Ja, maar dat is ook niet zo gek sjaantje... Hallo, dat is allemaal niet niks!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mopperkontje
ik ben echt sinds het ziekenhuis al in een mopperbuiterwijl dat t maandagochtend nog wel owkay ging
![]()
zo maar lekkern aar huis
neemt ie je nu wel serieuzer?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook niet zo gek sjaantje... Hallo, dat is allemaal niet niks!!
En over mopper: ik ben vandaag sinds 2 mnd weer bij mijn shrink geweest, terwijl ik daar normaal elke 1-2 weken kom.... Ik was boos en aan het mokken
ik heb dode kuikentjes in mijn vriezer liggenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:20 schreef Lindytje het volgende:
*pok*
- *kijkt*
*ziet vogeltje langs het raam naar beneden vallen...*
![]()
En toen vloog ie weer weg gelukkig
Ja, volgens mij wel... ik heb gezegd dat ik m een nuchtere harry vond en dat ik daar niet zo blij mee was en dat ik me soms écht echt echt heel kut voel en dood wil en toen moest ik jenken...quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
neemt ie je nu wel serieuzer?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb dode kuikentjes in mijn vriezer liggen
gelukkig maar dat hij je serieus neemt .. en voor de restquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel... ik heb gezegd dat ik m een nuchtere harry vond en dat ik daar niet zo blij mee was en dat ik me soms écht echt echt heel kut voel en dood wil en toen moest ik jenken...
Volgens mij kwam de boodschap wel aan
SJAANTJE!!!!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb dode kuikentjes in mijn vriezer liggen
You're cute!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gelukkig maar dat hij je serieus neemt .. en voor de rest![]()
![]()
Hebben ze ook echt nog zo kuikendons enzo??quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jawel, super nasty ... maar ze vinden het helemaal geweldig
even in spoiler voor mensen die t niet willen zien ... pluizebol en zijn prooi ...quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hebben ze ook echt nog zo kuikendons enzo??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2011 17:29:33 ]
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
even in spoiler voor mensen die t niet willen zien ... pluizebol en zijn prooi ...En is dat dan hap slik weg, of zijn ze er wel even mee zoet? Of spelen ze er eerst drie kwartier mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie mijn mormel er voor aan dat ze er mee zou gaan spelen en het dan op den duur ergens laat liggen.. En dan op een fijne plaats, onder mijn bed ofzo
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
even in spoiler voor mensen die t niet willen zien ... pluizebol en zijn prooi ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
nu spelen ze er nog mee en daarna gooi ik het weg, maar uiteindelijk gaan ze meestal wel eten ... dat mogen ze dan mooi buiten doenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En is dat dan hap slik weg, of zijn ze er wel even mee zoet? Of spelen ze er eerst drie kwartier mee?
Ik zie mijn mormel er voor aan dat ze er mee zou gaan spelen en het dan op den duur ergens laat liggen.. En dan op een fijne plaats, onder mijn bed ofzo
woon je ver weg? anders kun je wel een van mij krijgen ..quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nou ja, als ik mijn beest daarin een beetje kan tegemoet komen in haar jagersinstinct (dat ze niet meer kan uitleven omdat ze niet meer buiten komt), wil ik ze ook wel voor haar kopen. Op voorwaarde dat ze ze ook daadwerkelijk opvreet en niet in een hoekje laat liggen, daar heeft ze genoeg andere speeltjes voor.
delft .. dat is wat ver om kuikentjes op te halenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nou ja, als ik mijn beest daarin een beetje kan tegemoet komen in haar jagersinstinct (dat ze niet meer kan uitleven omdat ze niet meer buiten komt), wil ik ze ook wel voor haar kopen. Op voorwaarde dat ze ze ook daadwerkelijk opvreet en niet in een hoekje laat liggen, daar heeft ze genoeg andere speeltjes voor.
ik zal niet lachen ....quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:43 schreef DeltaCephei het volgende:
Als je Debs uitlacht om d'r voedselvergiftiging-post dan schopt karma je tegen je kont. Serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |