Maar ik word geklaptquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:45 schreef opastokvis het volgende:
maar serieus: met twee anderen afspreken iemand te gaan klappen.
als iemand je al zo irriteert dan klap je hem alleen en ter plekke lafaard.
al is dat ook al zwak gedrag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan komt ie erachter dat die nerd zijn hele leven al geslagen is en dus bijna een getrainde commando in vechtstijlen is, en breekt ts zijn mooie gezichtjequote:Op donderdag 3 februari 2011 15:45 schreef opastokvis het volgende:
maar serieus: met twee anderen afspreken iemand te gaan klappen.
als iemand je al zo irriteert dan klap je hem alleen en ter plekke lafaard.
al is dat ook al zwak gedrag.
Dus, Zoals gezegd. Fysieke pijn doet niet zoveel pijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:36 schreef MrSmile. het volgende:
Jongens
Serieus jah!
Ik ben dus die nerd jullie hadden gelijk
En morgen word ik door 3 jongens in elkaar geslagen die van ACB houden....
Hellepie
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:49 schreef MrSmile. het volgende:
[..]
Maar ik word geklapt
Ik ben echt heel bang, want ik heb een bril en rood haarja dat zou ik ook zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
Stoere knul hoor. Echte mannen vechten 1 op 1. En als je dan per se wilt vechten, sla hem dan direct op ze smoel als hij irritant bezig is, en niet met twee vriendjes na schooltijd. Poes.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:59 schreef MrSmile. het volgende:
Oke, er is op school dus zo'n gozertje, hij is best wel een nerd, en hij is heel irritant.
Niemand mag hem eigenlijk, hij is het stereotype van een Koos Vriendloos.
En vandaag deed hij weer facking irritant en alles, en ik ben het dus best wel zat, iedereen eigenlijk.
Het is niet echt pesten, maar hij maakt altijd de meest domme opmerkingen, en de meest domme acties, die meestal tot irritaties van mij en klasgenoten leiden.
Nu willen ik en 2 vrienden er dus een einde aan maken, door hem gewoon te klappen, hard.
Hier dus ff de Pro's en Con's:
Pro's:
Hij kapt met irritant zijn.
Hij weet dat hij niet met ons moet sollen.
Hij zoekt mischien wel nieuwe vrienden. (win-win situatie)
Con's:
Mijn ouders worden pissig.
Ik word geschorst. (5 dagen lang van 8 uur 's ochtends tot 5 uur 's middags op een klein kamertje op school zitten)
Ik kan er zelf mischien ook door gewond raken.
Zou ik het doen?
net zoiets als een banquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:16 schreef porsche1 het volgende:
Wat ben jij een pauper TS. Pak hem dan in je eentje, maar ga niet met een paar man. Mietje.
En sowieso, schorsen is niet in een klein kamertje op school zitten.Schorsen is niet meer op het schoolplein mogen komen, en al helemaal niet in het gebouw.
ik zit met TS op dezelfde school, en wij moeten vanaf 8 uur 's ochtends tot 5 uur 's middags in een kk kamertje van 2 bij 3 meter zitten de hele dag, werken werken werken! je mag alleen maar weg om naar de wc te gaan ;')quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:16 schreef porsche1 het volgende:
Wat ben jij een pauper TS. Pak hem dan in je eentje, maar ga niet met een paar man. Mietje.
En sowieso, schorsen is niet in een klein kamertje op school zitten.Schorsen is niet meer op het schoolplein mogen komen, en al helemaal niet in het gebouw.
In beroep gaan tegen je straf, aangezien dat gewoon vrijheidsberoving is door een instantie die daar de macht niet toe heeft.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:46 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
ik zit met TS op dezelfde school, en wij moeten vanaf 8 uur 's ochtends tot 5 uur 's middags in een kk kamertje van 2 bij 3 meter zitten de hele dag, werken werken werken! je mag alleen maar weg om naar de wc te gaan ;')
ditquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:49 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
jonge TS is echt een watje
TS kwam vandaag nog op school en zei in de aula, ja ja kk vet ik heb heel topic gemaakt over vechten waar niks van klopt!![]()
![]()
sorry R.. maar je failt hard!
grappenmakerquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:48 schreef Yi-Long het volgende:
In beroep gaan tegen je straf, aangezien dat gewoon vrijheidsberoving is door een instantie die daar de macht niet toe heeft.
sowieso al die zgn. trolls van de laatste tijd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:49 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
jonge TS is echt een watje
TS kwam vandaag nog op school en zei in de aula, ja ja kk vet ik heb heel topic gemaakt over vechten waar niks van klopt!![]()
![]()
sorry R.. maar je failt hard!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:06 schreef opastokvis het volgende:
'ja want iedereen vindt het.'
jij en een paar anderen storen je aan hem.
dat is niet 'iedereen'.
TS DOET VMBO??
sowieso kun je hem vertellen dat hij op moet rotten met zijn irritant gedrag, maar iemand om zoiets in elkaar slaan klinkt wel erg vmbo (SOWISO VMBO![]()
![]()
![]()
).
en als je het dan ook nog van te voren plant en niet eens alleen af kunt, dan ben je gewoon een popiejopie kankernerdje.misschien moet je het hem vooraf vertellen, dan kan hij eerlijk terugvechten mietje.
quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:02 schreef papernote het volgende:
Vechten is voor mietjes zonder overgewicht.
Stoere jongen, onverwachts iets doen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:07 schreef MrSmile. het volgende:
gewoon na school van ze fiets af trappen en een paar Assassin's Creed moves doen.
Eenschquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:49 schreef BobbanzCODPS3 het volgende:
[..]
Stoere jongen, onverwachts iets doen.
Sta voor hem en doe dan je bek open?
Juist! Mans gedoe altijd van die SAPPIES!quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Als je zoiets bij mij zou flikken zou ik je ouders doodschieten.
dat is juist géén con....quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Andere con is dat hij misschien gewond kan raken.
Om dan preventief ko te gaan en wakker te worden met een mes in je anusquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:34 schreef Shispeed het volgende:
wa un kkpussy ben jij TS
eckte bro's djoekken die kerul gwn met een niva, jwz
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |