Dat kan niet, ik moet nagellak kopen!quote:
spa.... spar.... ik krijg het niet uit mijn mondquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Weet ik niet, zat zeggen mensen soms wel eens... ik heb er wel eens van gehoord, maar kan zelf de kunst van het sparen niet echt toepassen
heb jij mijn stalkpost al gehad?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Drie OPI's is perfect toch?
Dopkes naar boven en soppen maar
Psies!!! En voor als je een keer extra-sop wil, doe je er gewoon een 4de bijquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Drie OPI's is perfect toch?
Dopkes naar boven en soppen maar
Ohja, tuurlijk!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat kan niet, ik moet nagellak kopen!
gewoon deur in rammen en dan zeggen dat t spoed was omdat je heel snel een wc nodig had om in te kotsen ..quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:12 schreef Debsterr het volgende:
Oh hai! M'n Zoya's zijn er dus.. beneden. Bij de oude buurman. Die er altijd is. MAAR NU NIET POTVERDORIE.
Da's 30 centimeterquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Psies!!! En voor als je een keer extra-sop wil, doe je er gewoon een 4de bij
Nee, dat moet je subtiel doen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gewoon deur in rammen en dan zeggen dat t spoed was omdat je heel snel een wc nodig had om in te kotsen ..
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:12 schreef Debsterr het volgende:
Oh hai! M'n Zoya's zijn er dus.. beneden. Bij de oude buurman. Die er altijd is. MAAR NU NIET POTVERDORIE.
ja maar dr buurman hoort dr vast al de hele dag kosten .. plus dat het mannen zijn dus die geloven elke kutsmoes welquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, dat moet je subtiel doen.
'ja, ik rook echt gas hoor!!'
Nee maar ik ben nog niet thuis, dus wie weet!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heb jij mijn stalkpost al gehad?
Ja, dat is ook weer zoquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja maar dr buurman hoort dr vast al de hele dag kosten .. plus dat het mannen zijn dus die geloven elke kutsmoes wel
Roep gewoon: "hormonen!" en ze gaan als makke lammeren opzijquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja maar dr buurman hoort dr vast al de hele dag kosten .. plus dat het mannen zijn dus die geloven elke kutsmoes wel
mopperkontjequote:Op donderdag 3 februari 2011 17:16 schreef Lindytje het volgende:
Ik wil mijn laatste tentamencijfer teruhuggggggg
*mopper*
pciesquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Roep gewoon: "hormonen!" en ze gaan als makke lammeren opzij
De laatste keer dat ik dat riep, stond het een uur later erop.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:16 schreef Lindytje het volgende:
Ik wil mijn laatste tentamencijfer teruhuggggggg
*mopper*
in that casequote:Op donderdag 3 februari 2011 17:18 schreef Dwyn het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat riep, stond het een uur later erop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |