Nee, hij raakt niet gewond. Ik breek alleen zijn pols, en hij verliest 2 tanden en een vinger.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Andere con is dat hij misschien gewond kan raken.
Nah, afgesproken tijd is lame, ik wil niet dat veel mensen gaan schreeuwen enzo, gewoon na school van ze fiets af trappen en een paar Assassin's Creed moves doen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:05 schreef MASD het volgende:
Vechten op het schoolplein om een afgesproken tijd.mooie tijden. Zo van "Om kwart over 3 ga je dooood.", en dan om die tijd elkaar een paar keer wegduwen onder het luide geschreeuw van klasgenoten tot er een leraar kwam of je je verveelde. En daarna weer vrienden worden en bij elkaar spelen.
Basisschool was tof.
Als je zoiets bij mij zou flikken zou ik je ouders doodschieten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:07 schreef MrSmile. het volgende:
[..]
Nee, hij raakt niet gewond. Ik breek alleen zijn pols, en hij verliest 2 tanden en een vinger.
[..]
Nah, afgesproken tijd is lame, ik wil niet dat veel mensen gaan schreeuwen enzo, gewoon na school van ze fiets af trappen en een paar Assassin's Creed moves doen.
We hebben het al geprobeert op te lossen met praten maar dat werkt niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:06 schreef opastokvis het volgende:
'ja want iedereen vindt het.'
jij en een paar anderen storen je aan hem.
dat is niet 'iedereen'.
sowieso kun je hem vertellen dat hij op moet rotten met zijn irritant gedrag, maar iemand om zoiets in elkaar slaan klinkt wel erg vmbo (sorry vmbo-ers, jullie vechten nu eenmaal eerder).
en als je het dan ook nog van te voren plant en niet eens alleen af kunt, dan ben je gewoon een popiejopie kankernerdje.
misschien moet je het hem vooraf vertellen, dan kan hij eerlijk terugvechten mietje.
Waar is de tijd gebleven dat je nog Mortal Kombat deed. FINISH HIM.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:07 schreef MrSmile. het volgende:
[..]
Nah, afgesproken tijd is lame, ik wil niet dat veel mensen gaan schreeuwen enzo, gewoon na school van ze fiets af trappen en een paar Assassin's Creed moves doen.
Je hebt een nieuwe UIquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Als je zoiets bij mij zou flikken zou ik je ouders doodschieten.
Jah MK is ook vet, maar met Assassin's Creed moves kun je wegvluchten over de daken enzo. En dan heb je een paard (Stalen ros jwz), en je hebt een coole capequote:Op donderdag 3 februari 2011 15:09 schreef MASD het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat je nog Mortal Kombat deed. FINISH HIM.
HOAX, Autisten kunnen niet tegen veranderingen, nooit!quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Klopt, zelfs een autist als ik heeft soms wel eens verandering nodig.
Maar goed, zo te zien kan je het beter gewoon bij je flauwe spelletjes houden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:10 schreef MrSmile. het volgende:
[..]
Jah MK is ook vet, maar met Assassin's Creed moves kun je wegvluchten over de daken enzo. En dan heb je een paard (Stalen ros jwz), en je hebt een coole cape
Basisschool?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:12 schreef Desunoto het volgende:
Binnenkort op het nieuws:
Basisschool geeft videogame Assassin's Creed schuld van vechtpartij
Je zit niet meer op de basisschool?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:12 schreef MrSmile. het volgende:
[..]
Basisschool?
Je stelt me DIEP teleur
Nee jonghuh! Ik kan al helemaal klimmen als Ezio Auditore da Firenze!quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Maar goed, zo te zien kan je het beter gewoon bij je flauwe spelletjes houden..
Dit hebben we ook al geprobeert. Hij doet er dan gewoon lacherig over en gaat de volgende dag weer verderquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:13 schreef AlfredKwak het volgende:
Geweld is nooit het antwoord!
Wat je beter kan doen is met een groep mensen rond hem heen gaan staan en hem flink laten schrikken. Laat hem maar weten dat er meer problemen komen als hij zo doorgaat. Je moet dan wel indruk maken als je begrijpt wat ik bedoel.
Met vechten los je niets op. Ten eerste is vechten een teken van zwakte (immers je verliest je beheersing), ten tweede valt er geen eer aan te behalen omdat het al een mietje is en ten derde is loop je een grote kans dat je gestraft gaat worden. (hij gaat de slachtofferrol maar al te graag in als nerd)
Dus... bedreig hem maar en flink ook. Er zijn zoveel meer dingen die pijn doen dan fysiek geweld, echt!
Christus. Zit je op een school voor speciale kinderen? Waarom laten ze jullie op een paard met een cape naar school gaan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:10 schreef MrSmile. het volgende:
[..]
Jah MK is ook vet, maar met Assassin's Creed moves kun je wegvluchten over de daken enzo. En dan heb je een paard (Stalen ros jwz), en je hebt een coole cape
ROC Amsterdam jeweetquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:16 schreef MASD het volgende:
[..]
Christus. Zit je op een school voor speciale kinderen? Waarom laten ze jullie op een paard met een cape naar school gaan?
ROC.quote:
Dat dus,quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:13 schreef AlfredKwak het volgende:
Geweld is nooit het antwoord!
Wat je beter kan doen is met een groep mensen rond hem heen gaan staan en hem flink laten schrikken. Laat hem maar weten dat er meer problemen komen als hij zo doorgaat. Je moet dan wel indruk maken als je begrijpt wat ik bedoel.
Met vechten los je niets op. Ten eerste is vechten een teken van zwakte (immers je verliest je beheersing), ten tweede valt er geen eer aan te behalen omdat het al een mietje is en ten derde is loop je een grote kans dat je gestraft gaat worden. (hij gaat de slachtofferrol maar al te graag in als nerd)
Dus... bedreig hem maar en flink ook. Er zijn zoveel meer dingen die pijn doen dan fysiek geweld, echt!
Yihaaaquote:
Die haalde ik toch wel van buitenlandse servers afquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:13 schreef Desunoto het volgende:
Dank je TS, nu moeten we de volgende Assassin's Creed uit het buitenland halen want ze gaan hem hier verbieden.
TS is zelf het nerdje en probeert met onze hulp een situatie te schetsen over wat de grote jongens met hem gaan doen nu dat hij moest lachen om hun gesprekjequote:Op donderdag 3 februari 2011 15:32 schreef CoolGuy het volgende:
Valt het nou niemand op dat TS het jongetje dat hij wil klappen als nerd bestempelt, maar vervolgens zelf een strakke plasser krijgt van een computerspelletje?
Met een roc opleiding mag je heul niet op fok komenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:38 schreef MrSmile. het volgende:
[..]
Ik ben bang
Wie zit er ook op het amsdterdams lyceum VWO?
Kun je me dan helpen?
Maar ik word geklaptquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:45 schreef opastokvis het volgende:
maar serieus: met twee anderen afspreken iemand te gaan klappen.
als iemand je al zo irriteert dan klap je hem alleen en ter plekke lafaard.
al is dat ook al zwak gedrag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan komt ie erachter dat die nerd zijn hele leven al geslagen is en dus bijna een getrainde commando in vechtstijlen is, en breekt ts zijn mooie gezichtjequote:Op donderdag 3 februari 2011 15:45 schreef opastokvis het volgende:
maar serieus: met twee anderen afspreken iemand te gaan klappen.
als iemand je al zo irriteert dan klap je hem alleen en ter plekke lafaard.
al is dat ook al zwak gedrag.
Dus, Zoals gezegd. Fysieke pijn doet niet zoveel pijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:36 schreef MrSmile. het volgende:
Jongens
Serieus jah!
Ik ben dus die nerd jullie hadden gelijk
En morgen word ik door 3 jongens in elkaar geslagen die van ACB houden....
Hellepie
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:49 schreef MrSmile. het volgende:
[..]
Maar ik word geklapt
Ik ben echt heel bang, want ik heb een bril en rood haarja dat zou ik ook zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
Stoere knul hoor. Echte mannen vechten 1 op 1. En als je dan per se wilt vechten, sla hem dan direct op ze smoel als hij irritant bezig is, en niet met twee vriendjes na schooltijd. Poes.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:59 schreef MrSmile. het volgende:
Oke, er is op school dus zo'n gozertje, hij is best wel een nerd, en hij is heel irritant.
Niemand mag hem eigenlijk, hij is het stereotype van een Koos Vriendloos.
En vandaag deed hij weer facking irritant en alles, en ik ben het dus best wel zat, iedereen eigenlijk.
Het is niet echt pesten, maar hij maakt altijd de meest domme opmerkingen, en de meest domme acties, die meestal tot irritaties van mij en klasgenoten leiden.
Nu willen ik en 2 vrienden er dus een einde aan maken, door hem gewoon te klappen, hard.
Hier dus ff de Pro's en Con's:
Pro's:
Hij kapt met irritant zijn.
Hij weet dat hij niet met ons moet sollen.
Hij zoekt mischien wel nieuwe vrienden. (win-win situatie)
Con's:
Mijn ouders worden pissig.
Ik word geschorst. (5 dagen lang van 8 uur 's ochtends tot 5 uur 's middags op een klein kamertje op school zitten)
Ik kan er zelf mischien ook door gewond raken.
Zou ik het doen?
net zoiets als een banquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:16 schreef porsche1 het volgende:
Wat ben jij een pauper TS. Pak hem dan in je eentje, maar ga niet met een paar man. Mietje.
En sowieso, schorsen is niet in een klein kamertje op school zitten.Schorsen is niet meer op het schoolplein mogen komen, en al helemaal niet in het gebouw.
ik zit met TS op dezelfde school, en wij moeten vanaf 8 uur 's ochtends tot 5 uur 's middags in een kk kamertje van 2 bij 3 meter zitten de hele dag, werken werken werken! je mag alleen maar weg om naar de wc te gaan ;')quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:16 schreef porsche1 het volgende:
Wat ben jij een pauper TS. Pak hem dan in je eentje, maar ga niet met een paar man. Mietje.
En sowieso, schorsen is niet in een klein kamertje op school zitten.Schorsen is niet meer op het schoolplein mogen komen, en al helemaal niet in het gebouw.
In beroep gaan tegen je straf, aangezien dat gewoon vrijheidsberoving is door een instantie die daar de macht niet toe heeft.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:46 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
ik zit met TS op dezelfde school, en wij moeten vanaf 8 uur 's ochtends tot 5 uur 's middags in een kk kamertje van 2 bij 3 meter zitten de hele dag, werken werken werken! je mag alleen maar weg om naar de wc te gaan ;')
ditquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:49 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
jonge TS is echt een watje
TS kwam vandaag nog op school en zei in de aula, ja ja kk vet ik heb heel topic gemaakt over vechten waar niks van klopt!![]()
![]()
sorry R.. maar je failt hard!
grappenmakerquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:48 schreef Yi-Long het volgende:
In beroep gaan tegen je straf, aangezien dat gewoon vrijheidsberoving is door een instantie die daar de macht niet toe heeft.
sowieso al die zgn. trolls van de laatste tijd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:49 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
jonge TS is echt een watje
TS kwam vandaag nog op school en zei in de aula, ja ja kk vet ik heb heel topic gemaakt over vechten waar niks van klopt!![]()
![]()
sorry R.. maar je failt hard!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:06 schreef opastokvis het volgende:
'ja want iedereen vindt het.'
jij en een paar anderen storen je aan hem.
dat is niet 'iedereen'.
TS DOET VMBO??
sowieso kun je hem vertellen dat hij op moet rotten met zijn irritant gedrag, maar iemand om zoiets in elkaar slaan klinkt wel erg vmbo (SOWISO VMBO![]()
![]()
![]()
).
en als je het dan ook nog van te voren plant en niet eens alleen af kunt, dan ben je gewoon een popiejopie kankernerdje.misschien moet je het hem vooraf vertellen, dan kan hij eerlijk terugvechten mietje.
quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:02 schreef papernote het volgende:
Vechten is voor mietjes zonder overgewicht.
Stoere jongen, onverwachts iets doen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:07 schreef MrSmile. het volgende:
gewoon na school van ze fiets af trappen en een paar Assassin's Creed moves doen.
Eenschquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:49 schreef BobbanzCODPS3 het volgende:
[..]
Stoere jongen, onverwachts iets doen.
Sta voor hem en doe dan je bek open?
Juist! Mans gedoe altijd van die SAPPIES!quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Als je zoiets bij mij zou flikken zou ik je ouders doodschieten.
dat is juist géén con....quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Andere con is dat hij misschien gewond kan raken.
Om dan preventief ko te gaan en wakker te worden met een mes in je anusquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:34 schreef Shispeed het volgende:
wa un kkpussy ben jij TS
eckte bro's djoekken die kerul gwn met een niva, jwz
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:08 schreef zhor het volgende:
Als je nou 12 jaar ouder was, dan kon je hem aanrijden met je auto.
Dat is mensen opwachten na schooltijd ook. helemaal als je met meerdere tegen 1 bent.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:07 schreef MrSmile. het volgende:
[..]
Nee, hij raakt niet gewond. Ik breek alleen zijn pols, en hij verliest 2 tanden en een vinger.
[..]
Nah, afgesproken tijd is stom , ik wil niet dat veel mensen gaan schreeuwen enzo, gewoon na school van ze fiets af trappen en een paar Assassin's Creed moves doen.
quote:
Eenschquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:29 schreef Moffol het volgende:
TS is dom en kan het niet zonder vechten oplossen. Slappe lul, hopelijk slaat die je helemaal in elkaar.
Jij staat op school bekend als vriendloze kneus, ik. Ik denk dat je zelfs helemáál geen mensen om je heen hebt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:29 schreef noksala het volgende:
Ik ben eigenlijk ook een voorstander van mensen klappen die irritant zijn. Daar sta ik om bekend opschool, dus heb ook geen irritante mensen om me heen.
"Werk solo", "kankertriest". Gáást, dit klinkt anders ook donders triest!quote:Ik werk wel altijd solo, met ze 2 of meer is echt kankertriest.
Je kan iemand ook gewoon negeren, weet je? Als je iemand slaat omdat je hem vervelend vind, dan ben je gewoon zwaar autistisch.. Dit zijn tips die TS dus niet moet volgen.quote:Stomp hem de eerst beste keer dat hij vervelend is gewoon helemaal in elkaar, en wanneer hij het weer doet gewoon weer in elkaar stompen. Je moet gewoon niet accepteren dude, eerst je grenzen aangeven daarna vriendelijk worden.
Denk je dat TS negeren niet al heeft geprobeert. Hij is het gewoon spuugzat, en het word tijd dat hij zijn grenzen moeten aangeven.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jij staat op school bekend als vriendloze kneus, ik. Ik denk dat je zelfs helemáál geen mensen om je heen hebt.
[..]
"Werk solo", "kankertriest". Gáást, dit klinkt anders ook donders triest!
[..]
Je kan iemand ook gewoon negeren, weet je? Als je iemand slaat omdat je hem vervelend vind, dan ben je gewoon zwaar autistisch.. Dit zijn tips die TS dus niet moet volgen.
Ts, de gouden tip: negeren. Als hij je niet slaat, ga je het gore lef niet hebben om zelf te beginnen met slaan. Jij hebt met je kloeren van zijn lichaam af te blijven, zelfs al zit hij je moeder te beledigen of verlinkt hij alles wat je aan stoute dingetjes doet.
Je blijft van andere mensen af, begrepen?
Vet, samen met een maat hele dagen opgesloten zitten. Dat zou ik ook wel willen. Heel de tijd kut grappen enzo maken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:46 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
ik zit met TS op dezelfde school, en wij moeten vanaf 8 uur 's ochtends tot 5 uur 's middags in een kk kamertje van 2 bij 3 meter zitten de hele dag, werken werken werken! je mag alleen maar weg om naar de wc te gaan ;')
Dan faalt TS gewoon in negeren. Toch is negeren later erg handig, dus oefent hij nu maar goed.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:19 schreef noksala het volgende:
[..]
Denk je dat TS negeren niet al heeft geprobeert. Hij is het gewoon spuugzat, en het word tijd dat hij zijn grenzen moeten aangeven.
OJa en ik heb wel vrienden om me heen. Het is een kwestie van wederzijds respect.
Nerds hebben meestal geweren op zak om een bloedbad aan te richten als ze te veel gepest worden. Denk aan Columbine.quote:
haha iddquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:53 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Nerds hebben meestal geweren op zak om een bloedbad aan te richten als ze te veel gepest worden. Denk aan Columbine.
Dus safety first.
weet je nog meer rampen op scholen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:53 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Nerds hebben meestal geweren op zak om een bloedbad aan te richten als ze te veel gepest worden. Denk aan Columbine.
Dus safety first.
Ik ben het met je eens dat geweld gebruiken niet altijd even handig is. Alleen negeren is niet goed, daar krijg je lichaamsklachten van zoals hoofdpijn, spierspanning, kramp. Dat komt omdat als je iets negeert.. Je onderbewuste kan het niet negeren dus het doet toch wat met je. De kunst is niet negeren, maar het laten zoals het is. Dus je zegt;quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dan faalt TS gewoon in negeren. Toch is negeren later erg handig, dus oefent hij nu maar goed.
Ik zal het er bij hem instampen, goed?
GEWELD IS FOUT. Zo. Dit staat in hoofdletters, dus het is waar.
Gewoon, afblijven van iemand die je niet aanvalt.
Jij gaat het niet maken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dan faalt TS gewoon in negeren. Toch is negeren later erg handig, dus oefent hij nu maar goed.
Ik zal het er bij hem instampen, goed?
GEWELD IS FOUT. Zo. Dit staat in hoofdletters, dus het is waar.
Gewoon, afblijven van iemand die je niet aanvalt.
x2quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:03 schreef Brawler het volgende:
En dan ook nog twee vriendjes van je erbij betrekken? TS is een watje en durft niet in zijn eentje![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |