Kuikentjequote:Op donderdag 3 februari 2011 17:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zal niet lachen ....
heb nog wel een kuikentje voor je over?
Ik kon een kleine grinnik toch niet onderdrukken bij het lezen van je postquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:43 schreef DeltaCephei het volgende:
Als je Debs uitlacht om d'r voedselvergiftiging-post dan schopt karma je tegen je kont. Serieus.
Niet doen dan!! Verzin een feest of een belangrijke afspraakquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik word gestalkt of ik zaterdag wil werken, maar ik wil heul niet.
Zoiets inderdaad. Ben al gebeld, gemaild en er is zelfs een bericht op Facebook achtergelaten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Niet doen dan!! Verzin een feest of een belangrijke afspraak
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:52 schreef Lindytje het volgende:
Ik lig al sinds half vijf zo op de bank te hangen, heerlijk
[ afbeelding ]
*plop*quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:17 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en is het al laat genoeg voor een wijntje?
Lamme tak!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:52 schreef Lindytje het volgende:
Ik lig al sinds half vijf zo op de bank te hangen, heerlijk
[ afbeelding ]
Dan heb ik er 1 minderquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
schenk er ook een voor mij in!
Nee niet printen!!!11!!1quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb echt een ultiem fout voorkantje gemaakt voor een boekje waar ik m'n exelbladen met de nagellakcollectie in ga doen (zodat ik weet wat er op m'n wielen staat). Heb vrijwel alleen maar foute en uitgekauwde photoshop-effectjes gebruikt![]()
shhhht, ik ben nog naīef en hoopvol!quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee niet printen!!!11!!1
Weet je hoe vaak je dan die lijst opnieuw moet printen
dat dus! dan print je zeker 2 keer per weekquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee niet printen!!!11!!1
Weet je hoe vaak je dan die lijst opnieuw moet printen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |