SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 61% gewijzigd door ssebass op 31-03-2011 14:42:53 ]"Happiness is not getting more, but wanting less"
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:36 schreef ssebass het volgende:
Jaja het is gelukt om vanochtend nog iets op te nemen. Ik doe dus ook weer een keertje mee. Even kijken waar ik het naar toe moet sturen.
Het zijn toch wel allemaal filmpjes van de deelnemers, zou wel jammer zijn als dat niet zo is. Andere jaren was dit wel het geval. Is toch leuker dan alleen geluid.ehm.. je moet onherkenbaar zijn hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Waarom dat dan? Is dat nieuw? Voor niets bezig geweest om met windows moviemaker het geluid en beeld gelijk te krijgen. Jammer...quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ehm.. je moet onherkenbaar zijn hè?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:36 schreef ssebass het volgende:
Jaja het is gelukt om vanochtend nog iets op te nemen. Ik doe dus ook weer een keertje mee. Even kijken waar ik het naar toe moet sturen.
Het zijn toch wel allemaal filmpjes van de deelnemers, zou wel jammer zijn als dat niet zo is. Andere jaren was dit wel het geval. Is toch leuker dan alleen geluid.Het is nu meer The voice of fok ipv Fok idols, dus nee, geen filmpjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
staat duidelijk in de OPquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:03 schreef ssebass het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Is dat nieuw? Voor niets bezig geweest om met windows moviemaker het geluid en beeld gelijk te krijgen. Jammer...
Ah klasse heb nu de op gelezen. Zie ook dat je fok erin moet verwerken om fraude te voorkomen. Heb ik dus niet gedaan, maargoed aangezien ik een filmpje heb en een fotoboek moet dat ook wel goed zijn neem ik aan.quote:
Ik vind dit ook goede verificatie.. (negeer mijn PM bij dezen maarquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:31 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ah klasse heb nu de op gelezen. Zie ook dat je fok erin moet verwerken om fraude te voorkomen. Heb ik dus niet gedaan, maargoed aangezien ik een filmpje heb en een fotoboek moet dat ook wel goed zijn neem ik aan.
Dat kan ikquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, volgens mij kan iBenny wel van een filmpje het geluid rippen? Geen idee, moet ie zelf even komen zeggen.
Ehm, daar moeten we nog ff naar kijken.. zou best kunnenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:38 schreef motorbloempje het volgende:
komen er geen meerdere rondes dit jaar? Dat was ook wel leuk vond ik vorig jaar!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:50 schreef iBenny het volgende:
Ehm, daar moeten we nog ff naar kijken.. zou best kunnen
Haha ja en ik zou ook niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:20 schreef Ang3l het volgende:
Whut?Meer liedjes zingen?
De buren bonkten nu al op de muren
is een topic lezen moeilijk?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:57 schreef Saisai het volgende:
o ik ken iemand die een filmpje heeft gestuurd... (waar hij op te zien is) Is dat een probleem? Want dan zal ik hem even moeten bellen dat hij een geluidsfragment stuurt.
of hoeft dat niet perse
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:57 schreef Saisai het volgende:
o ik ken iemand die een filmpje heeft gestuurd... (waar hij op te zien is) Is dat een probleem? Want dan zal ik hem even moeten bellen dat hij een geluidsfragment stuurt.
of hoeft dat niet perse
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, volgens mij kan iBenny wel van een filmpje het geluid rippen? Geen idee, moet ie zelf even komen zeggen.
quote:
Dat hoeft niet per sequote:Op donderdag 31 maart 2011 16:57 schreef Saisai het volgende:
of hoeft dat niet perse
Het logo van FOK!Idols in beeld, terwijl je kandidaat hoort zingenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:20 schreef Lesterr het volgende:
wat bedoel je eigenlijk precies met onherkenbaar maken? Wordt t blur gemaakt? Of met allemaal blokjes? Gewoon zwart scherm? Weet je al hoe je dat gaat doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |