Ga gamen!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:05 schreef Maitje het volgende:
De hele middag voor de buis hangen heb ik geen zin in... Iets actiefs gaarne!
Sporten!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:05 schreef Maitje het volgende:
De hele middag voor de buis hangen heb ik geen zin in... Iets actiefs gaarne!
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:45 schreef Rave_NL het volgende:
22 meter zwemmen...
ZONDER ZWEMVEST...__!!!
Ik heb het niet over de instructeurs, dat zal me jeuken.. Maar over het constante geschreeuw en gegil van de kandidaten zelf.. De eerste dagen leek net net een schoolpleinquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:52 schreef Pumatje het volgende:
Dat schreeuwen , ik dacht dat ze daar vanaf zouden gaan stappen.
het werkt ook averechts...
waar?quote:
Levensgevaarlijk, weet je toch!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:50 schreef Erasmo het volgende:
Soesterberg, wel 5 hele kilometers te hard
Puh ^^quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:50 schreef Erasmo het volgende:
Soesterberg, wel 5 hele kilometers te hard
Welke aflevering is er op, die over de PJs?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:13 schreef Pumatje het volgende:
Is deze eenheid van de Air force??
wtf.. wat moet dat Amerikaanse leger met een speciaal clubje overal weggestopt..waarom geen centralisatie?
goed onderbouwd antwoord op mijn vraagquote:
Het is een elite-eenheid van medics die achter vijandelijke linies levens kunnen redden. Waar zou jij hun dan bij willen plaatsen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:15 schreef Pumatje het volgende:
[..]
goed onderbouwd antwoord op mijn vraag
Mwa, de eenheid is oorspronkelijk opgericht met het oog op vliegtuigen die achter vijandelijke linies werden neergehaald, dus wat dat betreft is het opzich best logisch. Worden tijdens operaties gewoon bij eenheden van de andere services ingedeeld, net zoals bijvoorbeeld de Combat Controllers.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:20 schreef Pumatje het volgende:
Bij allesbehalve de luchtmacht .........
of hebben ze ook een specops para Kmar eenheid die in 25 minuten alle Afghanen parkeerboetes kan geven en weg is zonder gehoord of gezien te worden..?![]()
Ik zie net dat de lui van deze aflevering al Commando's en Rangers zijn...
nou nou....
en die staan te kijken dat ze de opleiding niet als individu overleven maar als team, en hoe verassend teamwerk kan zijn ....
Navy SEALS zijn ook vlootbalen..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:20 schreef Pumatje het volgende:
Bij allesbehalve de luchtmacht .........
Nee maar de Kmar heeft wel zijn BSB als speciale club binnen het onderdeel.quote:of hebben ze ook een specops para Kmar eenheid die in 25 minuten alle Afghanen parkeerboetes kan geven en weg is zonder gehoord of gezien te worden..?![]()
Heb je het nu over de duikopleiding?quote:Ik zie net dat de lui van deze aflevering al Commando's en Rangers zijn...
nou nou....
en die staan te kijken dat ze de opleiding niet als individu overleven maar als team, en hoe verassend teamwerk kan zijn ....
Op de fietsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:07 schreef Royyy het volgende:
[..]
Esses, vlug alles opstellen, misschien kun je hem op de terugweg nog eens pakken
Niet normaal die wind.. onze schutting heeft het al begeven.. Die is nu vast gezet met boomstronken van de buurman verderop die zijn boom net heeft omgezaagdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Op de fietsAlhoewel met deze wind in de rug
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:03 schreef Rave_NL het volgende:
Ik ben nu officieel verpest door de baas..
Net een restaurant gereserveerd waar ze vroegen hoe je mijn achternaam spelt. Ratelt pappie er een waterval aan NATO-spelalfabet uit..
Hoorde de klomp aan de andere kant van de lijn breken...
Ik heb dat wel vaker, wil je wat voor iemand spellen dan moet je nadenken voor het Nederlands spelalfabet terwijl het NATO alfabet er klakkeloos uitkomt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:03 schreef Rave_NL het volgende:
Ik ben nu officieel verpest door de baas..
Net een restaurant gereserveerd waar ze vroegen hoe je mijn achternaam spelt. Ratelt pappie er een waterval aan NATO-spelalfabet uit..
Hoorde de klomp aan de andere kant van de lijn breken...
Ik voelde me ook echt een mongool dat ik daarna niet gewoon mijn naam op een normale manier te spellen zonder over elke letter een eeuwigheid na te denken..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik heb dat wel vaker, wil je wat voor iemand spellen dan moet je nadenken voor het Nederlands spelalfabet terwijl het NATO alfabet er klakkeloos uitkomt.
Die aflevering heb ik ook al eens gezien samen met iemand die zn groene baret heeft gehaald: hij heeft tijdens die hele uitzending geen positief woord over die mannen op tv gezegd..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:17 schreef Rave_NL het volgende:
Aspirant-reconmarines die na een kwartiertje watertrappelen op de eerste dag al stoppen...
Militair eigen, geef diezelfde marines een dvd over de KCT-opleiding en ze kraken het ook volkomen af..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:23 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Die aflevering heb ik ook al eens gezien samen met iemand die zn groene baret heeft gehaald: hij heeft tijdens die hele uitzending geen positief woord over die mannen op tv gezegd..
Ik heb nu niks beters te doenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:29 schreef Sunglasses het volgende:
Klopt..
Maar waarom kijk je er dan naar? Ik heb hem op een gegeven moment maar gewoon overgezet (naar GTST)
Omdat 2,5 men overdag niet uitgezonden wordt..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:29 schreef Sunglasses het volgende:
Klopt..
Maar waarom kijk je er dan naar? Ik heb hem op een gegeven moment maar gewoon overgezet (naar GTST)
Ja, ik had het tegen Rave, vergat te quotenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:33 schreef gerco94 het volgende:
[..]
Ik heb nu niks beters te doen
Edit: je had het tegen rave?
Was het nog gelukt met afwassen overigens?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:36 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Ja, ik had het tegen Rave, vergat te quoten
Ik ga vanmiddag naar mn ouders en neem het gewoon lekker mee: onder het mom van mn afwasmachine was kapotquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:38 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Was het nog gelukt met afwassen overigens?
Staat trouwens een leuk artikel in "Landmacht" over een Kapitein van de Rangers die als Liaison Officer bij LMB zit en de VAKOL deed. Hij verkeek zich er toch goed op.quote:
Dankequote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:46 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Wordt het ook![]()
Jullie heel veel plezier op de meet!
Yep, ook ik gebruik dat nog steeds ipv het burger spel alphabet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:13 schreef gerco94 het volgende:
NATO alfabet komt met de tijd, zolang je er maar vaak mee werkt?
welk nr?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Staat trouwens een leuk artikel in "Landmacht" over een Kapitein van de Rangers die als Liaison Officer bij LMB zit en de VAKOL deed. Hij verkeek zich er toch goed op.
Ik neem dat artikel straks wel ff mee bij de meet te Utrecht
Staat nog niet online..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De nieuwste, nummer 1 van februari 2011
nieuwe ZHKH protecoolquote:"Daarom verdwijnt reanimatie als militaire
basisvaardigheid.
Zal ff kijken of ik er een foto van kan maken waarin het leesbaar is, dan stuur ik het wel naar je via een PM.quote:
Kom anders vanavond ookquote:
Bespaar je de moeite, komt van de week vanzelf wel op het intranet..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zal ff kijken of ik er een foto van kan maken waarin het leesbaar is, dan stuur ik het wel naar je via een PM.
Kom je nog wel even een biertje doen? Ben wel benieuwd naar je (op een positieve manier)!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, komt van de week vanzelf wel op het intranet..
Hèhè, ik ga vanavond eerst uit eten met de nieuwe juffrouw Rave, daarna ga ik met haar en vrienden uit in de stad. Dus als jullie de privacy van de O'Connels verlaten en de meer populaire uitgaansgelegenheden opzoeken kun je me zo maar een biertje aanbieden.. Of tweeëntwintig..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kom je nog wel even een biertje doen? Ben wel benieuwd naar je (op een positieve manier)!
Dan krijg je van mij een biertje!
Zooow! Jij laat er ook geen gras over groeienquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hèhè, ik ga vanavond eerst uit eten met de nieuwe juffrouw Rave, daarna ga ik met haar en vrienden uit in de stad. Dus als jullie de privacy van de O'Connels verlaten en de meer populaire uitgaansgelegenheden opzoeken kun je me zo maar een biertje aanbieden.. Of tweeëntwintig..
Ik trek anders wel speciaal voor jou een LMB-rode polo aan zodat je me kan herkennen..
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hèhè, ik ga vanavond eerst uit eten met de nieuwe juffrouw Rave, daarna ga ik met haar en vrienden uit in de stad. Dus als jullie de privacy van de O'Connels verlaten en de meer populaire uitgaansgelegenheden opzoeken kun je me zo maar een biertje aanbieden.. Of tweeëntwintig..
Ik trek anders wel speciaal voor jou een LMB-rode polo aan zodat je me kan herkennen..
hehehe, ok danquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Inderdaad!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:19 schreef Maitje het volgende:
[..]
Zooow! Jij laat er ook geen gras over groeien
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:22 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Inderdaad!
Maar geniet er lekker van!![]()
want voor je het weet stap je op valentijnsdag alweer in het vliegtuig
Is me eerlijk gezegd helemaal niet opgevallen dat hij erin zat, toen ik die aflevering een aantal weken geleden keekquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:24 schreef Vronsky het volgende:
Fruity rudy komt zo in beeld @ discovery!
(Let op de cowboy hoed)
Haatsterquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:19 schreef Maitje het volgende:
[..]
Zooow! Jij laat er ook geen gras over groeien
Ja, het ging alleen wat trager dan normaal..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:22 schreef Vronsky het volgende:
[..]![]()
Heb je die reservering nu wel kunnen maken?
En jij ook bedankt he..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:22 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Inderdaad!
Maar geniet er lekker van!![]()
want voor je het weet stap je op valentijnsdag alweer in het vliegtuig
In het begin is hij een van de weinige in grijze camo.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:31 schreef Royyy het volgende:
[..]
Is me eerlijk gezegd helemaal niet opgevallen dat hij erin zat, toen ik die aflevering een aantal weken geleden keekMaar eens kijken of ik m kan vinden..
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Hoe ben ik herkenbaar vandaag in Utrecht?
Lang gestalte, geschoren bakkus, zwarte UNPROFOR Veteran pet, camo broek met kisten en fleecejack aan.
er lopen zat burgers in camoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]___!
Nu je een baan hebt kun je je toch zeker wel burgerkleding veroorloven?
Ja maar die worden dan ook geweigerd in de uitgaansgelegenheden waar ik vanavond te vinden ben..quote:
Ik zag hemquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
In het begin is hij een van de weinige in grijze camo.
Met zijn piepstemmetje..
Laat 'm lekker... Jij hebt elke dag nog de baan van je leven, hij niet meer. Nu kan en mag hij weer een keer een beetje soldaatje/kuko spelenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]___!
Dank u!quote:
Ik wacht nog steeds op twee weken salarisquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]___!
witte schoentjes spijkerbroek witte trui. Maar ik kom samen met mk en vronsky. We'll seequote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Hoe ben ik herkenbaar vandaag in Utrecht?
Lang gestalte, geschoren bakkus, zwarte UNPROFOR Veteran pet, camo broek met kisten en fleecejack aan.
Ok dan!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
witte schoentjes spijkerbroek witte trui. Maar ik kom samen met mk en vronsky. We'll see
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:58 schreef Maitje het volgende:
Vanavond gaan we hier thuis kapsalon maken... ben benieuwd hoe het smaakt
jij is gek!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:50 schreef m.k het volgende:
ik vind dat er iemand met een mega spandoek moet gaan staan
en dan niet ik![]()
Het is wel de oorsprong van de hiphop-look. De baggy camo broek en desert boots eronder (later verworden tot timbalands en dat soort spul) werden veel gedragen door de kansarme en voornamelijk zwarte bevolking uit achterbuurten die in de eerste golfoorlog aldanniet vrijwillig gerekruteerd werden om naar Irak te gaan... Bij terugkomst waren deze mensen vaak nog net zo arm als toen ze er heen gingen en bleven ze dus die kleding dragen die ze voor gratis gekregen hadden en wel tegen een stootje konquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]___!
Kapsalonquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:58 schreef Maitje het volgende:
Vanavond gaan we hier thuis kapsalon maken... ben benieuwd hoe het smaakt
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:03 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Kapsalon moet je niet thuis maken...
I know, maar dat wordt dan sowieso een beetje erg duur van ons gezin. EN volgens mijn broertjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:04 schreef Pumatje het volgende:
idd, die moet je laten maken @ schnackbarrrrr
Ohh? Zullen we wel eens zien .........quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:23 schreef Thaboel het volgende:
Zooo ik is onderweg. Gaan we straks die kuko ondertafel drinken
Hartelijk dank, komt goed!quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:04 schreef Sine_Pari het volgende:
Goede dag NLD, even vrij tot 13:00 en daarna waarschijnlijk door tot 03:00. Ben blij als het morgen voorbij is
Ja zag dat ik (weer) wat gemist heb. Maar heb er een keer (teveel) op gereageerd en daar hou ik het bij. Ik (en andere hier) kan deze man het water niet reiken. Zou soms willen dat ik zelf ook maar half zo goed als deze man (Lightning_NL) kon zijn. Half god zou al een hele sprong omhoog zijn.quote:
Goede is zit in een mooi hotel, vrouwtje kan de hele dag in ht zwembad liggen etc. en we hebben lekker eten en het is gratis.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:13 schreef Royyy het volgende:
Klinkt inderdaad saai ja![]()
Achja, denk maar zo, met een of ander saai burger kantoorbaantje zou elke dag zo zijn
Na al die verhalen over de luchtmacht hier gehoord te hebben, en nu dit, zou ik als nukubu bijna de indruk krijgen dat je inderdaad bezig bent om half god (lees: piloot) te wordenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:18 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Goede is zit in een mooi hotel, vrouwtje kan de hele dag in ht zwembad liggen etc. en we hebben lekker eten en het is gratis.
zo'n 60% is op de meeting.. als de russen nu toch komen..... oeiquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:22 schreef AchJa het volgende:
De halve bezetting van Def nu naar de meet?
Dan is het net mei 1940, hangt ons leger weer in de kroegquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:37 schreef Pumatje het volgende:
[..]
zo'n 60% is op de meeting.. als de russen nu toch komen..... oei
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:39 schreef AchJa het volgende:
Dan moeten wij het land maar verdedigen.
Dan zou ik toch echt eens naar de dokter gaan, want drie uur is wel erg langquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:41 schreef AchJa het volgende:
Ik vind 3 uur in het OV hangen net iets teveel van het goede...![]()
Overigens ben ik ook net klaar met de WC, zat allemaal weer niet mee.
Iedereen schuilen!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:40 schreef Maitje het volgende:
Ik ook niet! Vanavond onverwachts uit dus de stad onveilig maken
groetjes terug van lotusss, ER, vronsky, mk, erasmo, hoogvlieger un moiquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:22 schreef Royyy het volgende:
[..]
Laat t smaken, en de groeten aan iedereen daar
Jullie zitten al aan het bier?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
groetjes terug van lotusss, ER, vronsky, mk, erasmo, hoogvlieger un moi
Well duh.....quote:
Whehehehe...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:46 schreef Clan het volgende:
[..]
Dan zou ik toch echt eens naar de dokter gaan, want drie uur is wel erg lang
Krijgen we nu de hele avond updates?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:10 schreef Thaboel het volgende:
Tuurlijk we maken er een paar soldaat
Mijn moeder is er net toevallig langs gekomen.. Vrouw aangereden met der fiets door auto.. zag er niet best uitquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:19 schreef Maitje het volgende:
Allemaal sirenes hier in de buurt....
Ben nieuwsgierig maar weet niet waar ze gestopt zijn
als jij dat wil gaan we het regelenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:11 schreef Clan het volgende:
[..]
Krijgen we nu de hele avond updates?
Neem aan dat we aan de toon van de posts wel merken hoe zat jullie al zijn?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:41 schreef Thaboel het volgende:
[..]
als jij dat wil gaan we het regelen
Whehehequote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:58 schreef Royyy het volgende:
[..]
Neem aan dat we aan de toon van de posts wel merken hoe zat jullie al zijn?
Dat artikel met dat vreselijk raar end? Dat je aan het lezen bent over dat zijn lichaamsbouw niet klopt bij de rugzak en dan ineens de zin ophoudt en het artikel toch wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Staat trouwens een leuk artikel in "Landmacht" over een Kapitein van de Rangers die als Liaison Officer bij LMB zit en de VAKOL deed. Hij verkeek zich er toch goed op.
Ik neem dat artikel straks wel ff mee bij de meet te Utrecht
Ik moet de nieuwe Landmacht nog doorlezen, maar lees eerst de Checkpoint eens goed doorlezen die gaat voornamelijk over veteranen in de politien, ook heel interessant.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:09 schreef Transmittendus het volgende:
[..]
Dat artikel met dat vreselijk raar end? Dat je aan het lezen bent over dat zijn lichaamsbouw niet klopt bij de rugzak en dan ineens de zin ophoudt en het artikel toch wel.
En ik nog eens de Landmacht doorbladeren omdat ik mij misschien verkeek....
Oude man aan het wordenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:18 schreef Thaboel het volgende:
Als ER eens door drinkt komt er misschien tempo in![]()
Nee heel erg gezellig!
Zeker wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:36 schreef Clan het volgende:
Goedeavond Cobra, toch niet aan het werk?
Geen idee. Ik zit nu niet op een basis.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:38 schreef Clan het volgende:
Het zal wel rustig zijn op de basis, op niet?
Ik zit ergens verstopt in een bunker.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:40 schreef Clan het volgende:
Waar hang jij dan uit, als je dat kan vertellen?
Goed weggestopt dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zit ergens verstopt in een bunker.
Lekker veilig. Laat die storm van komende nacht maar komen.quote:
Haha, ik had het hier opstaan, maar heb er ook nauwelijks iets van meegekregen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:30 schreef Clan het volgende:
Leningrad kijken is niets van gekomen. Het eerste half uur al gemist en na een kwartier voor de televisie vielen mijn ogen dicht, en net pas uitgedut.
Huh, moet je niet weg dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:46 schreef Maitje het volgende:
[..]
Haha, ik had het hier opstaan, maar heb er ook nauwelijks iets van meegekregen.
En misschien is op tijd naar bed
Ik ben blij dat ik alle bomen in de tuin heb omgehakt, dat had mijn dak niet leuk gevonden, zo'n boom. Er was flink wat schade zag ik vandaag, de hele weg lag weer eens onder, is het geen ijs op de weg zijn het takken. Flink wat variatie deze winter, maar de temperaturen blijven wel goed, vanacht boven nul en moregn minsten 11 graden. Daar kom ik mijn bed voor uit!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lekker veilig. Laat die storm van komende nacht maar komen.
Gelukkig gaat het vanaf donderdag weer kouder worden en gaat er weer sneeuw vallen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:47 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik alle bomen in de tuin heb omgehakt, dat had mijn dak niet leuk gevonden, zo'n boom. Er was flink wat schade zag ik vandaag, de hele weg lag weer eens onder, is het geen ijs op de weg zijn het takken. Flink wat variatie deze winter, maar de temperaturen blijven wel goed, vanacht boven nul en moregn minsten 11 graden. Daar kom ik mijn bed voor uit!
Ik heb de film ondertussen al van het internet geplukt, kan ik die eens op mijn gemak kijken, maar vanavond even geen oorlog, ik wil even een leuke komedie kijken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:46 schreef Maitje het volgende:
[..]
Haha, ik had het hier opstaan, maar heb er ook nauwelijks iets van meegekregen.
En misschien is op tijd naar bed
Idd, ik heb ook ff lopen bladeren...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:09 schreef Transmittendus het volgende:
[..]
Dat artikel met dat vreselijk raar end? Dat je aan het lezen bent over dat zijn lichaamsbouw niet klopt bij de rugzak en dan ineens de zin ophoudt en het artikel toch wel.
Blue Thunder is op tv. Hoe spannend die vroeger ook was, nu moet ik er alleen maar om lachen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:48 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik heb de film ondertussen al van het internet geplukt, kan ik die eens op mijn gemak kijken, maar vanavond even geen oorlog, ik wil even een leuke komedie kijken.
Gelukkig ben ik donderdag vrijquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het vanaf donderdag weer kouder worden en gaat er weer sneeuw vallen.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:53 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hey!!
Nee, had het tegen clan..
Ik ben straks stappen
Dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:48 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik heb de film ondertussen al van het internet geplukt, kan ik die eens op mijn gemak kijken, maar vanavond even geen oorlog, ik wil even een leuke komedie kijken.
Die film is ook al een half uur bezig en zo daadelijk beginnen detectives op de KRO, dus dat net gaat aan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Blue Thunder is op tv. Hoe spannend die vroeger ook was, nu moet ik er alleen maar om lachen.
Weken? Ik weet het pas sinds 4 uurtjesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Ik schrok al!Weken zeur je er over en dan zou je nu niet gaan.
En toen meteen bij het oud papier gemikkerd?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd, ik heb ook ff lopen bladeren...
Ik bedoelde dat je al weken roept dat je wilt stappen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:55 schreef Maitje het volgende:
[..]
Weken? Ik weet het pas sinds 4 uurtjes
Mwaa... valt wel meequote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je al weken roept dat je wilt stappen.
Dan gaat het tijd worden dat je ergens anders gaat stappen. Of met andere mensen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:59 schreef Maitje het volgende:
[..]
Mwaa... valt wel mee. Niet vorige week maar die week er voor was ik nog geweest, alleen het valt telkens een beetje tegen ofzo...
Ergens anders miss idd een keer. Maar ik denk dat het meer aan de mensen ligt die je ontmoet.. altijd maar dronken...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan gaat het tijd worden dat je ergens anders gaat stappen. Of met andere mensen?
Ik kan er niet tegen als ik in een toko ben waar veel dronken mensen zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:01 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ergens anders miss idd een keer. Maar ik denk dat het meer aan de mensen ligt die je ontmoet.. altijd maar dronken...
Ik ook nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen als ik in een toko ben waar veel dronken mensen zijn.
Vroeg weggaan helpt, ook altijd een feestje verlaten als het nog leuk is, dan heb je er goede herinneringen aan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen als ik in een toko ben waar veel dronken mensen zijn.
Helemaal erg.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:03 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
En hoe later het wordt, hoe meer het er worden!
Dan zou ik maar niet al te laat gaan stappenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:03 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
En hoe later het wordt, hoe meer het er worden!
Dat schijnt hip te zijn. Pas na 2300 naar de kroeg of disco gaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:38 schreef Clan het volgende:
[..]
Dan zou ik maar niet al te laat gaan stappen
Ik weet het, heb vaak die dronken lui van mij, midden in de nacht, horen binnenstrompelen, en soms zelfs als ik aan het ontbijt zat. Vroeger was je voor 12:00 's nachts thuis, maar dan spreek ik over 50 jaar terug, toen vrouwen nog geen alcohol dronken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat schijnt hip te zijn. Pas na 2300 naar de kroeg of disco gaan.
Flinke klus?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:46 schreef Clan het volgende:
Mijn eerste album van foto's geupload, doe het nu meteen handiger en maak meteen mappen, stukken overzichtelijker.
Mijn eerste album 14 Afdva bestond al uit 35 foto's, net album twee klaar, en ik moet natuurlijk al die blaadjes van het topic Materieel bekeken opnieuw uploaden, dat zijn er sowieso 100, dus ik ben nog wel zoet ermee, maar ondertussen muziekje op, beetje internetten bij grote bestanden, en dan ben ik over een weekje wel weer klaar, het is ondertussen wel weer leuk om bepaalde foto's terug te zien, zoals deze leuke volgorde;quote:
Drukke nacht danquote:Op zondag 6 februari 2011 00:10 schreef Vronsky het volgende:
net thuis van de meet.. zo richting een ander feest, moet om 6 uur weer opstaan!
De meet is voorbij?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:23 schreef Thaboel het volgende:
Nu in de trein naar bijlmerstatipon word daar opgehaalt en verder in het stamcafe
'Leave noone behind' was toch die Amerikaanse expressie? Nou daar zien we hier niets van terug, three men down, one missing, dadelijk nog 'one KIA' door bier. Toch wel een slagveld zo'n meet.quote:
Tijd voor een head count.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:17 schreef Clan het volgende:
[..]
'Leave noone behind' was toch die Amerikaanse expressie? Nou daar zien we hier niets van terug, three men down, one missing, dadelijk nog 'one KIA' door bier. Toch wel een slagveld zo'n meet.
Je had wel een snelle tijd kunnen neerzetten met die harde wind in je rug.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:21 schreef m.k het volgende:
zo thuiszag er een naar uit dat ik rennend van den haag naar voorschoten moest maar gelukkig heb ik een toffe schoon zus en een toffe broer
tja voordelen en nadelenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je had wel een snelle tijd kunnen neerzetten met die harde wind in je rug.
Niet aan het wankelen?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:21 schreef m.k het volgende:
zo thuiszag er een naar uit dat ik rennend van den haag naar voorschoten moest maar gelukkig heb ik een toffe schoon zus en een toffe broer
Iedereen is accounted for. Alleen de slaapplaats van Erasmo is door omstandigheden even wat minder comfortabel. Maar dat gaan we goedmaken met hem!quote:
nope ben perfect helder en aan de wiskeyquote:
Ligt hij ergens in een portiekje dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Iedereen is accounted for. Alleen de slaapplaats van Erasmo is door omstandigheden even wat minder comfortabel. Maar dat gaan we goedmaken met hem!
Hij slaapt in zijn auto.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ligt hij ergens in een portiekje dan?
quote:
haha echt? jullie hadden toch een bank voor hem?quote:
En daar tikken ze vanavond een ruitje in, en dan heeft hij het nog warm, want dat blijkt dan Esses te zijnquote:
Lang verhaal... maar we gaan het goedmaken met hemquote:Op zondag 6 februari 2011 02:41 schreef m.k het volgende:
[..]
haha echt? jullie hadden toch een bank voor hem?
katten van je hebben de bank in beslag zekerquote:Op zondag 6 februari 2011 02:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lang verhaal... maar we gaan het goedmaken met hem
Zie je twitter direct message...quote:
Rogerquote:
Zit je haar nog in model?quote:Op zondag 6 februari 2011 03:47 schreef Maitje het volgende:
Woehaha! Erasmo in zijn auto. En ik dacht dat ik een kut avond had
ho ho lekkere mannen op facebookquote:Op zondag 6 februari 2011 03:47 schreef Maitje het volgende:
Woehaha! Erasmo in zijn auto. En ik dacht dat ik een kut avond had
hoor het hopelijk wel :p plus rare foto's met ER pinda-party!!!!quote:Op zondag 6 februari 2011 02:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lang verhaal... maar we gaan het goedmaken met hem
En alle DEFfers wsl de hele avond waarnemend voorwaarts of ze een "luchtmobiel rode" trui langs zagen komen...quote:Op zondag 6 februari 2011 09:40 schreef Rave_NL het volgende:
Goeiemorgen
Ik ben bang dat ik DEFfers heb gespot gisteren..
Hoelaat?quote:Op zondag 6 februari 2011 09:40 schreef Rave_NL het volgende:
Goeiemorgen
nee joh we hadden wat van die vliegeniers erbijquote:Op zondag 6 februari 2011 10:27 schreef Lightning_NL het volgende:
Was het weer zo'n DEF meet zonder mensen die daadwerkelijk bij Defensie werken, of was er wel 1 daadwerkelijke militair bij?
Ik hoop dat je date met de nieuwe mejuffrouw Rave errug goed is gegaan... anders heb je toch een heel gezellige meet gemist!quote:Op zondag 6 februari 2011 09:40 schreef Rave_NL het volgende:
Goeiemorgen
Vertel, ben wel benieuwd wat je excuus was dat je niet even gedag kwam zeggenquote:Op zondag 6 februari 2011 09:40 schreef Rave_NL het volgende:
Goeiemorgen
In de nieuwe landmacht? die heb ik helaas nog niet gekregen en hij staat ook nog niet online.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:09 schreef Transmittendus het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
nee joh we hadden wat van die vliegeniers erbij
Niks bijzonders, klein communicatie probleempje in de treinquote:Op zondag 6 februari 2011 11:49 schreef Vronsky het volgende:
Ja daar ben ik nou ook wel benieuwd naar..
is ook niet zo;) ze voelde zich te superieur voor een tomtom dus ze kwamen niet opdagenquote:
Na was gelukkig niet zo heel lang hoor was maar van 06:00 tot 21:00. En was gister wat vroeger na bed.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:34 schreef Royyy het volgende:
Morge![]()
Nu alweer wakker na je lange dag gisteren?
Nu moet je niet zo flauw doen zeg. De vliegers moeten gewoonweg 95% harder werken dan de rest van defensie en hebben dus geen tijd voor def treffen.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
is ook niet zo;) ze voelde zich te superieur voor een tomtom dus ze kwamen niet opdagen
Sine!!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:29 schreef Sine_Pari het volgende:
Gowde middag Maitje, en andere Def'ers
Je moest lopend naar huis?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:35 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Niks bijzonders, klein communicatie probleempje in de trein
Wtf is dat trouwens met het ov in Utrecht, dat 5 voor 1 de laatste bus al gaat
Mijn zwarte pyjama uiteraard...quote:Op zondag 6 februari 2011 10:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
En alle DEFfers wsl de hele avond waarnemend voorwaarts of ze een "luchtmobiel rode" trui langs zagen komen...![]()
Rave had natuurlijk zwart aan.
Rond een uur of half 7 op CS.quote:
Ik heb de juiste keuze gemaakt hoor. Ik had zeg maar een iets betere slaapplek dan Erasmo..quote:Op zondag 6 februari 2011 11:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik hoop dat je date met de nieuwe mejuffrouw Rave errug goed is gegaan... anders heb je toch een heel gezellige meet gemist!
Ik zag twee ontzettende figuren staan voor de AH to go met een zak chips die een beetje spichtig om zich heen zaten te kijken, maar aangezien ik mijn kansen met de schoonheid niet wou verpesten ben ik er maar met een grote boog omheen gelopen dan haar enthousiast mee te sleuren naar twee man die ik nog nooit gezien heb...quote:Op zondag 6 februari 2011 11:36 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Vertel, ben wel benieuwd wat je excuus was dat je niet even gedag kwam zeggen
Mijn nacht is volledig fucked geweest, van 5-6 even geslapen en toen van 09:30 tot 11:30 weer even
Hier in de buurt stopt alles, bussen en treinen, tussen half 1 en 1quote:Op zondag 6 februari 2011 12:35 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Niks bijzonders, klein communicatie probleempje in de trein
Wtf is dat trouwens met het ov in Utrecht, dat 5 voor 1 de laatste bus al gaat
En nu in goed Nederlands?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
is ook niet zo;) ze voelde zich te superieur voor een tomtom dus ze kwamen niet opdagen
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:44 schreef Rave_NL het volgende:
Ik zag twee ontzettende figuren staan voor de AH to go met een zak chips die een beetje spichtig om zich heen zaten te kijken, maar aangezien ik mijn kansen met de schoonheid niet wou verpesten ben ik er maar met een grote boog omheen gelopen dan haar enthousiast mee te sleuren naar twee man die ik nog nooit gezien heb...
Zo te lezen was het gister erg gezelligquote:Op zondag 6 februari 2011 12:54 schreef ErwinRommel het volgende:
De Guinness vloeide gisteren rijkelijk
De foto's hebben we nog
Dat was het zeker ja. Totdat we in een bomvolle trein zaten..................quote:Op zondag 6 februari 2011 12:55 schreef Maitje het volgende:
[..]
Zo te lezen was het gister erg gezellig.
Hebben jullie niet even een rondom om de vrouwen gemaaktquote:Op zondag 6 februari 2011 12:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat was het zeker ja. Totdat we in een bomvolle trein zaten..................
Die trein zat idd echt ramvol. Niet te geloven. Goed dat ik de trein uitvluchtte............Gevalletje ptsd zeg maar.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:57 schreef Vronsky het volgende:
Bomvolle trein? 's nachts?
Ik ben gewoon hip 1e klas gaan zitten op de terugreis.
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat was het zeker ja. Totdat we in een bomvolle trein zaten..................
Ghehehequote:Op zondag 6 februari 2011 13:04 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Het was zo erg dat de OD moest komen.
Ik kan niet tegen drukte, en de trein zat zo ramvol dat ik een paniekaanval kreeg, wegrende uit de trein etc....quote:
Ow jeetje...quote:Op zondag 6 februari 2011 13:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen drukte, en de trein zat zo ramvol dat ik een paniekaanval kreeg, wegrende uit de trein etc....
Achteraf gezien de juiste reactie, want als ik bleef zitten was het helemaal verkeerd afgelopen.
Of nouja, dr stonden iig twee figuren voor de AH to go en ik had hier gelezen dat er daar een RV was ingericht dus ik trok mijn conclusies...quote:Op zondag 6 februari 2011 12:52 schreef Thaboel het volgende:
Wel bij de ah geweest maar geen chips gegetendus ik vermoed dat je fout zat
Zoiets ja hehehehe.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:05 schreef Thaboel het volgende:
Wrs allemaal een andere deur gepakt, ER vlucht en erasmo mist dat allemaal en zit nog vrolijk in de trein?
Nou, dat is wel jammer dat het zo is afgelopenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zoiets ja hehehehe.
Erasmo stapte geloof ik uit in Lunetten.........heb er verder niet veel meer van meegekregen, had een waas voor m'n ogen. Dat zagen ook de beveiligers later, mocht toen met Lotusss eerste klas zitten waar het rustiger was.
Ja heb wel meedelijden met die mensen in Lunettenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:12 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou, dat is wel jammer dat het zo is afgelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |