wat zijn flyovers?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:33 schreef superworm het volgende:
Als ze het hele plein in handen hebben (met de flyovers) helpen ze de journalisten ook. Die zitten aan de rand van t plein in het Hilton.
Ga ff kijken. Probleem is dat het nu heen en weer gaat in minuten, de brug is nu weer half pro.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:33 schreef mwaterl het volgende:
Wie maakte die overzichtplaatjes met google maps, met die kleuren? Kun je een nieuwe maken?
Morgenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:33 schreef Muridae het volgende:
Dit slaat nu nergens op.
Wanneer gaan ze nou met z'n allen het paleis bestormen ?
goede opsomming!quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:34 schreef Axia het volgende:
[..]
'Foei...geen journalisten pesten! Foei Mubarak'
tis allemaal niet te volgen voor mij en had ik eerst nog het idee dat het leger wel zou ingrijpen als er doden zouden vallen. . .zie ik dat er nu echt niet meer van komen. Dit gaat zo door tot en met vrijdag en daarna. . .?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:33 schreef mwaterl het volgende:
Wie maakte die overzichtplaatjes met google maps, met die kleuren? Kun je een nieuwe maken?
quote:LaraABCNews doctor curing the wounded in Tahrir Square said he saw 4 people die, one of them a horse rider who'd been pulled down. #Jan25
Ik weet niet of je dat moet hopen. Paleis is momenteel zwaar bewaakt. Mochten ze oprukken daarheen, dan is de kans op een groot bloedbad zeker aanwezig.quote:
daarna hebben ze weekend.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
tis allemaal niet te volgen voor mij en had ik eerst nog het idee dat het leger wel zou ingrijpen als er doden zouden vallen. . .zie ik dat er nu echt niet meer van komen. Dit gaat zo door tot en met vrijdag en daarna. . .?
quote:baheresmat Baher Esmat
by kilfrew
On way to donate blood an get supplies to people in ta7rir - people there need help plz spread the message #Egypt #Jan25
Beeld is op brug.. ff F5 drukkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:36 schreef RvLaak het volgende:
veel schoten @ euronews, heb alleen geen beeld.
Sorry dat ik het zeg, maar hopelijk is die paardrijder pijnlijk gestorven.quote:
Die app isquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:33 schreef Axia het volgende:
[..]
Voor degene met een Iphone, er is een Al-jazeera app waar live meegekeken kan worden.
Dit heeft ook geen zin en het leger zal dan gedwongen worden hun kaarten op tafel te leggen. Hard tegen hard; wie niet horen wil..quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:35 schreef Iridal het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat moet hopen. Paleis is momenteel zwaar bewaakt. Mochten ze oprukken daarheen, dan is de kans op een groot bloedbad zeker aanwezig.
quote:2.33pm: Omar Suleiman has confirmed that Gamal Mubarak won't be running for president, according to Reuters citing State TV.
Live blog: Twitter
#Egypt vice president says leader Hosni Mubarak's son will not run for president - State TV
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:35 schreef Marrije het volgende:
Dit gaat zo door tot en met vrijdag en daarna. . .?
Ik ben dus ook bang dat dit morgen gebeurd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:35 schreef Iridal het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat moet hopen. Paleis is momenteel zwaar bewaakt. Mochten ze oprukken daarheen, dan is de kans op een groot bloedbad zeker aanwezig.
Hey dude, dit is wel een beetje spannender dan Planet Hollywood ja!quote:
Die worden volgens twitter berichten geëvacueerd uit hotelsquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:36 schreef Re het volgende:
kan iemand ook even laten zien waar de journalisten zitten (Hilton?)
Klik:quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
F5 werkt niet, denk dat flash@OSX incompetent is
Reload page is CMD Rquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
F5 werkt niet, denk dat flash@OSX incompetent is
quote:It's entering a different phase - many anti-regime protesters now coming down from tahrir sq to the newly-won ground #jan25
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Reload page is CMD R
Tenminste, je zit op een Mac?
Die vrouw wist het ook ff niet meer wat hij bedoelde...quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:39 schreef wdn het volgende:
When you say people do you mean the people opposing the government or the people opposing the people opposing the government.
wtf
Safari is minder incompetentquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
, reeds gedaan. Zal het eens in Safari proberen
die had ik ook getyped.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:39 schreef CitizenKane het volgende:
"When you say opposition, do you mean those opposing the government or those opposing the ones opposing the government?"
quote:http://yfrog.com/h5ow5fkj stenengooiende demonstranten voor hotel.Opnieuw grijpen militairen niet in.Staan erbij en kijken ernaar. #Egypte
Bron van Agenda?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Agenda van Achmed
Vrijdag 4 feb:
bidden, revolutie, slapen
Maandag 7 feb
Wakker worden
Even opnieuw openen dan is het weer scherp.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:40 schreef mwaterl het volgende:
Lekker onduidelijk beeld op euronews
en @ wiequote:Op donderdag 3 februari 2011 15:40 schreef schommelstoel het volgende:
Kijk euronews!
En er blijven schoten vallen, maar van waar.
fok.nl/forumquote:
Das dus slechter dan eerstquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:41 schreef superworm het volgende:
[ afbeelding ]
Rood=stevig Tahrir-gebied
Paars=conflict; soms rood, soms blauw, vaak leeg
Blauw=promubarak
Grote roze gebouw: CNN/FOX/ETC
klopt als een bus volgens mijquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:41 schreef superworm het volgende:
[ afbeelding ]
Rood=stevig Tahrir-gebied
Paars=conflict; soms rood, soms blauw, vaak leeg
Blauw=promubarak
Grote roze gebouw: CNN/FOX/ETC
Ook slecht beeld:quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:41 schreef One_of_the_few het volgende:
iemand linkje van fox?
ik krijg steeds een opgenomen uitzending..
Ik hoop atm dat ze alleen in de lucht schieten. Hoezeer ik ook sympathiseer met de anti-Mubarak demonstranten betreur ik elke dode hier.. Ook, nee vooral, die man die van z'n paard is gesleurd.. Ook in zijn situatie kan ik me inleven. Ik denk dat die beelden me altijd bij zullen blijven.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:40 schreef schommelstoel het volgende:
Kijk euronews!
En er blijven schoten vallen, maar van waar.
quote:OnPhone W/ @SandMonkey: "We were released, we did NOT run away . . . heading back to safety now" #SandMonkey
Pak een fles erbijquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:42 schreef Axia het volgende:
Ik moet echt nodig plassen, maar wil niet
quote:RamyYaacoub OnPhone W/ @SandMonkey: "We were released, we did NOT run away . . . heading back to safety now" #SandMonkey
less than a minute ago via TweetDeck
Grote paarse gebieden zij nu leeg, op de flyover zelf is het bijna leeg, Anti heeft nu juist een goede positie omdat tuig tegen te houdenquote:
och zo zullen er ook uniformed police zijn die anti muba zijn hoor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:43 schreef superworm het volgende:
ashrafkhalil ashraf khalil
#Jan25 Time magazine reporter told me he was detained and roughed up by pro-Mubarak civilians who were TAKING ORDERS from uniformed police
Middag gebed ging vorige week ook goed...quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:43 schreef Toverheks het volgende:
ik heb het gevoel dat ze het niet tot morgen laten gebeuren, dat er vandaag zwaar wordt ingegrepen, Mubarak wacht niet tot morgen na het middaggebed, heb zo een goevoel vandaag loopt het fout af
En toch,quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:36 schreef rakotto het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar hopelijk is die paardrijder pijnlijk gestorven.Verrader
hun laten zich ook niet kisten, maar denk dat Mubarak niet tot morgen wacht heb er een heel naar gevoel over.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:44 schreef Maitje het volgende:
[..]
Middag gebed ging vorige week ook goed...
Ik denk dat ze zich daar niet door laten kisten!
Toch bedankt!quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:41 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ook slecht beeld:
http://interactive.foxnews.com/livestream/live.html?chanId=2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |