Ga gamen!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:05 schreef Maitje het volgende:
De hele middag voor de buis hangen heb ik geen zin in... Iets actiefs gaarne!
Sporten!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:05 schreef Maitje het volgende:
De hele middag voor de buis hangen heb ik geen zin in... Iets actiefs gaarne!
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:45 schreef Rave_NL het volgende:
22 meter zwemmen...
ZONDER ZWEMVEST...__!!!
Ik heb het niet over de instructeurs, dat zal me jeuken.. Maar over het constante geschreeuw en gegil van de kandidaten zelf.. De eerste dagen leek net net een schoolpleinquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:52 schreef Pumatje het volgende:
Dat schreeuwen , ik dacht dat ze daar vanaf zouden gaan stappen.
het werkt ook averechts...
waar?quote:
Levensgevaarlijk, weet je toch!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:50 schreef Erasmo het volgende:
Soesterberg, wel 5 hele kilometers te hard
Puh ^^quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:50 schreef Erasmo het volgende:
Soesterberg, wel 5 hele kilometers te hard
Welke aflevering is er op, die over de PJs?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:13 schreef Pumatje het volgende:
Is deze eenheid van de Air force??
wtf.. wat moet dat Amerikaanse leger met een speciaal clubje overal weggestopt..waarom geen centralisatie?
goed onderbouwd antwoord op mijn vraagquote:
Het is een elite-eenheid van medics die achter vijandelijke linies levens kunnen redden. Waar zou jij hun dan bij willen plaatsen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:15 schreef Pumatje het volgende:
[..]
goed onderbouwd antwoord op mijn vraag
Mwa, de eenheid is oorspronkelijk opgericht met het oog op vliegtuigen die achter vijandelijke linies werden neergehaald, dus wat dat betreft is het opzich best logisch. Worden tijdens operaties gewoon bij eenheden van de andere services ingedeeld, net zoals bijvoorbeeld de Combat Controllers.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:20 schreef Pumatje het volgende:
Bij allesbehalve de luchtmacht .........
of hebben ze ook een specops para Kmar eenheid die in 25 minuten alle Afghanen parkeerboetes kan geven en weg is zonder gehoord of gezien te worden..?![]()
Ik zie net dat de lui van deze aflevering al Commando's en Rangers zijn...
nou nou....
en die staan te kijken dat ze de opleiding niet als individu overleven maar als team, en hoe verassend teamwerk kan zijn ....
Navy SEALS zijn ook vlootbalen..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:20 schreef Pumatje het volgende:
Bij allesbehalve de luchtmacht .........
Nee maar de Kmar heeft wel zijn BSB als speciale club binnen het onderdeel.quote:of hebben ze ook een specops para Kmar eenheid die in 25 minuten alle Afghanen parkeerboetes kan geven en weg is zonder gehoord of gezien te worden..?![]()
Heb je het nu over de duikopleiding?quote:Ik zie net dat de lui van deze aflevering al Commando's en Rangers zijn...
nou nou....
en die staan te kijken dat ze de opleiding niet als individu overleven maar als team, en hoe verassend teamwerk kan zijn ....
Op de fietsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:07 schreef Royyy het volgende:
[..]
Esses, vlug alles opstellen, misschien kun je hem op de terugweg nog eens pakken
Niet normaal die wind.. onze schutting heeft het al begeven.. Die is nu vast gezet met boomstronken van de buurman verderop die zijn boom net heeft omgezaagdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Op de fietsAlhoewel met deze wind in de rug
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:03 schreef Rave_NL het volgende:
Ik ben nu officieel verpest door de baas..
Net een restaurant gereserveerd waar ze vroegen hoe je mijn achternaam spelt. Ratelt pappie er een waterval aan NATO-spelalfabet uit..
Hoorde de klomp aan de andere kant van de lijn breken...
Ik heb dat wel vaker, wil je wat voor iemand spellen dan moet je nadenken voor het Nederlands spelalfabet terwijl het NATO alfabet er klakkeloos uitkomt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:03 schreef Rave_NL het volgende:
Ik ben nu officieel verpest door de baas..
Net een restaurant gereserveerd waar ze vroegen hoe je mijn achternaam spelt. Ratelt pappie er een waterval aan NATO-spelalfabet uit..
Hoorde de klomp aan de andere kant van de lijn breken...
Ik voelde me ook echt een mongool dat ik daarna niet gewoon mijn naam op een normale manier te spellen zonder over elke letter een eeuwigheid na te denken..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik heb dat wel vaker, wil je wat voor iemand spellen dan moet je nadenken voor het Nederlands spelalfabet terwijl het NATO alfabet er klakkeloos uitkomt.
Die aflevering heb ik ook al eens gezien samen met iemand die zn groene baret heeft gehaald: hij heeft tijdens die hele uitzending geen positief woord over die mannen op tv gezegd..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:17 schreef Rave_NL het volgende:
Aspirant-reconmarines die na een kwartiertje watertrappelen op de eerste dag al stoppen...
Militair eigen, geef diezelfde marines een dvd over de KCT-opleiding en ze kraken het ook volkomen af..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:23 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Die aflevering heb ik ook al eens gezien samen met iemand die zn groene baret heeft gehaald: hij heeft tijdens die hele uitzending geen positief woord over die mannen op tv gezegd..
Ik heb nu niks beters te doenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:29 schreef Sunglasses het volgende:
Klopt..
Maar waarom kijk je er dan naar? Ik heb hem op een gegeven moment maar gewoon overgezet (naar GTST)
Omdat 2,5 men overdag niet uitgezonden wordt..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:29 schreef Sunglasses het volgende:
Klopt..
Maar waarom kijk je er dan naar? Ik heb hem op een gegeven moment maar gewoon overgezet (naar GTST)
Ja, ik had het tegen Rave, vergat te quotenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:33 schreef gerco94 het volgende:
[..]
Ik heb nu niks beters te doen
Edit: je had het tegen rave?
Was het nog gelukt met afwassen overigens?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:36 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Ja, ik had het tegen Rave, vergat te quoten
Ik ga vanmiddag naar mn ouders en neem het gewoon lekker mee: onder het mom van mn afwasmachine was kapotquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:38 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Was het nog gelukt met afwassen overigens?
Staat trouwens een leuk artikel in "Landmacht" over een Kapitein van de Rangers die als Liaison Officer bij LMB zit en de VAKOL deed. Hij verkeek zich er toch goed op.quote:
Dankequote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:46 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Wordt het ook![]()
Jullie heel veel plezier op de meet!
Yep, ook ik gebruik dat nog steeds ipv het burger spel alphabet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:13 schreef gerco94 het volgende:
NATO alfabet komt met de tijd, zolang je er maar vaak mee werkt?
welk nr?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Staat trouwens een leuk artikel in "Landmacht" over een Kapitein van de Rangers die als Liaison Officer bij LMB zit en de VAKOL deed. Hij verkeek zich er toch goed op.
Ik neem dat artikel straks wel ff mee bij de meet te Utrecht
Staat nog niet online..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De nieuwste, nummer 1 van februari 2011
nieuwe ZHKH protecoolquote:"Daarom verdwijnt reanimatie als militaire
basisvaardigheid.
Zal ff kijken of ik er een foto van kan maken waarin het leesbaar is, dan stuur ik het wel naar je via een PM.quote:
Kom anders vanavond ookquote:
Bespaar je de moeite, komt van de week vanzelf wel op het intranet..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zal ff kijken of ik er een foto van kan maken waarin het leesbaar is, dan stuur ik het wel naar je via een PM.
Kom je nog wel even een biertje doen? Ben wel benieuwd naar je (op een positieve manier)!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, komt van de week vanzelf wel op het intranet..
Hèhè, ik ga vanavond eerst uit eten met de nieuwe juffrouw Rave, daarna ga ik met haar en vrienden uit in de stad. Dus als jullie de privacy van de O'Connels verlaten en de meer populaire uitgaansgelegenheden opzoeken kun je me zo maar een biertje aanbieden.. Of tweeëntwintig..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kom je nog wel even een biertje doen? Ben wel benieuwd naar je (op een positieve manier)!
Dan krijg je van mij een biertje!
Zooow! Jij laat er ook geen gras over groeienquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hèhè, ik ga vanavond eerst uit eten met de nieuwe juffrouw Rave, daarna ga ik met haar en vrienden uit in de stad. Dus als jullie de privacy van de O'Connels verlaten en de meer populaire uitgaansgelegenheden opzoeken kun je me zo maar een biertje aanbieden.. Of tweeëntwintig..
Ik trek anders wel speciaal voor jou een LMB-rode polo aan zodat je me kan herkennen..
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hèhè, ik ga vanavond eerst uit eten met de nieuwe juffrouw Rave, daarna ga ik met haar en vrienden uit in de stad. Dus als jullie de privacy van de O'Connels verlaten en de meer populaire uitgaansgelegenheden opzoeken kun je me zo maar een biertje aanbieden.. Of tweeëntwintig..
Ik trek anders wel speciaal voor jou een LMB-rode polo aan zodat je me kan herkennen..
hehehe, ok danquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Inderdaad!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:19 schreef Maitje het volgende:
[..]
Zooow! Jij laat er ook geen gras over groeien
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:22 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Inderdaad!
Maar geniet er lekker van!![]()
want voor je het weet stap je op valentijnsdag alweer in het vliegtuig
Is me eerlijk gezegd helemaal niet opgevallen dat hij erin zat, toen ik die aflevering een aantal weken geleden keekquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:24 schreef Vronsky het volgende:
Fruity rudy komt zo in beeld @ discovery!
(Let op de cowboy hoed)
Haatsterquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:19 schreef Maitje het volgende:
[..]
Zooow! Jij laat er ook geen gras over groeien
Ja, het ging alleen wat trager dan normaal..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:22 schreef Vronsky het volgende:
[..]![]()
Heb je die reservering nu wel kunnen maken?
En jij ook bedankt he..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:22 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Inderdaad!
Maar geniet er lekker van!![]()
want voor je het weet stap je op valentijnsdag alweer in het vliegtuig
In het begin is hij een van de weinige in grijze camo.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:31 schreef Royyy het volgende:
[..]
Is me eerlijk gezegd helemaal niet opgevallen dat hij erin zat, toen ik die aflevering een aantal weken geleden keekMaar eens kijken of ik m kan vinden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |