luke blijft irritant ... ik skip altijd zoveel mogelijk ..quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik vond Luke in het Engels wel minder irritant trouwens
Leuk beginquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Achgos, kwam net een foto tegen, mijn gehele stash afgelopen september![]()
[ afbeelding ]
Deze foto is van vanmiddag, 5 maanden later
[ afbeelding ]
Where did I go wrong?
lief mutsjequote:
dat dusquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Leuk begin
Over een jaar zijn het er vierhonderd en is er van je originele stash weinig meer over omdat je die actionlakjes uiteindelijk toch wel wegkiept
Respect voor m'n action-lakquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Leuk begin
Over een jaar zijn het er vierhonderd en is er van je originele stash weinig meer over omdat je die actionlakjes uiteindelijk toch wel wegkiept
... ik weet niet waar je het over hebt hoor ...quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
Langzaam settle je in nagellakland en dan ga je ook 36 dollar uitgeven voor 2 RBL lakjes enzo, en dan weet je waar je NUBAR en Zoya kan krijgen, weet precies wanneer de Nfu Oh sales zijn en koop je precies dezelfde kleurtjes als je al van Essence had van OPI gewoon omdat het OPI is.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
... ik weet niet waar je het over hebt hoor ...
Niks aan het handje, ik vind jou toch wel lief!quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lief mutsje
toen je laatst belde had ik trouwens meds op waardoor k beetje slomig wasdat wou ik je laatst nog zeggen, reageerde soms beetje vaag
Of je denkt. nou, met een 350+ stash heb ik nu wel effe een beetje genoeg, ik ga een make-up-stash beginnenquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
Langzaam settle je in nagellakland en dan ga je ook 36 dollar uitgeven voor 2 RBL lakjes enzo, en dan weet je waar je NUBAR en Zoya kan krijgen, weet precies wanneer de Nfu Oh sales zijn en koop je precies dezelfde kleurtjes als je al van Essence had van OPI gewoon omdat het OPI is.
Het is eigenlijk ook zwaar typisch.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
IK VERTIK EEN HELMER!quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
En op een dag heb je een tweede helmer nodig.
ja en je steekt andere aan met je makeup rotzooiquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Of je denkt. nou, met een 350+ stash heb ik nu wel effe een beetje genoeg, ik ga een make-up-stash beginnen
Daar zie ik mezelf wel voor aanquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Of je denkt. nou, met een 350+ stash heb ik nu wel effe een beetje genoeg, ik ga een make-up-stash beginnen
ik heb vandaag mijn eerste twee lipglossen gekochtquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
mja ik heb nu ook een kastje voor mijn makeup moeten halen wat eerst nog in een klein toilettasje pastequote:Op donderdag 3 februari 2011 16:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar zie ik mezelf wel voor aan
Je wilt m'n kralen-collectie niet zien, toen ik daar genoeg spul van had ben ik aan de nagellak gegaan
Zoals ik al zei, wacht maarquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik weet niet eens wat RBL is![]()
Nubar, Zoja en Nfu Oh vind ik te duur![]()
Blijf sowieso een type dat liever naar de H&M gaat dan naar de Lady Sting. Tenzij er uitverkoop is, dan ben ik er bij. Nagellak gaat eigenlijk hetzelfde![]()
Liever 4 goedkope lakken dan 1 dure.
lipglosen plakken en kleven en je haar gaat erin plakken enquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb vandaag mijn eerste twee lipglossen gekocht
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja en je steekt andere aan met je makeup rotzooi
een half jaar geleden ahd je alleen nog maar een mascara en een oogpotlood jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja ik heb nu ook een kastje voor mijn makeup moeten halen wat eerst nog in een klein toilettasje paste
trutjes hier ook allemaal ... jullie zijn slecht voor mijn rekenig
een half jaar geleden had ik ook nog maar 10 lakjes ..quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een half jaar geleden ahd je alleen nog maar een mascara en een oogpotlood ja
Mijn haar komt niet tot aan m'n bakkes.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lipglosen plakken en kleven en je haar gaat erin plakken en![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb er 1tje van mac, dat is er een die bijna niet kleeft en niet zo op je lippen geplakt zit... die vind ik nog wel fijn, maar verder
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb vandaag mijn eerste twee lipglossen gekocht
pics dan!!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn haar komt niet tot aan m'n bakkes.
Ik heb ook plakvrije, maar vond de blauwe shimmers zoooo pwetty
Bwhehehehehe!!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja ik heb nu ook een kastje voor mijn makeup moeten halen wat eerst nog in een klein toilettasje paste
trutjes hier ook allemaal ... jullie zijn slecht voor mijn rekenig
Ho ho ho! Je klinkt als een man!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
En met een stash van 200+, denk je nou nooit "goh, ik heb alle kleuren al"?
Of is dat de reden dat je dan maar aan de OPI gaat?
Jawel hoor ... die hebben we al... maar dan is ie NEEEEEEEEET IEEEETS anders en dan toch maar halen ... of als backup .. of omdat het potje grappig is ... of omdat de naam leuk is ... of omdat misschien diegene die er op lijkt ooit wel een keer opgaat ...quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat, en omdat OPI gewoon geyl isquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze hebben mij ook in hun net gecatcht (get it? Opi catch me in your net?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, als het eenmaal op je bakkes zit zie je die dus niet meer_!
Ja! Ga maar vast sparen!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Er staat me nog heel wat te wachten
Drie OPI's is perfect toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat, en omdat OPI gewoon geyl is
Weet ik niet, zat zeggen mensen soms wel eens... ik heb er wel eens van gehoord, maar kan zelf de kunst van het sparen niet echt toepassenquote:
Dat kan niet, ik moet nagellak kopen!quote:
spa.... spar.... ik krijg het niet uit mijn mondquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Weet ik niet, zat zeggen mensen soms wel eens... ik heb er wel eens van gehoord, maar kan zelf de kunst van het sparen niet echt toepassen
heb jij mijn stalkpost al gehad?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Drie OPI's is perfect toch?
Dopkes naar boven en soppen maar
Psies!!! En voor als je een keer extra-sop wil, doe je er gewoon een 4de bijquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Drie OPI's is perfect toch?
Dopkes naar boven en soppen maar
Ohja, tuurlijk!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat kan niet, ik moet nagellak kopen!
gewoon deur in rammen en dan zeggen dat t spoed was omdat je heel snel een wc nodig had om in te kotsen ..quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:12 schreef Debsterr het volgende:
Oh hai! M'n Zoya's zijn er dus.. beneden. Bij de oude buurman. Die er altijd is. MAAR NU NIET POTVERDORIE.
Da's 30 centimeterquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Psies!!! En voor als je een keer extra-sop wil, doe je er gewoon een 4de bij
Nee, dat moet je subtiel doen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gewoon deur in rammen en dan zeggen dat t spoed was omdat je heel snel een wc nodig had om in te kotsen ..
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:12 schreef Debsterr het volgende:
Oh hai! M'n Zoya's zijn er dus.. beneden. Bij de oude buurman. Die er altijd is. MAAR NU NIET POTVERDORIE.
ja maar dr buurman hoort dr vast al de hele dag kosten .. plus dat het mannen zijn dus die geloven elke kutsmoes welquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, dat moet je subtiel doen.
'ja, ik rook echt gas hoor!!'
Nee maar ik ben nog niet thuis, dus wie weet!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heb jij mijn stalkpost al gehad?
Ja, dat is ook weer zoquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja maar dr buurman hoort dr vast al de hele dag kosten .. plus dat het mannen zijn dus die geloven elke kutsmoes wel
Roep gewoon: "hormonen!" en ze gaan als makke lammeren opzijquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja maar dr buurman hoort dr vast al de hele dag kosten .. plus dat het mannen zijn dus die geloven elke kutsmoes wel
mopperkontjequote:Op donderdag 3 februari 2011 17:16 schreef Lindytje het volgende:
Ik wil mijn laatste tentamencijfer teruhuggggggg
*mopper*
pciesquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Roep gewoon: "hormonen!" en ze gaan als makke lammeren opzij
De laatste keer dat ik dat riep, stond het een uur later erop.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:16 schreef Lindytje het volgende:
Ik wil mijn laatste tentamencijfer teruhuggggggg
*mopper*
in that casequote:Op donderdag 3 februari 2011 17:18 schreef Dwyn het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat riep, stond het een uur later erop.
Ja, maar dat is ook niet zo gek sjaantje... Hallo, dat is allemaal niet niks!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mopperkontje
ik ben echt sinds het ziekenhuis al in een mopperbuiterwijl dat t maandagochtend nog wel owkay ging
![]()
zo maar lekkern aar huis
neemt ie je nu wel serieuzer?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook niet zo gek sjaantje... Hallo, dat is allemaal niet niks!!
En over mopper: ik ben vandaag sinds 2 mnd weer bij mijn shrink geweest, terwijl ik daar normaal elke 1-2 weken kom.... Ik was boos en aan het mokken
ik heb dode kuikentjes in mijn vriezer liggenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:20 schreef Lindytje het volgende:
*pok*
- *kijkt*
*ziet vogeltje langs het raam naar beneden vallen...*
![]()
En toen vloog ie weer weg gelukkig
Ja, volgens mij wel... ik heb gezegd dat ik m een nuchtere harry vond en dat ik daar niet zo blij mee was en dat ik me soms écht echt echt heel kut voel en dood wil en toen moest ik jenken...quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
neemt ie je nu wel serieuzer?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb dode kuikentjes in mijn vriezer liggen
gelukkig maar dat hij je serieus neemt .. en voor de restquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel... ik heb gezegd dat ik m een nuchtere harry vond en dat ik daar niet zo blij mee was en dat ik me soms écht echt echt heel kut voel en dood wil en toen moest ik jenken...
Volgens mij kwam de boodschap wel aan
SJAANTJE!!!!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb dode kuikentjes in mijn vriezer liggen
You're cute!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gelukkig maar dat hij je serieus neemt .. en voor de rest![]()
![]()
Hebben ze ook echt nog zo kuikendons enzo??quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jawel, super nasty ... maar ze vinden het helemaal geweldig
even in spoiler voor mensen die t niet willen zien ... pluizebol en zijn prooi ...quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hebben ze ook echt nog zo kuikendons enzo??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2011 17:29:33 ]
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
even in spoiler voor mensen die t niet willen zien ... pluizebol en zijn prooi ...En is dat dan hap slik weg, of zijn ze er wel even mee zoet? Of spelen ze er eerst drie kwartier mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie mijn mormel er voor aan dat ze er mee zou gaan spelen en het dan op den duur ergens laat liggen.. En dan op een fijne plaats, onder mijn bed ofzo
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
even in spoiler voor mensen die t niet willen zien ... pluizebol en zijn prooi ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
nu spelen ze er nog mee en daarna gooi ik het weg, maar uiteindelijk gaan ze meestal wel eten ... dat mogen ze dan mooi buiten doenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En is dat dan hap slik weg, of zijn ze er wel even mee zoet? Of spelen ze er eerst drie kwartier mee?
Ik zie mijn mormel er voor aan dat ze er mee zou gaan spelen en het dan op den duur ergens laat liggen.. En dan op een fijne plaats, onder mijn bed ofzo
woon je ver weg? anders kun je wel een van mij krijgen ..quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nou ja, als ik mijn beest daarin een beetje kan tegemoet komen in haar jagersinstinct (dat ze niet meer kan uitleven omdat ze niet meer buiten komt), wil ik ze ook wel voor haar kopen. Op voorwaarde dat ze ze ook daadwerkelijk opvreet en niet in een hoekje laat liggen, daar heeft ze genoeg andere speeltjes voor.
delft .. dat is wat ver om kuikentjes op te halenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nou ja, als ik mijn beest daarin een beetje kan tegemoet komen in haar jagersinstinct (dat ze niet meer kan uitleven omdat ze niet meer buiten komt), wil ik ze ook wel voor haar kopen. Op voorwaarde dat ze ze ook daadwerkelijk opvreet en niet in een hoekje laat liggen, daar heeft ze genoeg andere speeltjes voor.
ik zal niet lachen ....quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:43 schreef DeltaCephei het volgende:
Als je Debs uitlacht om d'r voedselvergiftiging-post dan schopt karma je tegen je kont. Serieus.
Kuikentjequote:Op donderdag 3 februari 2011 17:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zal niet lachen ....
heb nog wel een kuikentje voor je over?
Ik kon een kleine grinnik toch niet onderdrukken bij het lezen van je postquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:43 schreef DeltaCephei het volgende:
Als je Debs uitlacht om d'r voedselvergiftiging-post dan schopt karma je tegen je kont. Serieus.
Niet doen dan!! Verzin een feest of een belangrijke afspraakquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik word gestalkt of ik zaterdag wil werken, maar ik wil heul niet.
Zoiets inderdaad. Ben al gebeld, gemaild en er is zelfs een bericht op Facebook achtergelaten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Niet doen dan!! Verzin een feest of een belangrijke afspraak
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:52 schreef Lindytje het volgende:
Ik lig al sinds half vijf zo op de bank te hangen, heerlijk
[ afbeelding ]
*plop*quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:17 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en is het al laat genoeg voor een wijntje?
Lamme tak!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:52 schreef Lindytje het volgende:
Ik lig al sinds half vijf zo op de bank te hangen, heerlijk
[ afbeelding ]
Dan heb ik er 1 minderquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
schenk er ook een voor mij in!
Nee niet printen!!!11!!1quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb echt een ultiem fout voorkantje gemaakt voor een boekje waar ik m'n exelbladen met de nagellakcollectie in ga doen (zodat ik weet wat er op m'n wielen staat). Heb vrijwel alleen maar foute en uitgekauwde photoshop-effectjes gebruikt![]()
shhhht, ik ben nog naïef en hoopvol!quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee niet printen!!!11!!1
Weet je hoe vaak je dan die lijst opnieuw moet printen
dat dus! dan print je zeker 2 keer per weekquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee niet printen!!!11!!1
Weet je hoe vaak je dan die lijst opnieuw moet printen
Wij hebben ook allemaal van die lijstjes, maar die hebben we gewoon online staan voor direct bijwerken. Klik maar eens op "mijn afwijking" in mijn sigquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
shhhht, ik ben nog naïef en hoopvol!
Ignorance is blissquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heb ik gezien.
Maar ik heb de bladen onderverdeeld per kleur, dus als ik 1 kleur koop hoef ik maar 1 blad te printen.
Daarbij heb ik 4 pagina's op 1 vel, dus als ik 4 nieuwe kleuren koop, hoef ik maar 1 keer te printen!
*hoopvol is*
In dat fotomapje kun je je plates frottenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
En wat moet ik anders met m'n kansloze voorkantje en het fotomapje waar ik vanmiddag 25 cent aan uitgegeven heb?
Ja joh, ik ben keimoe....quote:
Die hebben ze steeds niet bij de kruidvatquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In dat fotomapje kun je je plates frotten
huilliequote:Op donderdag 3 februari 2011 18:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja joh, ik ben keimoe....En geestelijke gesteldheid werkt ook niet mee
http://www.bundlemonster.(...)ish/M/B003ILUQPM.htmquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die hebben ze steeds niet bij de kruidvat
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.bundlemonster.(...)ish/M/B003ILUQPM.htm
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Gna, ik ga lekker niet werken. Komt die zeehondkuch me toch nog van pas.
Mijn poging om niet te falen, wat doe jequote:Op donderdag 3 februari 2011 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.bundlemonster.(...)ish/M/B003ILUQPM.htm
Wat heb je besteld?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Complete Order
Thank you. Your order has been successfully processed.
Order number : 2278273
Dan krijg je ook geen gratis bierquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Gna, ik ga lekker niet werken. Komt die zeehondkuch me toch nog van pas.
Idd, wat heb je besteld?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Complete Order
Thank you. Your order has been successfully processed.
Order number : 2278273
NOES!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WACHT MAAR DADELIJK STUUR IK WAT OP EN WORD JE NET ZOALS IK
Dat niet, maar ik heb gelukkig nu totaal geen trek in bier.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat heb je besteld?
[..]
Dan krijg je ook geen gratis bier
* SpaceInvaders aait denkbeeldige kat in een hoge stoel met een evil MUAAHAHAH gelachquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
NOES!!!!!!!!!!![]()
Don't you dare!!
Hahahahaha!! Sukkel!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders aait denkbeeldige kat in een hoge stoel met een evil MUAAHAHAH gelach
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders aait denkbeeldige kat in een hoge stoel met een evil MUAAHAHAH gelach
je bent nog heul niet jarigquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Goddank moet ik met die waxmelts toch echt wachten tot ik een eigen huis heb, m'n ouders kunnen absoluut niet tegen sterke geuren.
Meer geld voor lakjes![]()
En ik sta in dubio, ga ik mezelf nog wat tofs kopen ter ere van m'n verjaardag?
Over twee weken welquote:
De 18equote:Op donderdag 3 februari 2011 19:06 schreef Lindytje het volgende:
Wanneer ben jij jarig IJs??
Ik over 6 dagen, misschien zijn we wel tegelijk jarig
I can come?quote:
tuurlijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
I can come?
Ik moet nog een jurk shoppen op de PC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:15 schreef PriemGirl het volgende:
Ik had hoofdpijn en stress en...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook rozenblaadjes champagne?
it's the map in my mind that sends me on my way.
Ik had hoofdpijn en stress en...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Pehehe neuh... Maar nog steeds liefquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]En ook rozenblaadjes champagne?
Ik had hoofdpijn en stress en...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Wieso? Maandelijkse periode?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
nou, bleiblei kwam ook weer lekker vrolijk thuis
* PriemGirl geeft wat kaarsjes aan SQquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
bleiblei verwacht meestal een kokende SQ aan te treffen die de vaatwasser al heeft leeggeruimd en boodschappen heeft gedaan. Als hij thuis komt en een SQ op de bank ziet met een biertje die nog geen boodschappen heeft gedaan wordt ie pissig en stampt ie verongelijkt naar de supermarkt.
Echt, het is een doodgoede vent, maar die kant van hem kots ik echt uit![]()
manennquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
bleiblei verwacht meestal een kokende SQ aan te treffen die de vaatwasser al heeft leeggeruimd en boodschappen heeft gedaan. Als hij thuis komt en een SQ op de bank ziet met een biertje die nog geen boodschappen heeft gedaan wordt ie pissig en stampt ie verongelijkt naar de supermarkt.
Echt, het is een doodgoede vent, maar die kant van hem kots ik echt uit![]()
Ik poog dat, maar dan heeft ie meestal de voordeur al achter zich dicht geslagenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]Mannen die denken dat vrouwen alles horen te doen. Je kan ook zeggen: schat, we kunnen ook samen boodschappen doen!
Dan ren je achter hem aan!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik poog dat, maar dan heeft ie meestal de voordeur al achter zich dicht geslagen
*Ziet SQ huppelen over straat: "Schatjeee.. wacht nou even!"quote:
onderweg nog dr biertje drinkendquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
*Ziet SQ huppelen over straat: "Schatjeee.. wacht nou even!"
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
onderweg nog dr biertje drinkend
[..]
NEE!quote:Hey,
Kijk mij eens van deze tijd zijn en alle moderne communicatie middelen inzetten!
Kun jij zaterdag je meesterlijke kunsten in de garderobe doen? En daarbij eventueel je zus meenemen?
UNFRIENDEN VLUG !!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Facebookstalkert
[..]
NEE!
Al ben ik inderdaad meesterlijk.
[..]
Och, verder is 'ie wel vriendelijk hoor.quote:
What's up?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:50 schreef princess-a het volgende:
kunnen die dingen ook dwars door de grond heen?
at your service!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:50 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil nu ook een LV tas thanks to Sjaan
geilquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Over Captain Planet gesproken, wtf?:
[ afbeelding ]
Ah, zoals m'n nichtje met d'r "LV"-tas.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
je moet geen LV tas willen want iedereen denkt toch dat het een neppert uit turkije is!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, zoals m'n nichtje met d'r "LV"-tas.
Niet tof dat 'ie dat jou niet even meldtquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:54 schreef princess-a het volgende:
Degene die zondag voor mij zou rijden met mijn verhuizing haakte net af, "hij ziet het wel zondag". Maar dat zegt ie alleen tegen mn mama en tegen mij zei ie dat ie dr gewoon zou zijn, wat dus zou betekenen dat ik zondag bepakt en bezakt klaar zit, hij niet komt en ik niks kan. Dus nu zit ik te huilen want ik kan het niet meer hebben
Ja dat. En nog vrij duidelijk fake ook.quote:
Niet tof dat hij het aandurft om het er op aan te laten komen om mij vervolgens kei-hard in de shit te laten zakkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet tof dat 'ie dat jou niet even meldt
[..]
Ja dat. En nog vrij duidelijk fake ook.
Waarom herken ik dat eigenlijk?
quote:
Mwehehe.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
je moet geen LV tas willen want iedereen denkt toch dat het een neppert uit turkije is!
Faalhaas, zeg dan niet dat je het doetquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
Niet tof dat hij het aandurft om het er op aan te laten komen om mij vervolgens kei-hard in de shit te laten zakken![]()
At your quebec and call.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat moet ik lakken:
- kinky in helsinki
- at your quebec and call
- color s ohot it berns
- houston we have a purple
quote:
ach liever iemand die wishlist maakt dan iemand gelijk mara alles besteldquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:22 schreef PriemGirl het volgende:
chips nu staat deze ook op mijn wishlist
Ja... Dat doe ik idd nooit.........quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ach liever iemand die wishlist maakt dan iemand gelijk mara alles besteld
Om vervolgens de helft te swappenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ach liever iemand die wishlist maakt dan iemand gelijk mara alles besteld
Doet me denken aan vroeger, dinsdagavond met bord patatjes op schoot video's kijken.quote:
Met mijn mama naar de cinema ! Waar ik hem voor het eerst gezien hebquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doet me denken aan vroeger, dinsdagavond met bord patatjes op schoot video's kijken.
Dat heb ik met De Reddertjes in Kangoeroeland en Belle en het Beest.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Met mijn mama naar de cinema ! Waar ik hem voor het eerst gezien heb![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:35 schreef Lindytje het volgende:
ieuw.... deze zag ik op iemands twitter staan...![]()
[ afbeelding ]
Why?????????quote:
Say whutquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:35 schreef Lindytje het volgende:
ieuw.... deze zag ik op iemands twitter staan...![]()
[ afbeelding ]
Je kan beter proberen om P2 glory te scoren, exacte dupe en dekt 3 keer beterquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:22 schreef PriemGirl het volgende:
chips nu staat deze ook op mijn wishlist
Oeh !! thank you babequote:Op donderdag 3 februari 2011 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kan beter proberen om P2 glory te scoren, exacte dupe en dekt 3 keer beter
groenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:56 schreef Puckzzz het volgende:
whihi gekke meisjes hier
welke kleur zal ik eens lakken?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:59 schreef Sharana_LV het volgende:
houston we have a purple is jellyyyyyy, na 4 laagjes zie je nog mijn nagels eronder
klopt!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:59 schreef Sharana_LV het volgende:
houston we have a purple is jellyyyyyy, na 4 laagjes zie je nog mijn nagels eronder
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt!
da's een hippe nieuwe finish
He wordt MO Blue Moonquote:
Fuckyquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:59 schreef Sharana_LV het volgende:
En Oh!! What a lovely foil it is!!quote:
SSSSWATCHESSSSSSquote:
Taalnazi alert!!quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:19 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb gvd net mijn nagels gedaan met gel (dwz een soort basecoat aanbrengen met gel) springt er een hele hoek af op1 van mijn nagels!!
grom....
Ik ga wegwaaienquote:Waarschuwing: Komende nacht en vrijdag kunnen in het (noord)westelijk kustgebied zware windstoten optreden, tot 85 km/u. Vanaf vrijdagmiddag zijn in het hele land zware windstoten mogelijk tot 75 km/u, in het kustgebied mogelijk tot 90 km/u.
ik had meteen geroepen van of ie niet ff ergens anders kon parkerenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Pffft, wat een dag. Toen ik 's avonds klaar was met mijn werk (om half 8) besloot een klant net te parkeren voor de auto's van mijn collega (andere dan van de eerdere post vanochtend) en mij, waardoor we er niet uit konden. Hij riep nog 'ben met 10 minuutjes weg hoor!, maar na een 20 min zaten collega en ik nog te wachten tot we onze autos konden uitparkeren. Maarja, klant is klant, die ga je tijdens een gesprek met de directeur niet storen om zijn auto weg te halen.
Half uur later heeft iemand anders zijn auto verplaatst zodat we met veel steken alsnog weg konden. DjeezNaja, wel makkelijk geld verdienen
Over het andere incident, ik durf er online niet te ver over uit te wijden, maar het punt is dus dat mijn collega er wél voor gezorgd heeft dat ik uberhaupt nog aan het werk ben. Zonder hem was ik allang weg geweets, hij heeft ervoor gezorgd dat de baas inzag dat ik nodig was. Ik ben hem dus ook wat verschudigd... Tis een heel dubbele situatie.
Ja er is ook nog zoiets als hufterigheidquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had meteen geroepen van of ie niet ff ergens anders kon parkeren
Ik ken het, word er ook heel gek van. Het houdt maar niet op. Net als je denkt dat het goed gaat komen scheurt er weer wat.... Valt niet veel aan te doen ben ik bang.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik word gestoord van die schilfers op m'n nagels.... Net één die zo enthousiast was dat het er af ging met nagellak en al.
nog niet ...quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:28 schreef Mss het volgende:
Oh hai! Ik krijg al de hele dag complimenten over mijn Simply Smassh-ing. Inclusief 3 oudere Aziatische dames die maar aan het wijzen waren waarna er in bagger Engels uitkwam dat ze mijn nagels zo mooi vonden.
En toen kwam ik thuis en waren de lakjes van SI ermaar
die van Sjaantje nog niet
Ze komen vast morgenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nog niet ...bij DC zijn ze eral ... SQ zijn ze bij jou al binnen?
Yeps! Ik bestel die van jou mee! Ik bestel morgenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze komen vast morgen. Heb je mijn PM over de holo's ontvangen? Die was eerst bij SI terecht gekomen om een of vage reden
oh zijn ze uitverkocht?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:40 schreef PriemGirl het volgende:
De holo's komen pas volgende week, op eind van de week weer binnen (dachten ze....)
(of heb je het niet over de bulgaren)
Omdat Lindy topicstarter is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:43 schreef Debsterr het volgende:
Waarom zijn Lindy's posts mobiel groen bij mij? En het buurmannetje kwam de pakjes brengen, hij was er niet want z'n vrouw ligt in het ziekenhuis.
Je bent een schatquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yeps! Ik bestel die van jou mee! Ik bestel morgen
Wat een lastige situatie meisquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Over het andere incident, ik durf er online niet te ver over uit te wijden, maar het punt is dus dat mijn collega er wél voor gezorgd heeft dat ik uberhaupt nog aan het werk ben. Zonder hem was ik allang weg geweets, hij heeft ervoor gezorgd dat de baas inzag dat ik nodig was. Ik ben hem dus ook wat verschudigd... Tis een heel dubbele situatie.
Ja... Mijn wekker gaat om 7 uur en ik was om half 7 al wakker en ik moest zoooo plassen... maar dan vind ik het de moeite nit om er nog uit te gaan dus lig je daar te wiebelen en knijpen tot het vijf voor 7 is, en dan het echt niet meer houdenquote:
Ja, m'n moeder mailde net ook, daar ff mn gal ook gespuugd en nu ben ik weer gekalmeerd sort of. Is gewoon voornamelijk hormonen atmquote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:59 schreef Puckzzz het volgende:
Volhouden DicoDie dipjes zijn begrijpelijk, maar je hebt het toch ook leuk daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |