Ik ga winnenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Iedereen mag na 1 april gaan stemmen
Uitleg met het verloop daarvan komt tegen die tijd
Sssst!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:46 schreef Rauzer het volgende:
Leuk, die nieuwe opzet! Hoewel als bolletje hier post dat ze haar inzending heeft opgestuurd en een kwartier later is er een post in het inzendingen-topic 1+1 toch al snel 2 is
.
Vandaar dat ze niet meteen gepost worden zodra het binnen isquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:46 schreef Rauzer het volgende:
Leuk, die nieuwe opzet! Hoewel als bolletje hier post dat ze haar inzending heeft opgestuurd en een kwartier later is er een post in het inzendingen-topic 1+1 toch al snel 2 is
.
Wat slim!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vandaar dat ze niet meteen gepost worden zodra het binnen is
Zodra er meerdere binnen zijn worden deze tegelijk gepost
Als jij het daar op wilt nemen mag je dat van mij doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:15 schreef RaymanNL het volgende:
OMGIk wil ook weer meedoen, al kan ik niet zingen
Waar zijn de audities, in de HMH?
Hé, dat lijkt op mijn tactiekquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:51 schreef Lutte het volgende:
Ik ben me al aan het voorbereiden. Dagelijks stemoefeningen doen en een week voor de opname in retraite zodat ik helemaal zen jullie oren naar de gallemiezen kan helpen!
Hosten van je audio/video kan natuurlijk met een gratis service als:quote:Oké, leuk! Hoe kan ik meedoen?
Je kunt meedoen door een filmpje of geluidsfragment, waar je zingend op te horen bent, op te sturen via PM of deze te e-mailen naar fokidols11@gmail.com . Wij 'blinderen' deze voor je zodat je niet te zien bent en je enkel te horen bent. En je zal binnen de kortste keren te vinden zijn in het daarvoor bestemde topic. Om fraude te voorkomen zul je de tekst 'FOK!' in de gezongen tekst moeten verwerken.
Geen ideequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind het leuk om wel een keer mee te doen.
Ehm, beetje offtopic, maar kan iemand me misschien uitleggen hoe je geluid onder de instrumentale versie van een nummer kan doen? Dat snap ik nog niet echt.
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:34 schreef KeizerKuzco het volgende:
Dan heb ik nog weken om te leren zingen. Mijn grote doorbraak komt eraan
Dat klopt.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:23 schreef welkominspace het volgende:
je moet dus wat opnemen en opsturen?
Ah, top... zetten we die ook ff in de OPquote:Op zondag 6 februari 2011 09:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hosten van je audio/video kan natuurlijk met een gratis service als:
› http://www.zshare.net
› http://www.4shared.com
› http://www.dropbox.com of
› http://www.mediafire.com
Dat zou idd ook kunnenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Gewoon alles in 1x posten, op t laatst, lekker huzzelen :p
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:59 schreef Bolletje... het volgende:
Kom op, waar blijven aaaal die inzendigen??.
Nee doe maar niet, jij bent concurrentiequote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, inzendingen! maar ik heb nog even, dus ik moet even een keer tijd (en een leuk nummer) vinden
Mag ik er ook 2 of 3 inzenden? ;-)quote:Op zondag 13 februari 2011 01:19 schreef iBenny het volgende:
We willen meer inzendingen!
Er zijn er nu nog te weinig. Dus schraap die keeltjes, neem slok een water, zing een liedje en deel het met ons.
Zodat je alle prijzen kunt winnen?quote:Op zondag 13 februari 2011 02:17 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Mag ik er ook 2 of 3 inzenden? ;-)
Damn jammerquote:Op zondag 13 februari 2011 02:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zodat je alle prijzen kunt winnen?
Nee, je kan maar 1x meedoen
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:33 schreef Myraela het volgende:
Ik heb het geprobeerd, ik kan echt niet zingen.
Mijn broer ook, dat zegt nog niks.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:34 schreef AlwaysLikeThis het volgende:
Ik heb ook wat ingezonden, maar is via youtube ook de goeie manier om in te zenden?
Ik hoop het maar
Ik maak me iig niet zo heel erg druk, ik heb zangles
quote:Op zondag 6 februari 2011 09:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hosten van je audio/video kan natuurlijk met een gratis service als:
› http://www.zshare.net
› http://www.4shared.com
› http://www.dropbox.com of
› http://www.mediafire.com
Whehehe dat zegt niksquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:34 schreef AlwaysLikeThis het volgende:
Ik heb ook wat ingezonden, maar is via youtube ook de goeie manier om in te zenden?
Ik hoop het maar
Dat kan je ook idd als manier gebruikenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:34 schreef AlwaysLikeThis het volgende:
Ik hoop het maar
Ik stuur en nog eentje in, onder mijn kloon naamquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:01 schreef iBenny het volgende:
Ik verwacht sowieso nog wel een aantal inzendingen
Komt wel goed! Vorige keer ging het ook hard toen de deadline er aan kwam.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Er er is nog ruim een maand de tijd, dus wellicht komt er nog meer.
Leuke wedstrijd, echt mooie prijzen. Ook goed dat het blinde inzendeningen zijn. Voorkomt dat mensen op uiterlijk of forumvriendjes gaan stemmen. Maar waarom doe jij niet meequote:
ahwquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:33 schreef Danny het volgende:
Omdat hij te jong is om mee te doen, Jayden, 6 jaar, megatalent:
Jaydenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:33 schreef Danny het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:33 schreef Danny het volgende:
Het eerste weekend van april.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:04 schreef Mitz het volgende:
Wanneer komen die inzendingen online, can't wait!
Jawelles...quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawelles...
Kan jou het schelen. Niemand komt erachter dat jij het bent (geweest) en beetje 'gek' doen is ook niet erg
En dat zonder voortanden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:33 schreef Danny het volgende:
Mag je ook een kloon aanmaken en daarmee inleveren?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawelles...
Kan jou het schelen. Niemand komt erachter dat jij het bent (geweest) en beetje 'gek' doen is ook niet erg
Toch niet die van mij he!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:38 schreef iBenny het volgende:
7 waarvan er 1tje is afgekeurd vanwege het niet noemen van 'FOK!' in de tekst.
6 dus
Nee hoor, helemaal nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]Bestempel je haar nu al kansloos voor de overwinning dan?
Time to prove otherwise!
Tuurlijk...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mag je ook een kloon aanmaken en daarmee inleveren?
Nope... die voldoet primaquote:
Dát werkt motiverend!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]Bestempel je haar nu al kansloos voor de overwinning dan?
Time to prove otherwise!
Ik heb ook wel eens meegedaan. Niemand bijt je gelukkig.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dát werkt motiverend!!![]()
*Het tegendeel bewijzen gaat.
Tof duet!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens meegedaan. Niemand bijt je gelukkig.Groot kampvuur in het midden en wij eromheen nummers zingen! Gewoon leuk.
Vorig jaar werd er zelfs een bonusduet opgenomen door twee finalisten!
ok.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:11 schreef iBenny het volgende:
Geluidsfragmenten van jezelf zingende onder de douche mogen ook
Bedenk je natuurlijk ook dat beelden erbij een pre kan zijn...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:11 schreef iBenny het volgende:
Geluidsfragmenten van jezelf zingende onder de douche mogen ook
De filmpjes worden afgeschermd, dus daar heb je niets aan deze keer..anders had ik wel een truitje met laag decolete aangetrokkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Bedenk je natuurlijk ook dat beelden erbij een pre kan zijn...
Gewoon fokquote:Op zondag 13 maart 2011 21:01 schreef Lesterr het volgende:
Oh leuk, leuk,leuk.
Ik zou even wat uitzoeken en inzenden.
Ik heb echt keiharde faalangst maar het is nu toch maar voor de cam. Hoe spreek je FOK! Uit eigenlijk? :$ gewoon fok? Of F-O-K ?
Bedenk wel dat 1000 en mensen jouw filmpje gaan zien.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:01 schreef Lesterr het volgende:
Ik heb echt keiharde faalangst maar het is nu toch maar voor de cam.
Fuck, maar dan met een 'o' ipv 'u'quote:Op zondag 13 maart 2011 21:01 schreef Lesterr het volgende:
Oh leuk, leuk,leuk.
Ik zou even wat uitzoeken en inzenden.
Ik heb echt keiharde faalangst maar het is nu toch maar voor de cam. Hoe spreek je FOK! Uit eigenlijk? :$ gewoon fok? Of F-O-K ?
Mag je zelf weten, zolang het maar aan de eisen voldoet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:58 schreef Flounder het volgende:
Hoeveel moet je inzingen? Couplet en refrein of een compleet nummer?
En acapella of met muzikale begeleiding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |