wat zijn flyovers?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:33 schreef superworm het volgende:
Als ze het hele plein in handen hebben (met de flyovers) helpen ze de journalisten ook. Die zitten aan de rand van t plein in het Hilton.
Ga ff kijken. Probleem is dat het nu heen en weer gaat in minuten, de brug is nu weer half pro.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:33 schreef mwaterl het volgende:
Wie maakte die overzichtplaatjes met google maps, met die kleuren? Kun je een nieuwe maken?
Morgenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:33 schreef Muridae het volgende:
Dit slaat nu nergens op.
Wanneer gaan ze nou met z'n allen het paleis bestormen ?
goede opsomming!quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:34 schreef Axia het volgende:
[..]
'Foei...geen journalisten pesten! Foei Mubarak'
tis allemaal niet te volgen voor mij en had ik eerst nog het idee dat het leger wel zou ingrijpen als er doden zouden vallen. . .zie ik dat er nu echt niet meer van komen. Dit gaat zo door tot en met vrijdag en daarna. . .?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:33 schreef mwaterl het volgende:
Wie maakte die overzichtplaatjes met google maps, met die kleuren? Kun je een nieuwe maken?
quote:LaraABCNews doctor curing the wounded in Tahrir Square said he saw 4 people die, one of them a horse rider who'd been pulled down. #Jan25
Ik weet niet of je dat moet hopen. Paleis is momenteel zwaar bewaakt. Mochten ze oprukken daarheen, dan is de kans op een groot bloedbad zeker aanwezig.quote:
daarna hebben ze weekend.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
tis allemaal niet te volgen voor mij en had ik eerst nog het idee dat het leger wel zou ingrijpen als er doden zouden vallen. . .zie ik dat er nu echt niet meer van komen. Dit gaat zo door tot en met vrijdag en daarna. . .?
quote:baheresmat Baher Esmat
by kilfrew
On way to donate blood an get supplies to people in ta7rir - people there need help plz spread the message #Egypt #Jan25
Beeld is op brug.. ff F5 drukkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:36 schreef RvLaak het volgende:
veel schoten @ euronews, heb alleen geen beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |