Safari is minder incompetentquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
, reeds gedaan. Zal het eens in Safari proberen
die had ik ook getyped.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:39 schreef CitizenKane het volgende:
"When you say opposition, do you mean those opposing the government or those opposing the ones opposing the government?"
quote:http://yfrog.com/h5ow5fkj stenengooiende demonstranten voor hotel.Opnieuw grijpen militairen niet in.Staan erbij en kijken ernaar. #Egypte
Bron van Agenda?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Agenda van Achmed
Vrijdag 4 feb:
bidden, revolutie, slapen
Maandag 7 feb
Wakker worden
Even opnieuw openen dan is het weer scherp.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:40 schreef mwaterl het volgende:
Lekker onduidelijk beeld op euronews
en @ wiequote:Op donderdag 3 februari 2011 15:40 schreef schommelstoel het volgende:
Kijk euronews!
En er blijven schoten vallen, maar van waar.
fok.nl/forumquote:
Das dus slechter dan eerstquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:41 schreef superworm het volgende:
[ afbeelding ]
Rood=stevig Tahrir-gebied
Paars=conflict; soms rood, soms blauw, vaak leeg
Blauw=promubarak
Grote roze gebouw: CNN/FOX/ETC
klopt als een bus volgens mijquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:41 schreef superworm het volgende:
[ afbeelding ]
Rood=stevig Tahrir-gebied
Paars=conflict; soms rood, soms blauw, vaak leeg
Blauw=promubarak
Grote roze gebouw: CNN/FOX/ETC
Ook slecht beeld:quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:41 schreef One_of_the_few het volgende:
iemand linkje van fox?
ik krijg steeds een opgenomen uitzending..
Ik hoop atm dat ze alleen in de lucht schieten. Hoezeer ik ook sympathiseer met de anti-Mubarak demonstranten betreur ik elke dode hier.. Ook, nee vooral, die man die van z'n paard is gesleurd.. Ook in zijn situatie kan ik me inleven. Ik denk dat die beelden me altijd bij zullen blijven.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:40 schreef schommelstoel het volgende:
Kijk euronews!
En er blijven schoten vallen, maar van waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |