quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
He, ik kan heel ESF [Lesbeau] USSC TTKLPT (die steunen me vast nog wel) en alle crew van het forum en de FP achter me scharen.
aaawh geen foboquote:Op vrijdag 1 april 2011 02:45 schreef Flounder het volgende:
Mensen, stem gewoon op wat je het mooist vind qua zang, zonder aanziens des persoons.
Ik zou het namelijk heel vervelend als ik zou winnen omdat jullie mij allemaal zo'n lekker ding vinden.![]()
![]()
Zijn er nu 18 (zo uit mijn hoofd)quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:50 schreef Lesterr het volgende:
gister trouwens nog nieuwe inzendingen binnen gekomen?
Yup.. alleen vandaag nogquote:
Het is nu 1 april 11.02. Ja dusquote:Insturen kan vanaf nu tot vrijdag 1 april 23:59
Je zorgt er maar voor dat het vanavond om 00:00 uur online staat.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moet ff kijken of morgen al lukt, maar sowieso wil ik dit weekend alles geplaatst hebben
dat dusquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:44 schreef Flounder het volgende:
[..]
Je zorgt er maar voor dat het vanavond om 00:00 uur online staat.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:44 schreef Flounder het volgende:
[..]
Je zorgt er maar voor dat het vanavond om 00:00 uur online staat.
Motorbloempje, had jij het eigenlijk nog doorgegeven aan iBenny van die paarse kleedkamer voor jou en die fles champagne? En 2 biertjes, en een BVO voor mij?quote:
zie:quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Mevrouw heeft een keer gewonnen en denkt dat ze iets te zeggen heeft!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:38 schreef Flounder het volgende:
[..]
Motorbloempje, had jij het eigenlijk nog doorgegeven aan iBenny van die paarse kleedkamer voor jou en die fles champagne? En 2 biertjes, en een BVO voor mij?
Ik eis dat alle M&M's groen met paars zijn!quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:38 schreef Flounder het volgende:
[..]
Motorbloempje, had jij het eigenlijk nog doorgegeven aan iBenny van die paarse kleedkamer voor jou en die fles champagne? En 2 biertjes, en een BVO voor mij?
tssssssk, wie ben jij nou weer? SECURITY!! D'r staat hier weer zo'n hysterische fan bij MB en mij.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik eis dat alle M&M's groen met paars zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |