Geven vooral de mensen erachter bescherming tegen stenen, en die kunnen zelf wel lekker gooien.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:29 schreef Darklight het volgende:
Die barricades hebben toch helemaal geen nut? darr gooi je zo overheen/trek je kapot
Die nu rechts wegrennen = PROquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:29 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
CNN wie is wie ? nieuwe beelden ik snap het niet ....het gaat los i.i.g
ik ben ook te serieus denk ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:28 schreef schommelstoel het volgende:
Leuk die TT.
Maar beetje ongepast als je het mij vraagt.
Of ben ik nou te serieus?
Was vooral vannacht nuttig toen het rubberen kogels, molotovcocktails en stenen regende.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:29 schreef lipjes het volgende:
zou wel stoer zijn als er nu ineens bij die brug 2 fregatten opduiken of 2 subs van de US of A
quote:
Nou dan mag de TT wel worden aangepast lijkt mijquote:
doorstormen naar het paleisquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:30 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Anti's hebben er genoeg van en breken nu echt uit lijkt het
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
Nou dan mag de TT wel worden aangepast lijkt mij
Je komt hier net in de topic reeks kijken kerel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:31 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ach, jochie toch!![]()
Dekt perfect de lading, wat mij betreft.
Je wilt grappige tt's?quote:
Ja geloof het welquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:31 schreef MagicIsland1 het volgende:
[ afbeelding ]
Onder is anti toch?
reeds gedaan zie ik en dank daarvoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
Nou dan mag de TT wel worden aangepast lijkt mij
Voor degene met een Iphone, er is een Al-jazeera app waar live meegekeken kan worden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:32 schreef Daniel1976 het volgende:
Moet zo 2 uurtjes weg. Twitter alweer geactiveerd op mijn telefoon
quote:Update on journo in Egypt: 3 Al Jazeera reporters arrested, the TV station says; 2 NYT reporters arrested, according to AP
Verdeel en heers. Is dat niet wat er nu op de beelden gebeurt dan? Heeft niks te maken met het feit dat ik net mijn eerste posts hier maak (lees al vanaf het begin mee, overigens).quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je komt hier net in de topic reeks kijken kerel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |