groenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:56 schreef Puckzzz het volgende:
whihi gekke meisjes hier
welke kleur zal ik eens lakken?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:59 schreef Sharana_LV het volgende:
houston we have a purple is jellyyyyyy, na 4 laagjes zie je nog mijn nagels eronder
klopt!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:59 schreef Sharana_LV het volgende:
houston we have a purple is jellyyyyyy, na 4 laagjes zie je nog mijn nagels eronder
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt!
da's een hippe nieuwe finish
He wordt MO Blue Moonquote:
Fuckyquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:59 schreef Sharana_LV het volgende:
En Oh!! What a lovely foil it is!!quote:
SSSSWATCHESSSSSSquote:
Taalnazi alert!!quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:19 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb gvd net mijn nagels gedaan met gel (dwz een soort basecoat aanbrengen met gel) springt er een hele hoek af op1 van mijn nagels!!
grom....
Ik ga wegwaaienquote:Waarschuwing: Komende nacht en vrijdag kunnen in het (noord)westelijk kustgebied zware windstoten optreden, tot 85 km/u. Vanaf vrijdagmiddag zijn in het hele land zware windstoten mogelijk tot 75 km/u, in het kustgebied mogelijk tot 90 km/u.
ik had meteen geroepen van of ie niet ff ergens anders kon parkerenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Pffft, wat een dag. Toen ik 's avonds klaar was met mijn werk (om half 8) besloot een klant net te parkeren voor de auto's van mijn collega (andere dan van de eerdere post vanochtend) en mij, waardoor we er niet uit konden. Hij riep nog 'ben met 10 minuutjes weg hoor!, maar na een 20 min zaten collega en ik nog te wachten tot we onze autos konden uitparkeren. Maarja, klant is klant, die ga je tijdens een gesprek met de directeur niet storen om zijn auto weg te halen.
Half uur later heeft iemand anders zijn auto verplaatst zodat we met veel steken alsnog weg konden. DjeezNaja, wel makkelijk geld verdienen
Over het andere incident, ik durf er online niet te ver over uit te wijden, maar het punt is dus dat mijn collega er wél voor gezorgd heeft dat ik uberhaupt nog aan het werk ben. Zonder hem was ik allang weg geweets, hij heeft ervoor gezorgd dat de baas inzag dat ik nodig was. Ik ben hem dus ook wat verschudigd... Tis een heel dubbele situatie.
Ja er is ook nog zoiets als hufterigheidquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had meteen geroepen van of ie niet ff ergens anders kon parkeren
Ik ken het, word er ook heel gek van. Het houdt maar niet op. Net als je denkt dat het goed gaat komen scheurt er weer wat.... Valt niet veel aan te doen ben ik bang.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik word gestoord van die schilfers op m'n nagels.... Net één die zo enthousiast was dat het er af ging met nagellak en al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |