Ook een goed argument.quote:
Dat kan, mag en is primaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:24 schreef gastwatdefok het volgende:
kan ik gewoon met vocaroo wat opnemen?
(www.vocaroo.com)
Mag beiden. De keuze is daarin aan jouquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet het een heel nr zijn of bv alleen een refrein?
je hebt een PM ontvangen eroverquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:35 schreef gastwatdefok het volgende:
vraag me af of ik door kom nu ik hem verstuurd heb.
hoelang tot hij is goed/afgekeurd?
Het is blind en dat zou ik eigenlijk wel zo willen houden. Dus aangeven welke inzending van jou is, is niet toegestaan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
overigens lijkt 't me wel zo dat het niet de bedoeling is dat mensen gaan 'raden' of 'zeggen wie het is'?als je het niet weet, dan weet je het gewoon niet en dan moet het zo blijven? Of wat?
Goed punt... moet idd dat zijn!quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:44 schreef Lesterr het volgende:
huh vandaag?
In OP staat tot vrijdag 1 april 23:59
Dat hoeft niet lastig te zijn toch?quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:41 schreef motorbloempje het volgende:
oh, dat heb ik dus niet gedaan
maar kommopik doe al 4 jaar mee
Daarbij ben ik inmiddels verkouden
pfieeuw ik schrok al. Maar je mag dus ook voor het nummer al FOK! Zeggen dus hoeft niet perse in de gezongen tekst?quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, zo heb ik het gedaan. (Je eigen stem terughoren...)
Dat magquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:05 schreef Lesterr het volgende:
[..]
pfieeuw ik schrok al. Maar je mag dus ook voor het nummer al FOK! Zeggen dus hoeft niet perse in de gezongen tekst?
Inderdaad! Mag dat niet dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]dus je hebt FoK! met je eigen stem gezegd en de rest is van 'n ander?
Ja, dit. Bij mij was er alleen wel iemand thuis.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
ik stond ook te trillen toen ik stond te zingen hoor, en er was niemand thuis![]()
Er staat toch duidelijk "in de gezongen tekst" in de OP?quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:05 schreef Lesterr het volgende:
[..]
pfieeuw ik schrok al. Maar je mag dus ook voor het nummer al FOK! Zeggen dus hoeft niet perse in de gezongen tekst?
quote:Om fraude te voorkomen zul je de tekst 'FOK!' in de gezongen tekst moeten verwerken.
Maar ik denk dat Benny zelf wel in kan zien of het inderdaad de zingende persoon is die ook FOK! vermeldt. Mocht er toch twijfel zijn kan Benny daar alsnog even naar vragen tochquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:56 schreef iBenny het volgende:
Dat hoeft niet lastig te zijn toch?
'FOK!' inspreken, plakken voor het gezongen liedje und tadaah!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |