Over twee weken welquote:
De 18equote:Op donderdag 3 februari 2011 19:06 schreef Lindytje het volgende:
Wanneer ben jij jarig IJs??
Ik over 6 dagen, misschien zijn we wel tegelijk jarig
I can come?quote:
tuurlijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
I can come?
Ik moet nog een jurk shoppen op de PC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:15 schreef PriemGirl het volgende:
Ik had hoofdpijn en stress en...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook rozenblaadjes champagne?
it's the map in my mind that sends me on my way.
Ik had hoofdpijn en stress en...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Pehehe neuh... Maar nog steeds liefquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]En ook rozenblaadjes champagne?
Ik had hoofdpijn en stress en...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Wieso? Maandelijkse periode?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
nou, bleiblei kwam ook weer lekker vrolijk thuis
* PriemGirl geeft wat kaarsjes aan SQquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
bleiblei verwacht meestal een kokende SQ aan te treffen die de vaatwasser al heeft leeggeruimd en boodschappen heeft gedaan. Als hij thuis komt en een SQ op de bank ziet met een biertje die nog geen boodschappen heeft gedaan wordt ie pissig en stampt ie verongelijkt naar de supermarkt.
Echt, het is een doodgoede vent, maar die kant van hem kots ik echt uit![]()
manennquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
bleiblei verwacht meestal een kokende SQ aan te treffen die de vaatwasser al heeft leeggeruimd en boodschappen heeft gedaan. Als hij thuis komt en een SQ op de bank ziet met een biertje die nog geen boodschappen heeft gedaan wordt ie pissig en stampt ie verongelijkt naar de supermarkt.
Echt, het is een doodgoede vent, maar die kant van hem kots ik echt uit![]()
Ik poog dat, maar dan heeft ie meestal de voordeur al achter zich dicht geslagenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]Mannen die denken dat vrouwen alles horen te doen. Je kan ook zeggen: schat, we kunnen ook samen boodschappen doen!
Dan ren je achter hem aan!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik poog dat, maar dan heeft ie meestal de voordeur al achter zich dicht geslagen
*Ziet SQ huppelen over straat: "Schatjeee.. wacht nou even!"quote:
onderweg nog dr biertje drinkendquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
*Ziet SQ huppelen over straat: "Schatjeee.. wacht nou even!"
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
onderweg nog dr biertje drinkend
[..]
NEE!quote:Hey,
Kijk mij eens van deze tijd zijn en alle moderne communicatie middelen inzetten!
Kun jij zaterdag je meesterlijke kunsten in de garderobe doen? En daarbij eventueel je zus meenemen?
UNFRIENDEN VLUG !!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Facebookstalkert
[..]
NEE!
Al ben ik inderdaad meesterlijk.
[..]
Och, verder is 'ie wel vriendelijk hoor.quote:
What's up?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:50 schreef princess-a het volgende:
kunnen die dingen ook dwars door de grond heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |