Ga gamen!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:05 schreef Maitje het volgende:
De hele middag voor de buis hangen heb ik geen zin in... Iets actiefs gaarne!
Sporten!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:05 schreef Maitje het volgende:
De hele middag voor de buis hangen heb ik geen zin in... Iets actiefs gaarne!
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:45 schreef Rave_NL het volgende:
22 meter zwemmen...
ZONDER ZWEMVEST...__!!!
Ik heb het niet over de instructeurs, dat zal me jeuken.. Maar over het constante geschreeuw en gegil van de kandidaten zelf.. De eerste dagen leek net net een schoolpleinquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:52 schreef Pumatje het volgende:
Dat schreeuwen , ik dacht dat ze daar vanaf zouden gaan stappen.
het werkt ook averechts...
waar?quote:
Levensgevaarlijk, weet je toch!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:50 schreef Erasmo het volgende:
Soesterberg, wel 5 hele kilometers te hard
Puh ^^quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:50 schreef Erasmo het volgende:
Soesterberg, wel 5 hele kilometers te hard
Welke aflevering is er op, die over de PJs?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:13 schreef Pumatje het volgende:
Is deze eenheid van de Air force??
wtf.. wat moet dat Amerikaanse leger met een speciaal clubje overal weggestopt..waarom geen centralisatie?
goed onderbouwd antwoord op mijn vraagquote:
Het is een elite-eenheid van medics die achter vijandelijke linies levens kunnen redden. Waar zou jij hun dan bij willen plaatsen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:15 schreef Pumatje het volgende:
[..]
goed onderbouwd antwoord op mijn vraag
Mwa, de eenheid is oorspronkelijk opgericht met het oog op vliegtuigen die achter vijandelijke linies werden neergehaald, dus wat dat betreft is het opzich best logisch. Worden tijdens operaties gewoon bij eenheden van de andere services ingedeeld, net zoals bijvoorbeeld de Combat Controllers.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:20 schreef Pumatje het volgende:
Bij allesbehalve de luchtmacht .........
of hebben ze ook een specops para Kmar eenheid die in 25 minuten alle Afghanen parkeerboetes kan geven en weg is zonder gehoord of gezien te worden..?![]()
Ik zie net dat de lui van deze aflevering al Commando's en Rangers zijn...
nou nou....
en die staan te kijken dat ze de opleiding niet als individu overleven maar als team, en hoe verassend teamwerk kan zijn ....
Navy SEALS zijn ook vlootbalen..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:20 schreef Pumatje het volgende:
Bij allesbehalve de luchtmacht .........
Nee maar de Kmar heeft wel zijn BSB als speciale club binnen het onderdeel.quote:of hebben ze ook een specops para Kmar eenheid die in 25 minuten alle Afghanen parkeerboetes kan geven en weg is zonder gehoord of gezien te worden..?![]()
Heb je het nu over de duikopleiding?quote:Ik zie net dat de lui van deze aflevering al Commando's en Rangers zijn...
nou nou....
en die staan te kijken dat ze de opleiding niet als individu overleven maar als team, en hoe verassend teamwerk kan zijn ....
Op de fietsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:07 schreef Royyy het volgende:
[..]
Esses, vlug alles opstellen, misschien kun je hem op de terugweg nog eens pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |