Jawelles...quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawelles...
Kan jou het schelen. Niemand komt erachter dat jij het bent (geweest) en beetje 'gek' doen is ook niet erg
En dat zonder voortanden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:33 schreef Danny het volgende:
Omdat hij te jong is om mee te doen, Jayden, 6 jaar, megatalent:
Mag je ook een kloon aanmaken en daarmee inleveren?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawelles...
Kan jou het schelen. Niemand komt erachter dat jij het bent (geweest) en beetje 'gek' doen is ook niet erg
Toch niet die van mij he!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:38 schreef iBenny het volgende:
7 waarvan er 1tje is afgekeurd vanwege het niet noemen van 'FOK!' in de tekst.
6 dus
Nee hoor, helemaal nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]Bestempel je haar nu al kansloos voor de overwinning dan?
Time to prove otherwise!
Tuurlijk...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mag je ook een kloon aanmaken en daarmee inleveren?
Nope... die voldoet primaquote:
Dát werkt motiverend!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]Bestempel je haar nu al kansloos voor de overwinning dan?
Time to prove otherwise!
Ik heb ook wel eens meegedaan. Niemand bijt je gelukkig.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dát werkt motiverend!!![]()
*Het tegendeel bewijzen gaat.
Tof duet!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens meegedaan. Niemand bijt je gelukkig.Groot kampvuur in het midden en wij eromheen nummers zingen! Gewoon leuk.
Vorig jaar werd er zelfs een bonusduet opgenomen door twee finalisten!
ok.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:11 schreef iBenny het volgende:
Geluidsfragmenten van jezelf zingende onder de douche mogen ook
Bedenk je natuurlijk ook dat beelden erbij een pre kan zijn...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:11 schreef iBenny het volgende:
Geluidsfragmenten van jezelf zingende onder de douche mogen ook
De filmpjes worden afgeschermd, dus daar heb je niets aan deze keer..anders had ik wel een truitje met laag decolete aangetrokkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Bedenk je natuurlijk ook dat beelden erbij een pre kan zijn...
Gewoon fokquote:Op zondag 13 maart 2011 21:01 schreef Lesterr het volgende:
Oh leuk, leuk,leuk.
Ik zou even wat uitzoeken en inzenden.
Ik heb echt keiharde faalangst maar het is nu toch maar voor de cam. Hoe spreek je FOK! Uit eigenlijk? :$ gewoon fok? Of F-O-K ?
Bedenk wel dat 1000 en mensen jouw filmpje gaan zien.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:01 schreef Lesterr het volgende:
Ik heb echt keiharde faalangst maar het is nu toch maar voor de cam.
Fuck, maar dan met een 'o' ipv 'u'quote:Op zondag 13 maart 2011 21:01 schreef Lesterr het volgende:
Oh leuk, leuk,leuk.
Ik zou even wat uitzoeken en inzenden.
Ik heb echt keiharde faalangst maar het is nu toch maar voor de cam. Hoe spreek je FOK! Uit eigenlijk? :$ gewoon fok? Of F-O-K ?
Mag je zelf weten, zolang het maar aan de eisen voldoet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:58 schreef Flounder het volgende:
Hoeveel moet je inzingen? Couplet en refrein of een compleet nummer?
En acapella of met muzikale begeleiding?
Helemaal nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:09 schreef iBenny het volgende:
Deelnemers van vorige jaren zullen nog ff gespammed worden via PM
Waar blijft de reclame? Ik zie alleen dit topic steeds... Is er een FP-bericht dat steeds geschopt wordt?quote:
http://frontpage.fok.nl/s(...)-doe-mee-en-win.htmlquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Waar blijft de reclame? Ik zie alleen dit topic steeds... Is er een FP-bericht dat steeds geschopt wordt?
Maar de sitenews wordt zo slecht opgemerkt, een normaal bericht werkt veel beter.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/s(...)-doe-mee-en-win.html
Ehm, eigenlijk niet. Tenzij je een echt goede reden weet te verzinnen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:30 schreef Flounder het volgende:
Mag je ook iets opnieuw inzenden voor de deadline van 1 april? Een ander liedje bedoel ik?
Een leuker nummer dat me beter ligt.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ehm, eigenlijk niet. Tenzij je een echt goede reden weet te verzinnen.
Gewoon doen. Omdat het kanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:33 schreef gastwatdefok het volgende:
ik zal het maar proberen, ookal zal ik de moed bijeen moeten rapen
quote:
dat dusquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:11 schreef Bolletje... het volgende:
Ik vind het zooooooooo spannend..straks word ik helemaal afgekraakt
Moet het een heel nr zijn of bv alleen een refrein?quote:Je kunt meedoen door een filmpje of geluidsfragment, waar je zingend op te horen bent, op te sturen via PM
Dit is de vierde keer dat ik meedoe, dus ik vind 't niet heel schokkend als mensen mij gewoon herkennenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar jij weet welke inzending jij bent neem ik aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |