Ik ga winnenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Iedereen mag na 1 april gaan stemmen
Uitleg met het verloop daarvan komt tegen die tijd
Sssst!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:46 schreef Rauzer het volgende:
Leuk, die nieuwe opzet! Hoewel als bolletje hier post dat ze haar inzending heeft opgestuurd en een kwartier later is er een post in het inzendingen-topic 1+1 toch al snel 2 is
.
Vandaar dat ze niet meteen gepost worden zodra het binnen isquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:46 schreef Rauzer het volgende:
Leuk, die nieuwe opzet! Hoewel als bolletje hier post dat ze haar inzending heeft opgestuurd en een kwartier later is er een post in het inzendingen-topic 1+1 toch al snel 2 is
.
Wat slim!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vandaar dat ze niet meteen gepost worden zodra het binnen is
Zodra er meerdere binnen zijn worden deze tegelijk gepost
Als jij het daar op wilt nemen mag je dat van mij doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:15 schreef RaymanNL het volgende:
OMGIk wil ook weer meedoen, al kan ik niet zingen
Waar zijn de audities, in de HMH?
Hé, dat lijkt op mijn tactiekquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:51 schreef Lutte het volgende:
Ik ben me al aan het voorbereiden. Dagelijks stemoefeningen doen en een week voor de opname in retraite zodat ik helemaal zen jullie oren naar de gallemiezen kan helpen!
Hosten van je audio/video kan natuurlijk met een gratis service als:quote:Oké, leuk! Hoe kan ik meedoen?
Je kunt meedoen door een filmpje of geluidsfragment, waar je zingend op te horen bent, op te sturen via PM of deze te e-mailen naar fokidols11@gmail.com . Wij 'blinderen' deze voor je zodat je niet te zien bent en je enkel te horen bent. En je zal binnen de kortste keren te vinden zijn in het daarvoor bestemde topic. Om fraude te voorkomen zul je de tekst 'FOK!' in de gezongen tekst moeten verwerken.
Geen ideequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind het leuk om wel een keer mee te doen.
Ehm, beetje offtopic, maar kan iemand me misschien uitleggen hoe je geluid onder de instrumentale versie van een nummer kan doen? Dat snap ik nog niet echt.
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:34 schreef KeizerKuzco het volgende:
Dan heb ik nog weken om te leren zingen. Mijn grote doorbraak komt eraan
Dat klopt.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:23 schreef welkominspace het volgende:
je moet dus wat opnemen en opsturen?
Ah, top... zetten we die ook ff in de OPquote:Op zondag 6 februari 2011 09:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hosten van je audio/video kan natuurlijk met een gratis service als:
› http://www.zshare.net
› http://www.4shared.com
› http://www.dropbox.com of
› http://www.mediafire.com
Dat zou idd ook kunnenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Gewoon alles in 1x posten, op t laatst, lekker huzzelen :p
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:59 schreef Bolletje... het volgende:
Kom op, waar blijven aaaal die inzendigen??.
Nee doe maar niet, jij bent concurrentiequote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, inzendingen! maar ik heb nog even, dus ik moet even een keer tijd (en een leuk nummer) vinden
Mag ik er ook 2 of 3 inzenden? ;-)quote:Op zondag 13 februari 2011 01:19 schreef iBenny het volgende:
We willen meer inzendingen!
Er zijn er nu nog te weinig. Dus schraap die keeltjes, neem slok een water, zing een liedje en deel het met ons.
Zodat je alle prijzen kunt winnen?quote:Op zondag 13 februari 2011 02:17 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Mag ik er ook 2 of 3 inzenden? ;-)
Damn jammerquote:Op zondag 13 februari 2011 02:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zodat je alle prijzen kunt winnen?
Nee, je kan maar 1x meedoen
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:33 schreef Myraela het volgende:
Ik heb het geprobeerd, ik kan echt niet zingen.
Mijn broer ook, dat zegt nog niks.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:34 schreef AlwaysLikeThis het volgende:
Ik heb ook wat ingezonden, maar is via youtube ook de goeie manier om in te zenden?
Ik hoop het maar
Ik maak me iig niet zo heel erg druk, ik heb zangles
quote:Op zondag 6 februari 2011 09:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hosten van je audio/video kan natuurlijk met een gratis service als:
› http://www.zshare.net
› http://www.4shared.com
› http://www.dropbox.com of
› http://www.mediafire.com
Whehehe dat zegt niksquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:34 schreef AlwaysLikeThis het volgende:
Ik heb ook wat ingezonden, maar is via youtube ook de goeie manier om in te zenden?
Ik hoop het maar
Dat kan je ook idd als manier gebruikenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:34 schreef AlwaysLikeThis het volgende:
Ik hoop het maar
Ik stuur en nog eentje in, onder mijn kloon naamquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:01 schreef iBenny het volgende:
Ik verwacht sowieso nog wel een aantal inzendingen
Komt wel goed! Vorige keer ging het ook hard toen de deadline er aan kwam.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Er er is nog ruim een maand de tijd, dus wellicht komt er nog meer.
Leuke wedstrijd, echt mooie prijzen. Ook goed dat het blinde inzendeningen zijn. Voorkomt dat mensen op uiterlijk of forumvriendjes gaan stemmen. Maar waarom doe jij niet meequote:
ahwquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:33 schreef Danny het volgende:
Omdat hij te jong is om mee te doen, Jayden, 6 jaar, megatalent:
Jaydenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:33 schreef Danny het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:33 schreef Danny het volgende:
Het eerste weekend van april.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:04 schreef Mitz het volgende:
Wanneer komen die inzendingen online, can't wait!
Jawelles...quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawelles...
Kan jou het schelen. Niemand komt erachter dat jij het bent (geweest) en beetje 'gek' doen is ook niet erg
En dat zonder voortanden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:33 schreef Danny het volgende:
Mag je ook een kloon aanmaken en daarmee inleveren?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawelles...
Kan jou het schelen. Niemand komt erachter dat jij het bent (geweest) en beetje 'gek' doen is ook niet erg
Toch niet die van mij he!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:38 schreef iBenny het volgende:
7 waarvan er 1tje is afgekeurd vanwege het niet noemen van 'FOK!' in de tekst.
6 dus
Nee hoor, helemaal nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]Bestempel je haar nu al kansloos voor de overwinning dan?
Time to prove otherwise!
Tuurlijk...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mag je ook een kloon aanmaken en daarmee inleveren?
Nope... die voldoet primaquote:
Dát werkt motiverend!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]Bestempel je haar nu al kansloos voor de overwinning dan?
Time to prove otherwise!
Ik heb ook wel eens meegedaan. Niemand bijt je gelukkig.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dát werkt motiverend!!![]()
*Het tegendeel bewijzen gaat.
Tof duet!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens meegedaan. Niemand bijt je gelukkig.Groot kampvuur in het midden en wij eromheen nummers zingen! Gewoon leuk.
Vorig jaar werd er zelfs een bonusduet opgenomen door twee finalisten!
ok.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:11 schreef iBenny het volgende:
Geluidsfragmenten van jezelf zingende onder de douche mogen ook
Bedenk je natuurlijk ook dat beelden erbij een pre kan zijn...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:11 schreef iBenny het volgende:
Geluidsfragmenten van jezelf zingende onder de douche mogen ook
De filmpjes worden afgeschermd, dus daar heb je niets aan deze keer..anders had ik wel een truitje met laag decolete aangetrokkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Bedenk je natuurlijk ook dat beelden erbij een pre kan zijn...
Gewoon fokquote:Op zondag 13 maart 2011 21:01 schreef Lesterr het volgende:
Oh leuk, leuk,leuk.
Ik zou even wat uitzoeken en inzenden.
Ik heb echt keiharde faalangst maar het is nu toch maar voor de cam. Hoe spreek je FOK! Uit eigenlijk? :$ gewoon fok? Of F-O-K ?
Bedenk wel dat 1000 en mensen jouw filmpje gaan zien.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:01 schreef Lesterr het volgende:
Ik heb echt keiharde faalangst maar het is nu toch maar voor de cam.
Fuck, maar dan met een 'o' ipv 'u'quote:Op zondag 13 maart 2011 21:01 schreef Lesterr het volgende:
Oh leuk, leuk,leuk.
Ik zou even wat uitzoeken en inzenden.
Ik heb echt keiharde faalangst maar het is nu toch maar voor de cam. Hoe spreek je FOK! Uit eigenlijk? :$ gewoon fok? Of F-O-K ?
Mag je zelf weten, zolang het maar aan de eisen voldoet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:58 schreef Flounder het volgende:
Hoeveel moet je inzingen? Couplet en refrein of een compleet nummer?
En acapella of met muzikale begeleiding?
Helemaal nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:09 schreef iBenny het volgende:
Deelnemers van vorige jaren zullen nog ff gespammed worden via PM
Waar blijft de reclame? Ik zie alleen dit topic steeds... Is er een FP-bericht dat steeds geschopt wordt?quote:
http://frontpage.fok.nl/s(...)-doe-mee-en-win.htmlquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Waar blijft de reclame? Ik zie alleen dit topic steeds... Is er een FP-bericht dat steeds geschopt wordt?
Maar de sitenews wordt zo slecht opgemerkt, een normaal bericht werkt veel beter.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/s(...)-doe-mee-en-win.html
Ehm, eigenlijk niet. Tenzij je een echt goede reden weet te verzinnen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:30 schreef Flounder het volgende:
Mag je ook iets opnieuw inzenden voor de deadline van 1 april? Een ander liedje bedoel ik?
Een leuker nummer dat me beter ligt.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ehm, eigenlijk niet. Tenzij je een echt goede reden weet te verzinnen.
Gewoon doen. Omdat het kanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:33 schreef gastwatdefok het volgende:
ik zal het maar proberen, ookal zal ik de moed bijeen moeten rapen
quote:
dat dusquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:11 schreef Bolletje... het volgende:
Ik vind het zooooooooo spannend..straks word ik helemaal afgekraakt
Moet het een heel nr zijn of bv alleen een refrein?quote:Je kunt meedoen door een filmpje of geluidsfragment, waar je zingend op te horen bent, op te sturen via PM
Dit is de vierde keer dat ik meedoe, dus ik vind 't niet heel schokkend als mensen mij gewoon herkennenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar jij weet welke inzending jij bent neem ik aan.
Ook een goed argument.quote:
Dat kan, mag en is primaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:24 schreef gastwatdefok het volgende:
kan ik gewoon met vocaroo wat opnemen?
(www.vocaroo.com)
Mag beiden. De keuze is daarin aan jouquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet het een heel nr zijn of bv alleen een refrein?
je hebt een PM ontvangen eroverquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:35 schreef gastwatdefok het volgende:
vraag me af of ik door kom nu ik hem verstuurd heb.
hoelang tot hij is goed/afgekeurd?
Het is blind en dat zou ik eigenlijk wel zo willen houden. Dus aangeven welke inzending van jou is, is niet toegestaan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
overigens lijkt 't me wel zo dat het niet de bedoeling is dat mensen gaan 'raden' of 'zeggen wie het is'?als je het niet weet, dan weet je het gewoon niet en dan moet het zo blijven? Of wat?
Goed punt... moet idd dat zijn!quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:44 schreef Lesterr het volgende:
huh vandaag?
In OP staat tot vrijdag 1 april 23:59
Dat hoeft niet lastig te zijn toch?quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:41 schreef motorbloempje het volgende:
oh, dat heb ik dus niet gedaan
maar kommopik doe al 4 jaar mee
Daarbij ben ik inmiddels verkouden
pfieeuw ik schrok al. Maar je mag dus ook voor het nummer al FOK! Zeggen dus hoeft niet perse in de gezongen tekst?quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, zo heb ik het gedaan. (Je eigen stem terughoren...)
Dat magquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:05 schreef Lesterr het volgende:
[..]
pfieeuw ik schrok al. Maar je mag dus ook voor het nummer al FOK! Zeggen dus hoeft niet perse in de gezongen tekst?
Inderdaad! Mag dat niet dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]dus je hebt FoK! met je eigen stem gezegd en de rest is van 'n ander?
Ja, dit. Bij mij was er alleen wel iemand thuis.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
ik stond ook te trillen toen ik stond te zingen hoor, en er was niemand thuis![]()
Er staat toch duidelijk "in de gezongen tekst" in de OP?quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:05 schreef Lesterr het volgende:
[..]
pfieeuw ik schrok al. Maar je mag dus ook voor het nummer al FOK! Zeggen dus hoeft niet perse in de gezongen tekst?
quote:Om fraude te voorkomen zul je de tekst 'FOK!' in de gezongen tekst moeten verwerken.
Maar ik denk dat Benny zelf wel in kan zien of het inderdaad de zingende persoon is die ook FOK! vermeldt. Mocht er toch twijfel zijn kan Benny daar alsnog even naar vragen tochquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:56 schreef iBenny het volgende:
Dat hoeft niet lastig te zijn toch?
'FOK!' inspreken, plakken voor het gezongen liedje und tadaah!
Daar komt het wel op neerquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:05 schreef Lesterr het volgende:
Ja dat dacht ik ook, maar ik lees hierboven dus dat dat niet perse hoeft:
[..]
Maar ik denk dat Benny zelf wel in kan zien of het inderdaad de zingende persoon is die ook FOK! vermeldt. Mocht er toch twijfel zijn kan Benny daar alsnog even naar vragen toch
Oh kutquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:38 schreef Lutte het volgende:
Ik denk dat het wel te horen is als een zware mannenstem die 'FOK!Idols 2011' zegt opeens begint te zingen met het stemgeluid van Jennifer Ewbank.
Heb ik me daar de songtekst voor niks aan zitten te passen naar een belachelijk fok-zinnetjequote:Op woensdag 30 maart 2011 15:35 schreef Lesterr het volgende:
Goeie zaak hoor, maar volgens mij ging het Ang3l om dat het in het zingende gedeelte moest voorkomen. Zo staat het dus wel in OP aangegeven, maar als jij vermeldt dat het gewoon ervoor kan, dan is dat ook prima natuurlijk. Alleen dan moet je er wel even zeker van zijn dat diegene niet 'ik zing dit voor FOK!' monteert bij een filmpje dat helemaal niet van hem/haar is. Maar ik denk dat jij dat wel gewoon kan inzien, en anders, zoals ik zei, bij twijfel alsnog er naar vragen
Ook dat jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
en kommopvals spelen voor een virtuele talentenjacht
Het is in eerdere edities wel gebeurd hoor, zelfs gewoon op beeld.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
en kommopvals spelen voor een virtuele talentenjacht
stemgeluid van Jennifer Ewbankquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:38 schreef Lutte het volgende:
Ik denk dat het wel te horen is als een zware mannenstem die 'FOK!Idols 2011' zegt opeens begint te zingen met het stemgeluid van Jennifer Ewbank.
Serieus?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is in eerdere edities wel gebeurd hoor, zelfs gewoon op beeld.
Ik ook, en nu na het inzenden dan denk ik; 'oh nee, had ik dit wel moeten doen'quote:
Neh, ik zing ook alleen maar onder de douche in de auto hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:57 schreef Lesterr het volgende:
[..]
Ik ook, en nu na het inzenden dan denk ik; 'oh nee, had ik dit wel moeten doen'
En ik ben zo bang dat jullie allemaal echt zo en dan ook zoooveel beter zijn haha.
Dan zak ik echt door de grond van schaamte
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:29 schreef shiznuts het volgende:
Dit jaar geen entry van mij trouwens (sorry fans). Maar ik heb sinds kort gelukkig al een goede setup, een Zoom H1 audiorecorder, op een tripod, met een popfiltermount, dus die gave Sennheiser-prijs is de winnaar van deze editie heel erg gegund!
Jezelf terughoren klinkt inderdaad erg stom, zeker ook als je opname-apparatuur van nauwelijks noemenswaardige kwaliteit is. Maar aan de andere kant, als je jezelf vaak genoeg terughoort, dan kun je wel kritisch kijkenluisteren naar wat er beter kan. Is echt opmerkelijk hoeveel iets beter klinkt wanneer je het tig keer herhaalt en teruggeluisterd hebt en dingetjes dan net ff wat anders doet, zodat het niet langer meer stom klinkt wanneer je jezelf terugbeluisterd. Wat ook een verschil maakt is hoe je het daarna afspeelt. Ingebouwde laptopspeakers? Geen goed idee. Gewone hoofdtelefoon, mwoah. PC speakerset, hum, weet nie. Beste luisterervaring heb ik met in-ear oordopjes.
En nu snel die laatste dagen nog ff die keeltjes van jullie schrapen en zet die microfoon aan!
Veel succes en vooral plezier iedereen!
Dat wil ik geloven.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest al de hele tijd m'n best doen die klote microfoon van de webcam niet te laten kraken
(wat dus niet 100% gelukt is... ik krijs te hard denk ik
)
Iedereen die inzendt is natuurlijk een potentiële winnaar.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat zijn jullie allemaal onzeker.. Ik krijg gewoon hhet idee zo dat ik kan winnen.. Hahha!
12quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoeveel inzendingen zijner ondertussen??
daar zat ik ook al aan te denken, maar ja, je geeft je immers wel op dus ja.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:26 schreef missyB het volgende:
oke, inzending voorzien van fok in de tekst nu maar afwachten.
succes iedereen
(vind het stiekum toch wel spannend)
Weet niet of ik al het commentaar ga lezen hahahah
Gewoon de naam van een liedje dat je wilt met erachter 'karaoke' zoeken op YouTube, dan vind je vast wel iets!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:07 schreef Saisai het volgende:
ik wil ook best meedoen, maar kan geen (goed) instrumentaal nummer vinden. Dat wordt niks dus.
Je kan gewoon gebruikmaken van Youtube. Daar zijn heel wat liedjes instrumentaal te vinden (onder 'instrumental' of 'karaoke' ).quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:07 schreef Saisai het volgende:
ik wil ook best meedoen, maar kan geen (goed) instrumentaal nummer vinden. Dat wordt niks dus.
ja dat weet ik, maar dat is allemaal zo standaard..quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gewoon de naam van een liedje dat je wilt met erachter 'karaoke' zoeken op YouTube, dan vind je vast wel iets!
Ik wilde net zeggen. Het gaat om zangtalent.quote:
Jahquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen. Het gaat om zangtalent.Pure vocals mag natuurlijk ook!
Als ik dat toch konquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:11 schreef Dastan het volgende:
Of jezelf begeleiden, natuurlijk. Dat is helemaal muzikaal.
O, jammer. Ik kan een beetje gitaar spelen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik dat toch kon. Ik kan alleen geen gitaar spelen
. Of piano. Of iets anders waar je tegelijkertijd bij kan zingen
.
Ik kan dansen... maar dat hijgt zo tijdens het zingenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik dat toch kon. Ik kan alleen geen gitaar spelen
. Of piano. Of iets anders waar je tegelijkertijd bij kan zingen
.
Dan val ik door de mand met mijn uitzending en is het niet anoniem meerquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:11 schreef Dastan het volgende:
Of jezelf begeleiden, natuurlijk. Dat is helemaal muzikaal.
Ah joh, mensen herjkennen je stem toch wel van vorig jaar.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:48 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Dan val ik door de mand met mijn uitzending en is het niet anoniem meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 61% gewijzigd door ssebass op 31-03-2011 14:42:53 ]"Happiness is not getting more, but wanting less"
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:36 schreef ssebass het volgende:
Jaja het is gelukt om vanochtend nog iets op te nemen. Ik doe dus ook weer een keertje mee. Even kijken waar ik het naar toe moet sturen.
Het zijn toch wel allemaal filmpjes van de deelnemers, zou wel jammer zijn als dat niet zo is. Andere jaren was dit wel het geval. Is toch leuker dan alleen geluid.ehm.. je moet onherkenbaar zijn hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Waarom dat dan? Is dat nieuw? Voor niets bezig geweest om met windows moviemaker het geluid en beeld gelijk te krijgen. Jammer...quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ehm.. je moet onherkenbaar zijn hè?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:36 schreef ssebass het volgende:
Jaja het is gelukt om vanochtend nog iets op te nemen. Ik doe dus ook weer een keertje mee. Even kijken waar ik het naar toe moet sturen.
Het zijn toch wel allemaal filmpjes van de deelnemers, zou wel jammer zijn als dat niet zo is. Andere jaren was dit wel het geval. Is toch leuker dan alleen geluid.Het is nu meer The voice of fok ipv Fok idols, dus nee, geen filmpjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
staat duidelijk in de OPquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:03 schreef ssebass het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Is dat nieuw? Voor niets bezig geweest om met windows moviemaker het geluid en beeld gelijk te krijgen. Jammer...
Ah klasse heb nu de op gelezen. Zie ook dat je fok erin moet verwerken om fraude te voorkomen. Heb ik dus niet gedaan, maargoed aangezien ik een filmpje heb en een fotoboek moet dat ook wel goed zijn neem ik aan.quote:
Ik vind dit ook goede verificatie.. (negeer mijn PM bij dezen maarquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:31 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ah klasse heb nu de op gelezen. Zie ook dat je fok erin moet verwerken om fraude te voorkomen. Heb ik dus niet gedaan, maargoed aangezien ik een filmpje heb en een fotoboek moet dat ook wel goed zijn neem ik aan.
Dat kan ikquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, volgens mij kan iBenny wel van een filmpje het geluid rippen? Geen idee, moet ie zelf even komen zeggen.
Ehm, daar moeten we nog ff naar kijken.. zou best kunnenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:38 schreef motorbloempje het volgende:
komen er geen meerdere rondes dit jaar? Dat was ook wel leuk vond ik vorig jaar!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:50 schreef iBenny het volgende:
Ehm, daar moeten we nog ff naar kijken.. zou best kunnen
Haha ja en ik zou ook niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:20 schreef Ang3l het volgende:
Whut?Meer liedjes zingen?
De buren bonkten nu al op de muren
is een topic lezen moeilijk?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:57 schreef Saisai het volgende:
o ik ken iemand die een filmpje heeft gestuurd... (waar hij op te zien is) Is dat een probleem? Want dan zal ik hem even moeten bellen dat hij een geluidsfragment stuurt.
of hoeft dat niet perse
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:57 schreef Saisai het volgende:
o ik ken iemand die een filmpje heeft gestuurd... (waar hij op te zien is) Is dat een probleem? Want dan zal ik hem even moeten bellen dat hij een geluidsfragment stuurt.
of hoeft dat niet perse
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, volgens mij kan iBenny wel van een filmpje het geluid rippen? Geen idee, moet ie zelf even komen zeggen.
quote:
Dat hoeft niet per sequote:Op donderdag 31 maart 2011 16:57 schreef Saisai het volgende:
of hoeft dat niet perse
Het logo van FOK!Idols in beeld, terwijl je kandidaat hoort zingenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:20 schreef Lesterr het volgende:
wat bedoel je eigenlijk precies met onherkenbaar maken? Wordt t blur gemaakt? Of met allemaal blokjes? Gewoon zwart scherm? Weet je al hoe je dat gaat doen?
Dat is natuurlijk nooit helemaal te controlerenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:20 schreef missyB het volgende:
je kan natuurlijk wel heel makkelijk via pm stemmen ronselen door te zeggen psttt ik ben inzending 888 ofzo? En als je dan veel vriendjes en vriendinnetjes hebt.
gaan jullie dat nog op een bepaalde manier ondervangen?
heb nl verder geen idee hoe deze wedstrijd verder gaat en hoe er bepaald word wie er wint etc.
Het gebeurt hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:35 schreef Lesterr het volgende:
dat zou echt laag zijn, als iemand dat zou doen. Ik hoop ook dat, mocht het toch voorkomen, die mensen daar dan niet op ingaan. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat het niet gebeurd, het gaat de meeste volgens mij niet eens om de winst.
eenderde van die stemmen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Gastwatdefok en Ang3l en ik komen uit hetzelfde groepje, dus wij hebben ieder maar eenderde van die stemmen!
ik ga niemand ronselenquote:
ik hoef niet perse te winnenquote:
Die prijs is wel tof ja, professioneel opnemen enzo. Altijd handig.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik gewoon voor de lol. Niets meer en niets minder. En stiekem ook omdat ik die prijs wil, maar dat is gewoon omdat ik slecht tegen mijn verlies kan
.
Gediskwalificeerd en natuurlijk meteen een social outcast op Fok hequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:54 schreef shiznuts het volgende:
Laten we hopen dat iedereen het risico om gediskwalificeerd te worden niet wil lopen en dat genoeg afschrikt.
Daarvoor dient iedereen zich dus anoniem te houden/niet uit te spreken over hun inzending lijkt me.
Ik heb natuurlijk de hele [Singles] bende nog hequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Gastwatdefok en Ang3l en ik komen uit hetzelfde groepje, dus wij hebben ieder maar eenderde van die stemmen!
Ja precies. Ik bedoel, ik zing altijd in de douche en de auto en (vroege) met m'n beste vriendin, maar verder wil ik nooit dat iemand 't hoort. Nu het "anoniem" is dacht .... ach, what the fok ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:53 schreef gastwatdefok het volgende:
ik doe mee omdat ik me afvraag of ik kan zingen
He, ik kan heel ESF [Lesbeau] USSC TTKLPT (die steunen me vast nog welquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk de hele [Singles] bende nog he![]()
Maar wees gerust, die weten niet eens dat ik meedoe hoor.
Het was een grapje. Ik wist waar Erik op doeldequote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was een grapje. Ik wist waar Erik op doeldeVandaar.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
He, ik kan heel ESF [Lesbeau] USSC TTKLPT (die steunen me vast nog wel) en alle crew van het forum en de FP achter me scharen.
aaawh geen foboquote:Op vrijdag 1 april 2011 02:45 schreef Flounder het volgende:
Mensen, stem gewoon op wat je het mooist vind qua zang, zonder aanziens des persoons.
Ik zou het namelijk heel vervelend als ik zou winnen omdat jullie mij allemaal zo'n lekker ding vinden.![]()
![]()
Zijn er nu 18 (zo uit mijn hoofd)quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:50 schreef Lesterr het volgende:
gister trouwens nog nieuwe inzendingen binnen gekomen?
Yup.. alleen vandaag nogquote:
Het is nu 1 april 11.02. Ja dusquote:Insturen kan vanaf nu tot vrijdag 1 april 23:59
Je zorgt er maar voor dat het vanavond om 00:00 uur online staat.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moet ff kijken of morgen al lukt, maar sowieso wil ik dit weekend alles geplaatst hebben
dat dusquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:44 schreef Flounder het volgende:
[..]
Je zorgt er maar voor dat het vanavond om 00:00 uur online staat.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:44 schreef Flounder het volgende:
[..]
Je zorgt er maar voor dat het vanavond om 00:00 uur online staat.
Motorbloempje, had jij het eigenlijk nog doorgegeven aan iBenny van die paarse kleedkamer voor jou en die fles champagne? En 2 biertjes, en een BVO voor mij?quote:
zie:quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Mevrouw heeft een keer gewonnen en denkt dat ze iets te zeggen heeft!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:38 schreef Flounder het volgende:
[..]
Motorbloempje, had jij het eigenlijk nog doorgegeven aan iBenny van die paarse kleedkamer voor jou en die fles champagne? En 2 biertjes, en een BVO voor mij?
Ik eis dat alle M&M's groen met paars zijn!quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:38 schreef Flounder het volgende:
[..]
Motorbloempje, had jij het eigenlijk nog doorgegeven aan iBenny van die paarse kleedkamer voor jou en die fles champagne? En 2 biertjes, en een BVO voor mij?
tssssssk, wie ben jij nou weer? SECURITY!! D'r staat hier weer zo'n hysterische fan bij MB en mij.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik eis dat alle M&M's groen met paars zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |