Gast, je moet echt serieus naar de psychiater.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat jij op school geleerd hebt viel het allemaal best wel mee wat WO II betreft in Nederland. De gemiddelde inwoner zag praktisch nooit een Duitser, zeker in in de jaren 1941 tot 1944. Bovendien was het na 5 jaar alweer helemaal voorbij. De gevolgen van de oorlog waren ook enorm beperkt. In hoeverre was Nederland nu veranderd 5 jaar later? Nauwelijks.
Het waren inderdaad 5 jaren van stagnatie en in West-Nederland ook wel van ontbering in het laatste jaar, maar als geheel genomen was de schade in 1950 eigenlijk al weer volledig weggewerkt.
De multikul heeft een veel langere en ingrijpendere invloed op Nederland gehad. En daarvan kunnen we niet zeggen dat ze over 5 jaar voorbij is.
Wat is er dan feitelijk onjuist aan deze post?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gast, je moet echt serieus naar de psychiater.
Ik ben zelf deels Brits.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ach gossie. Volgens mij ken jij de Britten niet Goed genoeg.
Um, eigenlijk alles.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat is er dan feitelijk onjuist aan deze post?
Bekijk de Brtise geschiedenis eens, of kijk wat de Britse geheime dienst allemaal heeft gedaan en nog steeds goed.quote:
Ik denk dat je een onderscheid moet maken tussen de gevolgen voor individuele personen en voor het land/politiek/economie. WO2 heeft uiteindelijk voor ons land goede gevolgen gehad, maar voor sommige personen desastreuze gevolgen, vooral als je Jood was.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:24 schreef LXIV het volgende:
Wat is er dan feitelijk onjuist aan deze post?
Nou dat staat natuurlijk in geen verhouding met de fietsen die van onze dochters worden afgepakt door de vijfde colonne.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:30 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ik denk dat je een onderscheid moet maken tussen de gevolgen voor individuele personen en voor het land/politiek/economie. WO2 heeft uiteindelijk voor ons land goede gevolgen gehad, maar voor sommige personen desastreuze gevolgen, vooral als je Jood was.
Ja maar... een colonne heeft een gezamenlijk type vervoermiddel nodig... en die dochters zijn toch maar tutjes enzo.. de zgn vierde colonne..quote:Op zondag 6 februari 2011 13:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou dat staat natuurlijk in geen verhouding met de fietsen die van onze dochters worden afgepakt door de vijfde colonne.
Natuurlijk hebben sommige mensen verschrikkelijk geleden tijdens de oorlog. Dat wil ik niet ontkennen of zelfs maar bagatelliseren.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:30 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ik denk dat je een onderscheid moet maken tussen de gevolgen voor individuele personen en voor het land/politiek/economie. WO2 heeft uiteindelijk voor ons land goede gevolgen gehad, maar voor sommige personen desastreuze gevolgen, vooral als je Jood was.
Jaja... in jouw leven is de aanwezigheid van niet-nazi buitenlanders inderdaad concreet te ervaren.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben sommige mensen verschrikkelijk geleden tijdens de oorlog. Dat wil ik niet ontkennen of zelfs maar bagatelliseren.
Maar in Nederland is er uiteindelijk tijdens die vijf jaar tijd weinig blijvend veranderd. Na de oorlog kon men op dezelfde voet weer verdergaan en was het straatbeeld feitelijk ongewijzigd.
De gevolgen van de multikul duren al decennia en hebben ons land voor eeuwig een ander aanzicht gegeven. Daarom vind ik de multikul ingrijpender dan de tweede Wereldoorlog.
Klopt het mantra dat buitenlanders eng zijn is er niet uit te krijgen.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Het lijkt het CO2 debat wel, iedere vorm van kritiek of discussie wordt door de believers onmogelijk gemaakt.
Ik neem aan dat jij geen familieleden hebt die de oorlogsjaren hebben meegemaakt. Vraag anders aan de gemiddelde Puttenaar of zij wat hebben gemerkt van de Duitse bezetting. Dom stuk stront dat je er bent.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat jij op school geleerd hebt viel het allemaal best wel mee wat WO II betreft in Nederland. De gemiddelde inwoner zag praktisch nooit een Duitser, zeker in in de jaren 1941 tot 1944. Bovendien was het na 5 jaar alweer helemaal voorbij. De gevolgen van de oorlog waren ook enorm beperkt. In hoeverre was Nederland nu veranderd 5 jaar later? Nauwelijks.
Het waren inderdaad 5 jaren van stagnatie en in West-Nederland ook wel van ontbering in het laatste jaar, maar als geheel genomen was de schade in 1950 eigenlijk al weer volledig weggewerkt.
De multikul heeft een veel langere en ingrijpendere invloed op Nederland gehad. En daarvan kunnen we niet zeggen dat ze over 5 jaar voorbij is.
Zoals gewoonlijk ben jij weer aan het trollenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt het mantra dat buitenlanders eng zijn is er niet uit te krijgen.
Je hebt wel gelijk hoor. Als je je positief uitlaat over de multiculturele samenleving dan gaan bepaalde users compleet door het lint en is verder discussie onmogelijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk ben jij weer aan het trollen
Het gaat niet om de individuele gevallen, dat heb ik hierboven al gezegd. Sommige mensen hebben het echt verschrikkelijk gehad en ik wil dat ook op geen enkele manier bagatelliseren.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij geen familieleden hebt die de oorlogsjaren hebben meegemaakt. Vraag anders aan de gemiddelde Puttenaar of zij wat hebben gemerkt van de Duitse bezetting. Dom stuk stront dat je er bent.
Jij bent echt te dom om te poepen. ga eens in Rotterdam of Nijmegen vragen hoe weinig het straatbeeld veranderd was. Of in de Amsterdamse Jodenbuurt.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben sommige mensen verschrikkelijk geleden tijdens de oorlog. Dat wil ik niet ontkennen of zelfs maar bagatelliseren.
Maar in Nederland is er uiteindelijk tijdens die vijf jaar tijd weinig blijvend veranderd. Na de oorlog kon men op dezelfde voet weer verdergaan en was het straatbeeld feitelijk ongewijzigd.
De gevolgen van de multikul duren al decennia en hebben ons land voor eeuwig een ander aanzicht gegeven. Daarom vind ik de multikul ingrijpender dan de tweede Wereldoorlog.
Individuele gevallen? In een dorpje, twintig kilometer hier vandaan, zijn 550 mannen meegenomen door de Duitsers en slechts een handjevol is teruggekeerd. Vrijwel alle inwoners zijn wel een familielid kwijtgeraakt. Maar he, het viel allemaal wel mee natuurlijk. God, wat ben jij een imbeciel.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat niet om de individuele gevallen, dat heb ik hierboven al gezegd. Sommige mensen hebben het echt verschrikkelijk gehad en ik wil dat ook op geen enkele manier bagatelliseren.
Ik snap wel dat als iemand de voor Links Heilige Tweede Wereldoorlog aanhaalt, er enkel gesproken mag worden in termen als 'Dat Nooit Weer', 'Na Auschwitz is geen Poëzie meer Mogelijk", "De Collectieve Schuld is Onaflosbaar" en dergelijke.
Dat de dagelijkse gang van zaken gewoon doorgang vond in zowat heel Nederland mag niet gezegd worden zeker?
Die WOII werkt klaarblijkelijk als een rode lap op je Linkse hersenen. Kun je niet eens meer lezen wat ik geschreven heb? Ik zeg dat de invloed van de multikul op Nederland groter is dan dat de invloed van WOII geweest is. Wat heeft dat met Putten te maken? Net alsof je daarvan nu nog iets terugziet?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Individuele gevallen? In een dorpje, twintig kilometer hier vandaan, zijn 550 mannen meegenomen door de Duitsers en slechts een handjevol is teruggekeerd. Vrijwel alle inwoners zijn wel een familielid kwijtgeraakt. Maar he, het viel allemaal wel mee natuurlijk. God, wat ben jij een imbeciel.
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die WOII werkt klaarblijkelijk als een rode lap op je Linkse hersenen. Kun je niet eens meer lezen wat ik geschreven heb? Ik zeg dat de invloed van de multikul op Nederland groter is dan dat de invloed van WOII geweest is. Wat heeft dat met Putten te maken? Net alsof je daarvan nu nog iets terugziet?
Natuurlijk zie je daar iets van terug. Zoiets laat flinke littekens achter. Maar ik snap wat je bedoelt; een Marokkaantje die mensen uitscheldt laat natuurlijk diepere wonden achter dan masamoord.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die WOII werkt klaarblijkelijk als een rode lap op je Linkse hersenen. Kun je niet eens meer lezen wat ik geschreven heb? Ik zeg dat de invloed van de multikul op Nederland groter is dan dat de invloed van WOII geweest is. Wat heeft dat met Putten te maken? Net alsof je daarvan nu nog iets terugziet?
Nee, die Duitsers zijn nu weg en komen alleen nog maar terug voor vakantie. Dat marokkaantje is er nog gewoon.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk zie je daar iets van terug. Zoiets laat flinke littekens achter. Maar ik snap wat je bedoelt; een Marokkaantje die mensen uitscheldt laat natuurlijk diepere wonden achter dan masamoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |