij weer aan het trollenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt het mantra dat buitenlanders eng zijn is er niet uit te krijgen.
Je hebt wel gelijk hoor. Als je je positief uitlaat over de multiculturele samenleving dan gaan bepaalde users compleet door het lint en is verder discussie onmogelijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk ben jij weer aan het trollen
Het gaat niet om de individuele gevallen, dat heb ik hierboven al gezegd. Sommige mensen hebben het echt verschrikkelijk gehad en ik wil dat ook op geen enkele manier bagatelliseren.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij geen familieleden hebt die de oorlogsjaren hebben meegemaakt. Vraag anders aan de gemiddelde Puttenaar of zij wat hebben gemerkt van de Duitse bezetting. Dom stuk stront dat je er bent.
Jij bent echt te dom om te poepen. ga eens in Rotterdam of Nijmegen vragen hoe weinig het straatbeeld veranderd was. Of in de Amsterdamse Jodenbuurt.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben sommige mensen verschrikkelijk geleden tijdens de oorlog. Dat wil ik niet ontkennen of zelfs maar bagatelliseren.
Maar in Nederland is er uiteindelijk tijdens die vijf jaar tijd weinig blijvend veranderd. Na de oorlog kon men op dezelfde voet weer verdergaan en was het straatbeeld feitelijk ongewijzigd.
De gevolgen van de multikul duren al decennia en hebben ons land voor eeuwig een ander aanzicht gegeven. Daarom vind ik de multikul ingrijpender dan de tweede Wereldoorlog.
Individuele gevallen? In een dorpje, twintig kilometer hier vandaan, zijn 550 mannen meegenomen door de Duitsers en slechts een handjevol is teruggekeerd. Vrijwel alle inwoners zijn wel een familielid kwijtgeraakt. Maar he, het viel allemaal wel mee natuurlijk. God, wat ben jij een imbeciel.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat niet om de individuele gevallen, dat heb ik hierboven al gezegd. Sommige mensen hebben het echt verschrikkelijk gehad en ik wil dat ook op geen enkele manier bagatelliseren.
Ik snap wel dat als iemand de voor Links Heilige Tweede Wereldoorlog aanhaalt, er enkel gesproken mag worden in termen als 'Dat Nooit Weer', 'Na Auschwitz is geen Poëzie meer Mogelijk", "De Collectieve Schuld is Onaflosbaar" en dergelijke.
Dat de dagelijkse gang van zaken gewoon doorgang vond in zowat heel Nederland mag niet gezegd worden zeker?
Die WOII werkt klaarblijkelijk als een rode lap op je Linkse hersenen. Kun je niet eens meer lezen wat ik geschreven heb? Ik zeg dat de invloed van de multikul op Nederland groter is dan dat de invloed van WOII geweest is. Wat heeft dat met Putten te maken? Net alsof je daarvan nu nog iets terugziet?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Individuele gevallen? In een dorpje, twintig kilometer hier vandaan, zijn 550 mannen meegenomen door de Duitsers en slechts een handjevol is teruggekeerd. Vrijwel alle inwoners zijn wel een familielid kwijtgeraakt. Maar he, het viel allemaal wel mee natuurlijk. God, wat ben jij een imbeciel.
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die WOII werkt klaarblijkelijk als een rode lap op je Linkse hersenen. Kun je niet eens meer lezen wat ik geschreven heb? Ik zeg dat de invloed van de multikul op Nederland groter is dan dat de invloed van WOII geweest is. Wat heeft dat met Putten te maken? Net alsof je daarvan nu nog iets terugziet?
Natuurlijk zie je daar iets van terug. Zoiets laat flinke littekens achter. Maar ik snap wat je bedoelt; een Marokkaantje die mensen uitscheldt laat natuurlijk diepere wonden achter dan masamoord.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die WOII werkt klaarblijkelijk als een rode lap op je Linkse hersenen. Kun je niet eens meer lezen wat ik geschreven heb? Ik zeg dat de invloed van de multikul op Nederland groter is dan dat de invloed van WOII geweest is. Wat heeft dat met Putten te maken? Net alsof je daarvan nu nog iets terugziet?
Nee, die Duitsers zijn nu weg en komen alleen nog maar terug voor vakantie. Dat marokkaantje is er nog gewoon.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk zie je daar iets van terug. Zoiets laat flinke littekens achter. Maar ik snap wat je bedoelt; een Marokkaantje die mensen uitscheldt laat natuurlijk diepere wonden achter dan masamoord.
En jij denkt dat onfatsoenlijk gedrag niet had plaatsgevonden wanneer Marokkanen hier niet heen waren gekomen? Verder slaat je opmerking natuurlijk helemaal nergens op. Je beweert met droge ogen dat genocide minder sporen achterlaat dan de multiculturele samenleving. Wat een idioterie.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, die Duitsers zijn nu weg en komen alleen nog maar terug voor vakantie. Dat marokkaantje is er nog gewoon.
Geldt dit alleen voor allachtonen of ook voor mensen uit bijv. de bible belt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Indien men twee paspoorten heeft is het natuurlijk geen probleem om deze relschoppers even op 'langdurige vakantie' te sturen naar land #2.
[..]
Neuh, wat harder straffen als men zegt dat homo`s een ziekte zijn of lager zijn dan honden, ingegeven door hun geloof.
Wat harder straffen als men eerwraak toepast.
Wat harder straffen als men dit soort dingen roept: http://www.geenstijl.nl/m(...)et_gestraft_wor.html
Etc etc.
Ja vast.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Het lijkt het CO2 debat wel, iedere vorm van kritiek of discussie wordt door de believers onmogelijk gemaakt.
Als de klimaat-sceptici eens met fatsoenlijke argumenten kwamen, maar dat is helaas niet zo.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Er ligt sneeuw in mijn tuin. Conclusie: de klimaatproblemen zijn een hoax.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:24 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Als de klimaat-sceptici eens met fatsoenlijke argumenten kwamen, maar dat is helaas niet zo.
Het is onbegrijpelijk dat de linksen dit niet willen zien... De gevolgen van WOII voor de bevoling in NL (uitgezonderd de joden uiteraard), waren op lange termijn marginaal.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom omarm jij altijd doelbewust domheid? Terwijl je gewoon beter weet.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:40 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Het is onbegrijpelijk dat de linksen dit niet willen zien... De gevolgen van WOII voor de bevoling in NL (uitgezonderd de joden uiteraard), waren op lange termijn marginaal.
Als Merkel zegt dat Immigranten in Duitsland Duits moeten leren, en Cameron zegt dat multiculturalisme gefaald wordt direct de oorlog er bij gehaald, dus wie maken nu discussie onmogelijkquote:Op zondag 6 februari 2011 15:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk hoor. Als je je positief uitlaat over de multiculturele samenleving dan gaan bepaalde users compleet door het lint en is verder discussie onmogelijk.
Dat is een leuke nihilistische gedachte, maar ik betwijffel de juistheid ervan. De oorlog heeft in ieder geval voor het Nederlandse volk betekent dat wij eindelijk beter met onze buren zijn gaan samenwerken onder de noemer dit nooit meer.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:40 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Het is onbegrijpelijk dat de linksen dit niet willen zien... De gevolgen van WOII voor de bevoling in NL (uitgezonderd de joden uiteraard), waren op lange termijn marginaal.
Weet niet hoor, maar het was LXIV die de oorlog erbij haalde.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als Merkel zegt dat Immigranten in Duitsland Duits moeten leren, en Cameron zegt dat multiculturalisme gefaald wordt direct de oorlog er bij gehaald, dus wie maken nu discussie onmogelijk
Wat merk je nu nog van de oorlog, niks toch? Van de multikul zullen we over 50 jaar nog steeds last hebben; de grote steden zullen dan een no go area geworden zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom omarm jij altijd doelbewust domheid? Terwijl je gewoon beter weet.
Ja, de omslag van een agrarische naar een industriële samenleving is inderdaad een marginaal iets. Nauwelijks het noemen waard.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:40 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Om de haverklap vinden we nog bommen en zeemijnen. Jaarlijks houden we herdenkingen, littekens op begraafplaatsen. Overal staan nog bunkers.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:55 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Wat merk je nu nog van de oorlog, niks toch? Van de multikul zullen we over 50 jaar nog steeds last hebben; de grote steden zullen dan een no go area geworden zijn.
Dat heeft niks met de oorlog te maken.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, de omslag van een agrarische naar een industriële samenleving is inderdaad een marginaal iets. Nauwelijks het noemen waard.
Om nog maar te zwijgen van 50 jaar Koude Oorlog, een verdeeld Europa met alle gevolgen van dien, het uiteenvallen van de wereld in twee kampen, het gevecht om invloed in de Derde Wereld enzovoort...quote:Op zondag 6 februari 2011 17:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Om de haverklap vinden we nog bommen en zeemijnen. Jaarlijks houden we herdenkingen, littekens op begraafplaatsen. Overal staan nog bunkers.
Nee, in jouw wereld ongetwijfeld niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:57 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat heeft niks met de oorlog te maken.
Allemaal van voorbijgaande aard. De gevolgen van de multikul zijn dat niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen van 50 jaar Koude Oorlog, een verdeeld Europa met alle gevolgen van dien, het uiteenvallen van de wereld in twee kampen, het gevecht om invloed in de Derde Wereld enzovoort...
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wanneer is de 'multiculturele samenleving' verandert in 'multiculturalisme'?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Multiculturalismequote:Multiculturalisme of multiculturaliteit is een maatschappelijke en politieke ideologie waarbij men uitgaat van gelijkheid van verschillende culturele gemeenschappen binnen een bepaald afgebakend bestuurlijk gebied.[1] Multiculturalisme wordt als ideologie vaak gecontrasteerd met assimilatie en integratie.
Je vraag is overbodig wanneer je het voorafgaand beter had gelezen Dan had je gezien dat LXIV de oorlog 40-45 erbij haalde .quote:Op zondag 6 februari 2011 17:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als Merkel zegt dat Immigranten in Duitsland Duits moeten leren, en Cameron zegt dat multiculturalisme gefaald wordt direct de oorlog er bij gehaald, dus wie maken nu discussie onmogelijk
De suggestie is duidelijk..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:36 schreef LXIV het volgende:
Neurenberg zou nog een symbolischer locatie geweest zijn.
Uiteindelijk moet er een tribunaal komen waar diegenen die verantwoordelijk zijn voor de multikul berecht gaan worden. De hoeveelheid ellende en achteruitgang die hieruit voortgekomen is laat de tweede Wereldoorlog verbleken.
Het zijn in dit geval je 'kritische' vriendjes zoals LIVX die WO2 erbij halenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En die LXlV had nog gelijk ook!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet niet hoor, maar het was LXIV die de oorlog erbij haalde.
De suggestie is dat buitenlanders in Nederland/Europa meer en grotere wandaden plegen dan de nazis' deden indertijdquote:Op zondag 6 februari 2011 18:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En die LXlV had nog gelijk ook!
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik stel geen vraag, ik stel een feit, dat de discussie over migratie hier op fok onmogelijk is te voeren. De oorlog wordt er gelijk bijgehaald.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:17 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je vraag is overbodig wanneer je het voorafgaand beter had gelezen Dan had je gezien dat LXIV de oorlog 40-45 erbij haalde .
Dat slaat inderdaad de diskussie dood.. Ik pareerde die extremistische vergelijking.
Het begon hiermee:
[..]
De suggestie is duidelijk..
Buitenlanders in Nederland/ Europa zijn vreselijk slechte mensen, nog veel erger dan de nazi's .
Het is ook absurdisme... de overstatement wordt zover doorgedreven dat het absurd is.
Er zit een grappig BNW-element in: hoe dom kan men zijn... triest is dat de schrijver er serieus in gelooft.
Ach, als ik uitleg hoe een rechtstaat functioneert ben jij de eerste die mij voor nazi uitscheld, minkukel.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het zijn in dit geval je 'kritische' vriendjes zoals LIVX die WO2 erbij halen
Door je eigen politieke vrinden nogwel.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik stel geen vraag, ik stel een feit, dat de discussie over migratie hier op fok onmogelijk is te voeren. De oorlog wordt er gelijk bijgehaald.
Mijn vrienden?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Door je eigen politieke vrinden nogwel.
Doe eens een paar linkjes?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:19 schreef IHVK het volgende:
Piet , altijd als er een discussie hier is over immigratie kom jij hier je slactofferrol etaleren en hard schreeuwen dat de discussie onmogelijk is.
Waardoor je de discussie zelf onmogelijk maakt.
Al in de OP werd er smuikend over gedaanquote:En kijk maar even goed hoe de WOII erbij is gehaald.
Uiteindelijk zal de tijd van de eerste grote volksverhuizingen ook de geschiedenisboeken ingaan als een revolutie, doch iets geleidelijker.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeg dat eens tegen iemand die zn halve familie heeft verloren tijdens de oorlog. Bovendien heeft WOII de koers van de geschiedenis verandert. De impact is gigantisch geweest.
Je opent een topic om te klagen over een NSB vergelijking maar in deze vind je het wel gepast?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er is niet echt een oplossing, eerder een uitdaging. Die uitdaging zou ik het ontwikkelen van een wereldburgerschap willen noemen. Kosmopolitisme dus.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
En toch ook voor jou de vraag. Wat is de oplossing die je ziet voor dit 'probleem'?
Klinkt goedquote:Op zondag 6 februari 2011 19:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Er is niet echt een oplossing, eerder een uitdaging. Die uitdaging zou ik het ontwikkelen van een wereldburgerschap willen noemen. Kosmopolitisme dus.Die uitdaging ligt hem in het rijmen van een universele moraal met respect voor andersdenkenden en andere culturen.
Viel in dit topic reuze mee tot iemand begon te roepen dat de migratie erger was voor Nederland dan de tweede wereldoorlog..quote:Op zondag 6 februari 2011 19:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik stel geen vraag, ik stel een feit, dat de discussie over migratie hier op fok onmogelijk is te voeren. De oorlog wordt er gelijk bijgehaald.
Onzin en dat weet je. Maar het tekent je dat je er keer op keer op terug komt. Zat er vermoedelijk toch meer een kern van waarheid in mijn vergelijking daar dan je in eerste instantie toe wou geven.quote:[..]
Ach, als ik uitleg hoe een rechtstaat functioneert ben jij de eerste die mij voor nazi uitscheld, minkukel.
Helemaal nergens zeg ik dat buitenlanders slechte mensen zijn. Niet in deze post en niet in dit topic. Ik vind ook niet dat buitenlanders slechte mensen zijn, dus dan klopt het weer.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:17 schreef Bluesdude het volgende:
De suggestie is duidelijk..
Buitenlanders in Nederland/ Europa zijn vreselijk slechte mensen, nog veel erger dan de nazi's .
Het is ook absurdisme... de overstatement wordt zover doorgedreven dat het absurd is.
Er zit een grappig BNW-element in: hoe dom kan men zijn... triest is dat de schrijver er serieus in gelooft.
Dat was de allereerste reactie.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:57 schreef du_ke het volgende:
Viel in dit topic reuze mee tot iemand begon te roepen dat de migratie erger was voor Nederland dan de tweede wereldoorlog..
Dat was in de FIPO!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Viel in dit topic reuze mee tot iemand begon te roepen dat de migratie erger was voor Nederland dan de tweede wereldoorlog..
quote:Onzin en dat weet je. Maar het tekent je dat je er keer op keer op terug komt. Zat er vermoedelijk toch meer een kern van waarheid in mijn vergelijking daar dan je in eerste instantie toe wou geven.
Het is maar net wat je verstaat onder een catastrophe. Persoonlijk vind ik het een overdrijving van de bovenste plank, omdat ik heel veel zaken kan bedenken die fors erger zijn voor een land. Dergelijk taalgebruik (ook zoals te zien in dit topic, de eerste reactie) ondermijnt een serieuze discussie.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Helemaal nergens zeg ik dat buitenlanders slechte mensen zijn. Niet in deze post en niet in dit topic. Ik vind ook niet dat buitenlanders slechte mensen zijn, dus dan klopt het weer.
Wel vind ik dat de massa-immigratie een catastrophe voor Nederland is gebleken. Dat klopt. En dat is niet de 'schuld' van de immigranten zelf, maar voornamelijk van onze eigen decadentie.
Dat roep ik al heel lang. Google maar op LXIV decadentie alloctonen site:forum.fok.nl
quote:
Daarna werd het echter nog een stuk erger. En ook van users die normaal proberen iets minder troll te spelen dan sacher.quote:
Wat vind jij erger voor een land, en specifiek voor Nederland?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is maar net wat je verstaat onder een catastrophe. Persoonlijk vind ik het een overdrijving van de bovenste plank, omdat ik heel veel zaken kan bedenken die fors erger zijn voor een land. Dergelijk taalgebruik (ook zoals te zien in dit topic, de eerste reactie) ondermijnt een serieuze discussie.
Dat is geen uitdaging maar een onmogelijkheid. Je kunt niet stellen dat er een universele moraal bestaat of zou moeten gelden om vervolgens te stellen dat we afwijkingen daarop zoveel mogelijk moeten tolereren. Je kunt niet eerst stellen dat mannen en vrouwen gelijkwaardig zijn en vervolgens shariastaatjes goedkeuren omdat ze er daar anders over denken; althans dan is er niets 'universeels' meer aan zo'n opvatting natuurlijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Er is niet echt een oplossing, eerder een uitdaging. Die uitdaging zou ik het ontwikkelen van een wereldburgerschap willen noemen. Kosmopolitisme dus.Die uitdaging ligt hem in het rijmen van een universele moraal met het respect voor andersdenkenden en andere culturen.
Een dijkdoorbraak.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat vind jij erger voor een land, en specifiek voor Nederland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |