NOES!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WACHT MAAR DADELIJK STUUR IK WAT OP EN WORD JE NET ZOALS IK
Dat niet, maar ik heb gelukkig nu totaal geen trek in bier.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat heb je besteld?
[..]
Dan krijg je ook geen gratis bier
* SpaceInvaders aait denkbeeldige kat in een hoge stoel met een evil MUAAHAHAH gelachquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
NOES!!!!!!!!!!![]()
Don't you dare!!
Hahahahaha!! Sukkel!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders aait denkbeeldige kat in een hoge stoel met een evil MUAAHAHAH gelach
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders aait denkbeeldige kat in een hoge stoel met een evil MUAAHAHAH gelach
je bent nog heul niet jarigquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Goddank moet ik met die waxmelts toch echt wachten tot ik een eigen huis heb, m'n ouders kunnen absoluut niet tegen sterke geuren.
Meer geld voor lakjes![]()
En ik sta in dubio, ga ik mezelf nog wat tofs kopen ter ere van m'n verjaardag?
Over twee weken welquote:
De 18equote:Op donderdag 3 februari 2011 19:06 schreef Lindytje het volgende:
Wanneer ben jij jarig IJs??
Ik over 6 dagen, misschien zijn we wel tegelijk jarig
I can come?quote:
tuurlijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
I can come?
Ik moet nog een jurk shoppen op de PC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:15 schreef PriemGirl het volgende:
Ik had hoofdpijn en stress en...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook rozenblaadjes champagne?
it's the map in my mind that sends me on my way.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:15 schreef PriemGirl het volgende:
Ik had hoofdpijn en stress en...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Pehehe neuh... Maar nog steeds liefquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]En ook rozenblaadjes champagne?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |